Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@02:26:33 GMT

۲۱ مدرسه و ۶ مهدکودک همدان اخطار بهداشتی گرفتند

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۴۷۴۷

۲۱ مدرسه و ۶ مهدکودک همدان اخطار بهداشتی گرفتند

به گزارش خبرگزاری مهر، لیدا رفعتی درباره درصد رعایت پروتکل‌های بهداشتی و واکسیناسیون در اماکن و مراکز حساس نه گانه، بیان کرد: همدان با رعایت چهل درصدی در حوزه فاصله گذاری اجتماعی، کمترین میزان را نسبت به شهرستان‌هایش به خود اختصاص داده، متأسفانه این آمار کاهشی در استفاده از ماسک و رعایت بهداشت فردی، که پنجاه و هشت درصد می‌باشد نیز صادق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در بین شهرستان‌های استان، رزن با رعایت صددرصدی در پوشش واکسیناسیون و تهویه مناسب بهترین عملکرد را به خود اختصاص داده است؛ همچنین آمار ۴۰ درصدی رعایت فاصله گذاری اجتماعی را نیز در هفته گذشته به خود اختصاص داده است.

مدیر گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به پلمپ هشت نانوایی و چهار رستوران در استان به دلیل عدم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، افزود: ۲۱ مدرسه و ۶ مهد کودک، در یک هفته گذشته به دلیل عدم رعایت موارد مذکور اخطارهای لازم را دریافت کرده است.

رفعتی یادآور شد: همچنین بر اساس بازرسی‌های انجام شده تعداد ۱۹۲ مدرسه از تهویه مناسب در کلاس‌های درس استفاده کرده‌اند.

کد خبر 5404801

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی همدان همدان پروتکل های بهداشتی بارش برف بوشهر برف و کولاک کرمانشاه ویروس کرونا برف روبی سیل هرمزگان تعطیلی مدارس سیل کرمان امداد رسانی بارش باران برف و یخبندان آمار کرونا سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۴۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند

نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: در دولت سیزدهم ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند در حالی که دولت‌های گذشته زیر بار این مسئولیت نرفته بودند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، سید محمد پاکمهر امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت_ در آئین افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اظهار کرد: ۴.۵ میلیون زوج نابارور در کشور داریم که دولت سیزدهم این افراد را تحت پوشش قرار داد و این درحالی است که هیچ دولتی زیر بار این موضوع نرفته بود.

وی تحقق بیمه رایگان در کشور را دیگر دستاورد دولت سیزدهم دانست و افزود: ۱۲ میلیون نفر به صورت رایگان بیمه شدند که این موارد در راستای تحقق عدالت اجتماعی بود.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رکورد ایجاد تخت فعال بیمارستانی با ایجاد ۱۵ هزار تخت توسط این دولت شکسته شد و ۱۰ هزار تخت بیمارستانی دیگر در حال ایجاد است.

پاکمهر فعال شدن سه دستگاه ام آر ای به صورت همزمان در استان را دیگر اقدام مهم دولت در خراسان شمالی دانست و عنوان کرد: باید خدمات به مردم گفته شود تا حس ناامیدی به مردم منتقل نشود.

وی با انتقاد از کسانی که خدمات حوزه بهداشت و درمان را زیر سوال می‌برند، افزود: اگر با اشخاص مشکل دارید نباید خدمات به مردم را نادیده بگیرید.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تاکید کرد: بیمارستان مادر و کودک مصوبه ۱۴۰۰ بود اما اکنون کلنگ زنی می‌شود در حالی که بیمارستان راز و جرگلان همزمان با این پروژه اعتبار گرفت و اکنون به حد قابل قبولی رسیده است.

پاکمهر با تاکید بر اینکه پروژه‌های بزرگی در حوزه بهداشت و درمان در خراسان شمالی در حال انجام است، گفت: اتفاقات خوب دیگری نیز در راه است اما هنوز هم سطح استان‌های دیگر نیستیم و باید بیشتر تلاش کنیم.

کد خبر 748464

دیگر خبرها

  • ۲۴۰ هزار سرباز در کشور مهارت تخصصی فرا گرفتند
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • نتانیاهو و بایدن تصمیم نهایی را برای منطقه گرفتند؟
  • شروع مسیری هیجان‌انگیز با مهدکودک
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • رشد اعتبارات سفر دولت در استان سمنان/ واحدهای تولیدی جان گرفتند
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد