Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس بنیاد شهید گفت: پیرو مکاتبات بنیاد شهیدبا رهبر معظم انقلاب، معظم له اعلام کردند آتش نشانان حادثه پلاسکو که جان خود را فدای نجات دیگران کردند، شهید تلقی می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، امیرحسین قاضی زاده شب گذشته در مراسمی با حضور جمعی از خانواده آتش نشانان حادثه پلاسکو در حرم مطهر رضوی اظهارداشت: پیرو مجوز رهبر معظم انقلاب حکم مکتوب شهادت 16 آتش نشان ایثارگر تقدیم خانواده آنان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یکی از ویژگی‌های شهدا این است که در معرکه به شهادت رسیده باشند که این عزیزان در حادثه مهار آتش سوزی ساختمان پلاسکو به فیض شهادت نائل شدند، اما اعطای عنوان شهادت نیاز به نظر رهبر معظم انقلاب داشت.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مقام شهیدان را بلند مرتبه توصیف کرد و گفت: از آنجایی که از امروز عنوان شهید به جان باختگان حادثه پلاسکو تعلق گرفت، بنیاد شهید در خدمت خانواده‌های این شهدای گرانقدر است.

تهران به‌ یاد شهدای پلاسکو + تصاویراعلام موافقت مقام معظم رهبری با شناخته شدن شهید خدمت شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکوچمران: مشکلات خانواده‌ آتش‌نشان‌های شهید حادثه پلاسکو همچنان برقرار است

آتش‌سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو حادثه‌ای بود که صبح پنجشنبه 30 دی 1395 در چهارراه استانبول در مرکز تهران رخ داد. در پی وقوع این آتش سوزی ساختمان پلاسکو به طور کامل فرو ریخت. ساختمان پلاسکو در حالی پس از چند ساعت سوختن، فرو ریخت که 15 مامور آتش نشان حین تلاش برای اطمینان از خالی بودن طبقات این ساختمان زیر آوار مانده و جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/281/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ساختمان پلاسکو حادثه پلاسکو بنیاد شهید آتش نشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۰۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به نمازگزاران در گذره هرات افغانستان/ ۶ نفر شهید شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بی بی سی، رسانه های افغانستان گزارش دادند که در حمله افراد مسلح ناشناس به مسجد امام زمان (عج) شهرک اندیشه در شهرستان گذره هرات، تعدادی از نمازگزاران به شهادت رسیده اند.

بر اساس اعلام این رسانه، حادثه هنگام نماز مغرب و عشاء روی داده است.

گفته می شود امام جماعت این مسجد به همراه ۵ نفر دیگر از جمله یک کودک نیز در این حمله به شهادت رسیده‌ و تعدادی هم مجروح شده‌ اند.

مقامات دولت موقت طالبان در افغانستان هنوز در این خصوص بیانیه ای صادر نکرده اند.

تا کنون اخبار و اطلاعات بیشتری در این خصوص رسانه ای نشده است.

همچنین هنوز هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این حادثه را برعهده نگرفته است.

کد خبر 6092548

دیگر خبرها

  • 7 شهید در حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان/ ۷ نفر شهید شدند
  • حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان/ ۶ نفر شهید شدند
  • حمله به نمازگزاران در گذره هرات افغانستان/ ۶ نفر شهید شدند
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • شمسایی قهرمانی آسیا را به خانواده شهید غیرت تقدیم کرد
  • شمسایی، قهرمانی تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا را به خانواده «حمیدرضا الداغی»، شهید غیرت تقدیم کرد + فیلم
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند