Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور پیش از ظهر امروز( پنج شنبه) ضمن بازدید از بازار بزرگ تهران از نزدیک به گفتگو با کسبه، بازاریان و مردم پرداخت و در جریان مشکلات، دغدغه ها و مسائل ایشان قرار گرفت.

محمد مخبر در حاشیه این بازدید ۳ ساعته، هدف از حضور خود در بازار را اطلاع از وضعیت موجود و مشکلات ساختاری بازاریان و مسائل مرتبط با کسب و کار آنها عنوان کرد و افزود: بازار تهران در حوزه ایمنی و کسب و کار مشکلات متعددی دارد و در خصوص مالیات و ارزش افزوده دستگاه های کارتخوان هم مسائلی داریم که در حال پیگیری برای رفع این مشکلات هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مخبر در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص زمان حل مشکلات مطرح شده از سوی بازاریان اظهار داشت: معمولا پس از بازدیدها، جلساتی تشکیل می دهیم و برای حل مشکلات برنامه ریزی میکنیم. ان شاالله برای حل این مسائل نیز جلسه ای با مسئولین اجرایی مربوطه برگزار خواهد شد تا برای حل مسائل  تصمیم گیری شود.

وی در خصوص مشکلات و مسائل مالیاتی و دستگاههای کارتخوان نیز اظهار امیدواری کرد در جلسه ای که در این خصوص برگزار خواهد شد با کمک دستگاههای اجرایی، مسائل و مشکلات مربوطه حل و فصل شود.

معاون اول رییس جمهور در جواب سوال دیگری در خصوص میزان تاثیر بازدیدهای میدانی خاطرنشان کرد: این بازدیدها بسیار مهم است چون از نزدیک در جریان مسائلی قرار می‌گیریم که ممکن است بدون بازدید از جزئیات و ریز مسائل مطلع نشویم.

وی افزود: اولین بازدید مربوط به صف های طولانی مرغ و تخم مرغ و نابسامانی های مربوط به آن بود که بازدید انجام  و با برنامه ریزی، مسائل مرتبط سامان‌دهی شد.اگر بازدید انجام نمی شد و از نزدیک در جریان مسائل قرار نمی‌گرفتیم شاید به این سرعت نمی توانستیم مشکلات حل کنیم. امروز هم همین است ان شاالله دنبال می کنیم تا مسائل حل شود.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون اول رئیس جمهور بازار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۴۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظرسنجی| افزایش رویگردانی از نتانیاهو در آمریکایی‌ها

نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که اکثر آمریکایی‌ها هیچ اعتمادی به «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر اسرائیل در خصوص مسائل جهانی ندارند و یا اعتماد اندکی به او دارند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، نتایج نظرسنجی مرکز افکارسنجی «پیو» نشان می‌دهد که اکثر آمریکایی‌ها هیچ اعتمادی به «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر اسرائیل در خصوص مسائل جهانی ندارند و یا اعتماد اندکی به او دارند. 

نتایج این نظرسنجی نشان داد 53 درصد از آمریکایی‌ها می‌گویند درباره اینکه نتانیاهو کار درستی را در مسائل دنیا انجام دهد هیچ اعتمادی به او ندارند و یا اعتمادشان ناچیز است. 

از میان هر 10 نفر تنها سه نفر گفته‌اند که دست‌کم مقداری اعتماد به نتانیاهو در این خصوص دارند. 

این نظرسنجی از روزهای 1 تا 7 آوریل در میان 36 هزار فرد بزرگسال آمریکایی انجام شد. میزان آمریکایی‌هایی که گفته‌اند هیچ اعتمادی به نتانیاهو ندارند نسبت به سال 2023 نزدیک به 11 درصد افزایش یافته است.

پیام تحقیرآمیز اسیر اسرائیلی برای نتانیاهو: خجالت بکشافشاگری صهیونیست ها از کارشکنی نتانیاهو در مسیر تبادل اسرانگرانی تل آویو از احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهونویسنده صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را نابود خواهد کرد

انتهای پیام/ 

 

دیگر خبرها

  • تیمارگاه حیات وحش خراسان رضوی راه‌اندازی می‌شود
  • از ساماندهی بازار آهن شادآباد تا تسریع پیگیری طرح شن‌چاله‌ها
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • تسرسع ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج
  • ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج تسریع می‌شود
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • عزم دولت و شهرداری برای حل مشکلات مناطق جنوبی تهران | از نوسازی بافت فرسوده حریم راه آهن تا انتقال بازار شادآباد
  • ابلاغ یک مصوبه مهم در حوزه ایمنی پایتخت | تهران امن‌تر می‌شود؟
  • نظرسنجی| افزایش رویگردانی از نتانیاهو در آمریکایی‌ها
  • اتخاذ بیش از ۵۰ مصوبه برای حل مسائل و مشکلات شرق شهرستان اصفهان