Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود سعادتی روز پنجشنبه در جلسه شورای آموزش عالی شهرستان؛ راه اندازی دانشکده پرستاری را جهت تامین نیروی لازم در حوزه بهداشت و درمان ضروری دانست.

وی بر رفع مشکل تهاتر پیام نور با دانشگاه علوم پزشکی تاکید کرد و افزود: فرمانداری میانه بر اساس توافقات انجام شده  پیگیر رفع  مشکل خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت جذب دانشجو از خود شهرستان در دانشکده پرستاری؛ دانشگاه فرهنگیان و دانشکده فنی و مهندسی برای ماندگار شدن آنها در شهر خود و رفع نیازهای مهم شهرستان تاکید کردـ

سعادتی مجموعه های دانشگاهی را از طرفهای مهم مشورت و تصمیم گیری برای رشد و توسعه شهرستان بیان کرد و از ارائه طرحی برای تعیین میزان رشد اقتصادی سالانه در خود شهرستان خبر داد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با این اقدام می توانیم آینده شهرستان از لحاظ مسیر سرمایه گذاری؛ مسیر توسعه مالی و انسانی و سایر شاخصه ها در رشد و توسعه اقتصادی را رصد کرده سهم خود را در رشد اقتصادی کشور مشخص کنیم که در این خصوص باید از ظرفیت فکری دانشگاهها بهره ببریم. 

فرماندار با اشاره به لزوم ارتقای دانشکده فنی مهندسی میانه به دانشگاه، نسبت به هر گونه حمایت و همراهی لازم برای تحقق این امر اعلام آمادگی کرد.

امام جمعه میانه نیز در این جلسه بر واقعی شدن امر آموزش و دور شدن آن از جناج بازی و باندبازی تاکید کرد. 

حجت الاسلام عبدالله محمدی مدرک گرایی صرف را از آفتهای علم و دانش عنوان کرد و خواستار نظارت بر امر آموزش و ارتقای سطح کیفی در دانشگاهها شد.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: مسوولین دانشگاهها باید با تمام توان به دنبال جذب رشته های جدید و پرکاربرد باشند تا دانشجویان میانه مجبور نباشند راههای پر خطر شهر به شهرستانهای دیگر را طی کنند.

مهدی اسماعیلی با بیان اینکه ۲۲ دانشجوی پرستاری دانشکده شهرستان به خاطر نبود امکانات و خوابگاه در دانشگاه تبریز تحصیل می کنند، تاکید کرد: هیچ دانشجوی پرستاری در میانه نباید در دیگر شهرستانها تحصیل کند.

دیگر نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود تعدد مراکز و موسسه های آموزش عالی در کشور ما که بیشتر از برخی کشورهای دنیاست فقط شاهد جذب دانشجو و پرورش افراد تحصیل کرده بدون مهارت هستیم.

مرتضی حسینی بر لزوم رفع معضل جامعه دانشگاهی از قبیل نمره دادن های بی حساب و کتاب تاکید کرد و افزود: این مسائل باید در سیستم آموزشی با درایت لازم رفع شود.

فرماندار ویژه میانه: برپایی دوره‌های آموزشی جهت کیفیت‌بخشی به کار و اهداف سمن ها ضرورت دارد

مسعود سعادتی امروز همچنین در جلسه شورای توسعه و حمایت از تشکل های مردم نهاد شهرستان میانه با اشاره به تاکید رهبری مبنی بر جلب مشارکت های مردمی به صورت هدفمند که یک راهبرد جدید برای حکومت داری است، گفت: این دیدگاه رهبری نشان از ضرورت تقویت و توسعه مشارکت هوشمندانه و مسوولانه مردم در بسیاری از امور است.

وی همچنین با بیان اینکه در جمهوری اسلامی ایران مردم بخش اصلی و مهم نظام هستند و همیشه پای کار بودن را به اثبات رسانده اند، اظهار کرد: به رغم تلاشهای بسیار هنوز نقش مردم در اقتصاد به حد کافی بالا نبوده و با این فرمایش و دیدگاه رهبری لازم است مردم در صحنه های اقتصادی و اجتماعی به طور جدی ورود کرده و دولت نیز  با قدرت به وظیفه نظارتی خود عمل کند.

 فرماندار میانه؛ وظیفه دیگر دولت را حمایت همه جانبه از سمن ها و تشکلهای مردم نهادی دانست که هدف آنها کمک به رشد و توسعه اقتصاد در منطقه است.

در این جلسه در مورد مسائل سمن های شهرستان تصمیم گیری و درخواست برای تشکیل سه سمن دیگر نیز در دستور کار قرار گرفت. 

برچسب‌ها آذربایجان شرقی تحصیلات دانشگاهی میانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تحصیلات دانشگاهی میانه آذربایجان شرقی تحصیلات دانشگاهی میانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۵۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات شهرستان‌ها کفاف تکمیل پروژه‌ها را نمی‌دهد

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد اعتماد اعجازی ظهر چهارشنبه در بازدید از پروژه‌های نیمه تمام اردبیل اظهار کرد: اعتبارات شهرستان‌ها کفاف تکمیل و اجرای پروژه‌های بزرگ را نمی‌دهد بنابراین مدیران باید نسبت به جذب اعتبارات ملی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه اتمام پروژه‌های نیمه تمام در شهرستان اردبیل اولویت اساسی است، افزود: حوزه‌راه روستایی، طرح هادی، آب شرب، آب کشاورزی و ارتباطات پروژه‌هایی هستند که با تخصیص اعتبار روند اجرایی و توسعه آن‌ها شتاب خواهد گرفت.

فرماندار شهرستان اردبیل ادامه داد: بودجه‌ها در شهرستان‌ها با استفاده از نظرات مدیران و تشکیل جلسات کارشناسی و تخصصی بر اساس اولویت‌ها و شاخص‌ها در راستای اجرا و تکمیل پروژه‌های مهم توزیع می‌شود.

اعتماد اعجازی با بیان اینکه محور توسعه سرانه فضاهای آموزشی، ورزشی و فرهنگی نیز برای جذب اعتبار در شهرستان مبنای کار است، خاطرنشان کرد: تکمیل زیرساخت‌های روستایی و ساماندهی بناهای تاریخی و بازارها و تکمیل زیر ساخت‌های گردشگری در شهرستان‌ها نیز مورد تاکید است.

وی به استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران در بخش گردشگری اشاره کرد و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای جذب اعتبار از ظرفیت استاندار و نمایندگان مجلس استفاده کنند.

کد خبر 6100453

دیگر خبرها

  • میز خدمت جهادی در شهرک امام زاده ابراهیم (ع) شفت برپا شد
  • اعتبارات شهرستان‌ها کفاف تکمیل پروژه‌ها را نمی‌دهد
  • آمادگی صددرصدی برای برگزاری دور دوم انتخابات الکترونیکی در ۵ شهر مازندران
  • آمادگی تمام تجهیزات اخذ رأی در ۵ شهرستان‌ مازندران
  • آمادگی تمام تجهیزات اخذ رأی در پنج شهرستان‌ مازندران
  • آمادگی تمام تجهیزات اخذ رأی در پنج شهرستان‌های مازندران
  • معلمان معمار اصلی شخصیت افراد در جامعه هستند
  • خسارت ۴۹۰ میلیارد تومانی سیل به بخش دُرُح سربیشه
  • اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد
  • جانمایی ۵۹ صندوق الکترونیکی برای انتخابات در سوادکوه