Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال پرسپولیس بعد از یک روز استراحت، تمرینات خود را از امروز (پنج‌شنبه) پیگیری کرد.

خبرگزاری میزان - بر اساس گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت تمرین امروز را در هوای آفتابی و سرد ورزشگاه شهید کاظمی زیر نظر کادر فنی از ساعت ۱۲ آغاز کردند.

بازیکنان ابتدا زیر نظر مربی بدنساز تیم، بدن‌ها را گرم کردند و در اختیار کادر فنی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقا وسط در قالب سه گروه، بخش بعدی تمرین بود که در آن، یحیی گل‌محمدی و کریم باقری در کنار سایر بازیکنان پا به توپ شدند.

در مرحله بعدی تمرین، حفظ توپ در برنامه بود، به طوری که در بخش کوچکی از زمین، بازیکنان به حفظ توپ پرداخته و در نهایت می‌بایست توپ را وارد یکی از شش دروازه کوچک در مناطق مختلف زمین می‌کردند.

فوتبال درون تیمی، آخرین بخش تمرین ۷۰ دقیقه‌ای امروز بود که زیر نظر کادر فنی انجام شد و طی آن نکات لازم از سوی مربیان به بازیکنان منتقل می‌شد.

امید عالیشاه و حامد پاکدل، بازیکنان مصدوم تیم بودند که نرم دویدن را آغاز کردند و باید شرایط آن‌ها در روز‌های آینده مورد بررسی قرار گیرد تا کادر پزشکی اعلام نماید چه زمانی به تمرینات گروهی باز می‌گردند. سایر بازیکنان هم بدون مشکل در تمام مراحل تمرین شرکت کردند.

تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی با فولاد خوزستان که روز شنبه برگزار خواهد شد، فردا (جمعه) آخرین جلسه تمرینی خود را برگزار و پس از آن، راهی اردوی پیش از بازی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بازیکنانی که شاید سرخ پوش شوند؛ گزینه‌های قطعی یحیی را بشناسید

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس یحیی گل محمدی سرخ پوشان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس یحیی گل محمدی سرخ پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۴۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غایبان پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک مشخص شدند

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، سرخپوشان پایتخت امروز بعدازظهر در ورزشگاه کاظمی آخرین تمرین خود را پیش از سفر به اراک برگزار کردند. راندو در قالب سه گروه بخش نخست تمرین بود که با حضور اوسمار و سیدجلال حسینی در کنار سایر بازیکنان دنبال شد.

بیشتر بخوانید: ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد

مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند نیز بخشهای بعدی این تمرین بود که یک ساعت به طول انجامید. امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان مصدومان اردوی پرسپولیس هستند که زیر نظر کادر پزشکی بودند و سایر بازیکنان با روحیه بالا در تمرین شرکت داشتند.

سرخپوشان بعد از پایان تمرین و پس از یک وقفه کوتاه، با دو دستگاه اتوبوس راهی اراک شدند. پرسپولیس فردا در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در اراک به مصاف آلومینیوم می‌رود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228424 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • نکونام تمرین استقلال را تعطیل کرد
  • غایبان پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک مشخص شدند
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • پرسپولیس راهی اراک شد