Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، صفر صادقی راد بعدازظهر پنجشنبه با اشاره به مسدود شدن سه محور ارتباطی استان همدان بر اثر بارش برف و کولاک، گفت: هم اکنون سه محور ارتباطی همدان – سنندج، همدان – ملایر و گردنه اسدآباد به علت بارش برف و کولاک شدید مسدود شده است.

وی افزود: محور گنجنامه (همدان- تویسرکان) نیز به دلیل عدم ایمنی و پیچ‌های متعدد، هر ساله با نخستین برف بسته شده و تا پایان بارش برف مسدود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با تاکید بر اینکه رانندگان باید تا عادی شدن شرایط آب و هوایی از ورود به این مسیرها خودداری کنند، یادآور شد: در صورت لزوم نیز رانندگان باید تمامی تجهیزات زمستانی و از جمله زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی را به همراه خود داشته باشند.

وی با بیان اینکه راهداران در ۳۴ راهدارخانه مرکزی، مراکز بخش، ثابت و فصلی مستقر و در آماده‌باش کامل هستند، این گروه‌ها بلافاصله برای رفع انسدادهای احتمالی وارد عمل می‌شوند، ادامه داد: ۵۳۳ نیروی راهداری با ۳۱۲ دستگاه انواع ماشین آلات طی بارش‌های اخیر و از جمله شب گذشته در حال خدمت رسانی به مردم و بازگشایی راه‌ها بوده‌اند و در حال حاضر نیز این خدمات رسانی ادامه دارد.

صادقی راد در ادامه، تصریح کرد: در حال حاضر با تلاش نیروهای راهداری عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی در سطح جاده‌های استان همدان در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان تاکید کرد: رانندگانی که قصد تردد دارند برای اطلاع از وضعیت جاده‌های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند.

استان همدان دارای بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع راه شامل سه هزار و ۳۵۹ کیلومتر راه روستای، یک هزار و ۵۴ کیلومتر راه فرعی، ۹۴۰ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه و ۸۵ کیلومتر آزاد راه است.

کد خبر 5404839

منبع: مهر

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان همدان بارش برف برف و کولاک بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا برف روبی سیل هرمزگان تعطیلی مدارس سیل کرمان امداد رسانی برف و یخبندان بارش باران آمار کرونا راهداری استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۵۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع

با اعلام سازمان لیگ هواداران خانم تا اطلاع ثانوی نمی‌توانند در دیدارهای خانگی تیم تراکتور حضور یابند.

به گزارش مشرق، سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به باشگاه تراکتور و هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد، به‌دلیل عدم وجود امکانات در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز، حضور بانوان تا برطرف شدن این معایب در ورزشگاه ممنوع است.

منبع: سایت سازمان لیگ

دیگر خبرها

  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • مسدود شدن محور کلاله – گنبدکاووس
  • محور کلاله -گنبدکاووس (حدفاصل پل بایلر) تا اطلاع ثانوی مسدود شد