Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - سعید هیبت اله پور مدیر امور برق اندیمشک می‌گوید: شبکه‌های چوبی در معابر عمومی با قدمت بیش از ۴۰ سال در مرکز شهر از میدان شهید بهشتی تا زیرگذر و حد فاصل راه آهن تا شهرداری و میدان امام (ره) چهره زشتی را در شهرستان اندیمشک به وجود آورده بودند.

به گفته او به دلیل برخورد وسایل نقلیه و درختان با پایه‌های چوبی، هر از گاهی اندیمشک با مشکل خاموشی برق مواجه می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیبت اله پور در ادامه گفت: با اجرای پروژه جدید شبکه برق در مناطق اصلی شهر و همچنین عقب نشینی شبکه‌های برقی و اصلاحات انجام شده، مرکز شهر تبدیل به یکی از زیباترین خیابان‌ها خواهد شد.

مهم‌ترین مزیت این پروژه علاوه بر رفع مشکلاتی که در گذشته به وجود می‌آمد، توسعه شبکه برق شهر در جهت ساختمان سازی‌های مرتفع در سال‌های آینده است.

این پروژه با اعتبار ۷ میلیارد تومان در حال اجرا است و طی روز‌های آینده به اتمام می‌رسد.

در احداث این پروژه از ۴ هزار و ۶۰۰ متر شبکه و ۴۶ دستگاه جدید ترانس و همچنین کابل‌های روکش دار که حوادث طبیعی کمترین اثر را بر روی آن‌ها بگذارد، استفاده شده است.

در سال‌های گذشته برای اجرای این طرح با مشکلات بسیاری مواجه بودیم که با تلاش و پیگیری‌های حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و جهانگیری فرماندار این شهرستان موفق به اجرای آن شدیم.

اختصاص ترانس پشتیبان به ارزش ۷ میلیارد تومان در اندیمشک

در گذشته اگر در اندیمشک اتفاقات برقی رخ می‌داد تا چندین ساعت برق مناطق اصلی شهرستان از جمله بیمارستان، پایگاه چهارم شکاری، راه آهن، بازار اصلی شهر و ... دچار قطعی برق می‌شد.

در جهت رفع این مشکل ترانس پشتیبان خریداری شده و تا کمتر از یک ماه آینده در ایستگاه مورد نظر برقرار خواهد شد.

با اختصاص این ترانس دیگر با ایجاد مشکلات احتمالی برق، تا زمان برگشتن برق به مدار همه مجموعه‌ها برق خواهند داشت.

مدیر امور برق اندیمشک در پایان گفت: با توسعه شبکه‌های برقی توانستیم به تمام روستا‌های اندیمشک برق رسانی کرده و درحال حاضر همه روستا‌های در مسیر این شهرستان از برق برخوردار هستند.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه برق اندیمشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۴۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است

فرماندار ایلام گفت: تسریع در اجرای کنارگذر جنوبی شهر ایلام‌ از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در سال جاری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، عبدالصاحب نادری امروز _شنبه هشتم اردیبهشت‌_ در حاشیه بازدید از پروژه کنارگذر جنوبی شهر ایلام اظهار کرد: با توجه به اینکه احداث کنار گذر جنوبی شهر ایلام به طول چهار کیلومتر و ۲ تقاطع غیر هم‌سطح در طول مسیر نقش بسیار مهمی در مدیریت ترافیک درون و برون شهری ایفا می‌کند از اولویت‌های بخش راه در شهرستان ایلام است.

وی افزود: استاندار و معاونت عمرانی استاندار سال گذشته ۱۸ میلیارد تومان اعتبار از محل تملک داریی‌های شهرستان به این پروژه اختصاص دادند.

فرماندار ایلام خاطرنشان کرد: این پروژه نقش مهمی در مدیریت ترافیک اربعین و تسهیل در تردد زوار ایفا خواهد کرد.

نادری اضافه کرد: با توجه به اهمیت پروژه امید می‌رود با همکاری مردم و مالکان برای تملک زمین‌های مسیر احداث پروژه و اهتمام مسئولان راه و شهرسازی در اسرع وقت شاهد بهره‌برداری باشیم.

کد خبر 748472

دیگر خبرها

  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار
  • اجرای پروژه لاینینگ 6500 متری در آمل
  • دستور لازم برای رفع مشکلات آزاد راه پیامبر اعظم(ص) داده شده است
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی است
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • فاز دوم شهرک صنعتی محمودآباد راه‌اندازی می‌شود