Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، باشگاه الغرافه قطر از انتقال قرضی سعید عزتژاللهی خبر داد تا این بازیکن شاگرد استراماچونی شود.

ستاره بی‌رویا؛ انتخاب دور از انتظار بازیکن تیم ملی ایران

عزت‌اللهی ۲ سال برای تیم وایله بولد کلوب دانمارک بازی کرد و نمایش خوبی در این تیم داشت. او حالا به قطر آمده تا در لیگ ستارگان قطر عملکرد خود را بهبود بخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

باشگاه الغرافه آمدن ستاره کشورمان را خوشامد گفت و نوشت: سعید جان به الغرافه خوش آمدی.

کد خبر 651526 برچسب‌ها استراماچونی خبر مهم نقل و انتقال بازیکنان داخلی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استراماچونی خبر مهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۴۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش یا انتقال قرضی؛ منچسترسیتی علاقه‌ای به حفظ ژائو کانسلو ندارد

به نظر می‌رسد بارسلونا برای حفظ کانسلو در فصل بعد مشکلی ندارد اما باید فرم ضعیف او در این هفته‌ها هم در نظر گرفته شود.

طرفداری | بارسلونا در پی تقویت خط دفاعی خود از طریق جذب مدافع منچسترسیتی گام بلندی برداشته است.

به گزارش موندو دپورتیوو، بارسلونا در تابستان ۲۰۲۳ با انجام چندین معامله پر ریسک، از جمله جذب دو بازیکن قرضی در روزهای پایانی، به دنبال تقویت تیم خود بود. این شامل به خدمت گرفتن ژائو فلیکس از اتلتیکو مادرید و ژائو کانسلو از منچسترسیتی بود. کاتالان‌ها از مشکلات مربوط به رفتار و نگرش ظاهری هر دو بازیکن آگاه بودند، اما با توجه به نیاز شدید تیم به جایگزین در خط حمله و دفاع، چاره‌ای جز این کار نداشتند.

با این حال، هیچ کدام از این دو بازیکن در طول فصل برای باشگاه دردسری ایجاد نکرده‌اند و تا حد زیادی جایگاه خود را در ترکیب فصل آینده هم تثبیت کرده‌اند البته اگر بارسلونا بتواند با اتلتیکو و سیتی در مورد نوعی معامله، دائمی یا غیره، به توافق برسد.

عملیات ژائو کانسلو در مسیر پیشرفت

گزارش نشریه کاتالانی موندو دپورتیوو حاکی از آن است که منچسترسیتی علاقه‌ای به حفظ کانسلو در فصل آینده در باشگاه خود ندارد. آنها آماده فروش یا فرستادن او به صورت قرضی هستند. ژرژ مندس، مدیر برنامه‌های او، اوایل این هفته برای لیگ قهرمانان اروپا با مقامات بارسلونا و بعداً با هیئت مدیره منچسترسیتی دیدار کرد. بارسلونا تمایل خود را برای حفظ کانسلو و فلیکس نشان داده است، اما بودجه لازم برای جذب دائمی آنها را در تابستان ندارد و قیمت آنها به ترتیب 30 تا 40 میلیون یوروست. البته همانطور که گفته شد خود منچسترسیتی هم رغبتی به حضور کانسلو در ترکیب فصل آینده خود ندارد و از این رو کاتالان‌ها می‌توانند به حضور او در فصل آینده امیدوار باشند.

در نتیجه، آبی‌اناری‌ها به دنبال قرض گرفتن این دو بازیکن با تقسیم دستمزد بهتر و گزینه تبدیل هر دو خرید به دائمی در پایان دوره حضور قرضی هستند. با توجه به اینکه سیتی به نظر می‌رسد حتی به قرض دادن مدافع پرتغالی‌اش هم تمایل دارد، بارسا حداقل برای یک فصل دیگر می‌تواند او را در باشگاه نگه دارد. همچنین ممکن است در زمان باز شدن پنجره نقل و انتقالات، مذاکراتی بین تیم منچستری و بارسلونا برای جذب برناردو سیلوا با بند آزادسازی 58 میلیون یورویی برای این تابستان انجام شود.

افت ژائو کانسلو

در حالی که کانسلو در این فصل یکی از ثبات‌ترین بازیکنان بارسلونا بوده است، عملکرد او در ماه گذشته یا بیشتر نگران‌کننده بوده است. این بازیکن پرتغالی در هر دو دیدار رفت و برگشت مقابل پاری سن ژرمن عملکرد ضعیفی داشت و یک پنالتی به عثمان دمبله داد و تا حدی مسئول گل دیگر این تیم فرانسوی هم بود. عملکرد او در مقابل رئال مادرید نیز به نوعی دردسرساز بود، جایی که لوکاس وازکز با یک گل و یک پاس گل او را مغلوب کرد.

فرم نسبتا ضعیف کانسلو در هفته‌های اخیر باید توسط بارسلونا در نظر گرفته شود اگر آنها مایل به ادامه حضور او به صورت دائمی در تیم باشند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • هوینس خبر داد: انتقال صد میلیونی بایرن کیست
  • فروش یا انتقال قرضی؛ منچسترسیتی علاقه‌ای به حفظ ژائو کانسلو ندارد
  • انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید منتفی خواهد شد؟
  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟
  • ببینید | واکنش جالب روزنامه‌نگار ایتالیایی به انتقال مهدی طارمی به اینتر
  • امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!
  • جان اوبی میکل: دی بروین با فاصله از مودریچ بهتر است
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • واکنش کرملین به انتقال کمک‌های چند میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین
  • چرا فروش فرنکی دی یونگ کمک چندانی به اقتصاد بارسلونا نخواهد کرد؟