Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان هواشناسی نسبت به رخداد گرد و خاک در استان خوزستان هشدار داد.

به گزارش ایسنا، سازمان هواشناسی با صدور هشدار قرمز رنگ نسبت به رخداد گرد و خاک در استان خوزستان، با اشاره به شرایط جوی مورد انتظار در این استان، اعلام کرد: از اواخر وقت امروز پنجشنبه ۳۰ دی ماه ۱۴۰۰، تا اوایل وقت شنبه دوم بهمن ماه ۱۴۰۰، تشکیل توده غلیظ گرد و خاک بر روی کشور عراق پیش‌بینی شده که تاثیر آن ابتدا بر نیمه غربی و سپس سایر مناطق استان خوزستان، سبب کاهش شدید دید افقی و کیفیت هوا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان هواشناسی توصیه کرده است که بیماران تنفسی، افراد سالخورده و کودکان از تردد غیرضروری خودداری کرده و مسئولین نیز تمهیدات لازم را به کار گیرند.

به‌ گزارش ایسنا، هشدار قرمزرنگ بالاترین سطح هشدار است که در آن پیش‌بینی می‌شود یک پدیده جوی خسارت‌های وسیعی به دنبال داشته باشد. از این‌رو سازمان هواشناسی با صدور هشدار قرمز به دستگاه‌های مختلف اعلام می‌کند که وارد عمل شوند و اقداماتی را برای کاهش خسارات وقوع پدیده‌های جوی انجام دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هواشناسي گرد و خاک سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۴۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی به کشاورزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سازمان هواشناسی در پی تشدید فعالیت سامانه بارشی با صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی اعلام کرد: برای جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی و احتمال بارش تگرگ، گندم و غلات را به نقاط امن حمل کنید.
سازمان هواشناسی برای روز شنبه (۱۵ اردیبهشت) تا روز دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) هشدار هواشناسی سطح نارنجی صادر کرد.
رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، گردوخاک و بارش تگرگ در نقاط مستعد از جمله مخاطرات تشدید فعالیت این سامانه بارشی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • اعلام هشدار نارنجی برای وقوع تندباد و بارندگی در خوزستان
  • هشدار هواشناسی برای ۱۸ استان/ تشدید بارش و احتمال وقوع سیلاب
  • هشدار زرد فعالیت سامانه بارشی در خوزستان صادر شد
  • هشدار زرد هواشناسی خوزستان درخصوص سامانه بارشی جدید
  • هشدار یونیسف درباره وقوع فاجعه در رفح
  • هشدار مهم هواشناسی پس از پر شدن ۸۱ درصد مخازن سد‌های خوزستان
  • هشدار هواشناسی به کشاورزان
  • هشدار؛ خوزستانی‌ها از حضور در مناطق پرخطر پرهیز کنند
  • هشدار وقوع سیلاب در ۲۷ ولایت افغانستان