Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد مدیر عامل جمعیت هلال احمر یزد از ارسال پنجمین محموله کمک‌های هلال احمر استان شامل ۲۰۰ دستگاه چادر امدادی و ۱۰ تن برنج به مناطق سیل زده شهرستان کهنوج استان کرمان خبر داد.

دکتر «محسن حرازی‌زاده یزدی» اظهار کرد: به دنبال بارندگی‌ها و سیل اخیر در مناطق مختلف کشور و پیرو اعلام نیاز سازمان امداد و نجات هلال احمر، شب گذشته دو دستگاه کامیونت (فوسو)  شامل ۲۰۰ عدد چادر امدادی تیپ ۲ و یک دستگاه کامیون شما ۱۰ تن برنج بارگیری شده و به منطقه سیل زده شهرستان کهنوج استان کرمان اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: همچنین امداد هوایی استان با تیم پرواز به صورت آماده‌باش کامل هستند تا در صورتی که استان کرمان اعلام نیاز کند با هماهنگی سازمان امداد و نجات ، امداد هوایی استان یزد به منطقه سیل زده جهت امدادرسانی اعزام می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، حرازی زاده با بیان این که کمک‌های هلال احمر استان به مناطق سیل زده کشور در روزهای آینده بنا به اعلام سازمان امداد و نجات و نیاز مناطق سیل زده ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: مردم نوع دوست استان می‌توانند کمک های نقدی خود را برای سیل زدگان از طریق شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد بانک های ملی، سپه، ملت و کشاورزی یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹ نزد بانک ملی و یا شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ نزد بانک ملت و یا کد دستوری #۱۱۲*۷۳۷* و یا #۱۱۲*۷۴۱* واریز و در پویش همدلی و مهربانی کمک به هموطنانشان بپیوندند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هلال احمر يزد مناطق سیل زده كرمان هلال احمر سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۴۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۹:۱۲ روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در جاده مهاباد - ارومیه با مراجعه حضوری مصدومی ۱۲ ساله که به علت افتادن از روی موتور سیکلت دچار قطع عضو انگشت کوچک پا شده بود، نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سه راهی دارلک مهاباد بلافاصله اقدامات لازم را انجام دادند.   وی افزود: بعد از انجام شستشو، کنترل خونریزی، فیکس کردن، قرار دادن کمپرس سرد برروی عضو قطع شده و سرم تراپی، مصدوم تحویل عوامل اورژانس شد.

دیگر خبرها

  • صنایع نساجی هلال احمر ایران
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • تولید چادر‌های امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • تولید چادرهای امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر