Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@14:52:49 GMT

بارش ۴۵ سانتیمتری برف در آذربایجان غربی

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۵۱۷۶

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: ارتفاع برف در شهرستان سردشت به عنوان پربارش ترین شهر استان در ۲۴ ساعت گذشته به ۴۵ سانتیمتر و میزان بارش به ۲۰ میلیمتر رسید.

مهدی صابری در گفت و گو با ایرنا افزود: شهرستان پیرانشهر نیز با ۳۵ سانتیمتر ارتفاع برف و ۲۳ میلیمتر بارش دومین شهر پر بارش استان در ۲۴ ساعت گذشته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته تمام شهرهای استان شاهد بارش برف بود ادامه داد: تا اواخر وقت روز پنجشنبه بارش ها ادامه دارد و همراه با وزش باد، لغزندگی جاده ها، کولاک و کاهش دید خواهد بود.

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان چالدران کمترین دمای استان به میزان منفی ۱۲ سانتی گراد و شهرستان اشنویه گرم ترین دما به میزان مثبت پنج درجه سانتی گراد را داشت.

هواشناسی آذربایجان غربی با صدور اطلاعیه ای از شهروندان و رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان را دارند خواسته است تا خودروهای خود را به زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ۲۴ ساعت گذشته آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۵۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنبه؛ حضور استاندار آذربایجان‌غربی در سامانه سامد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان  روز شنبه  ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۸:۳۰ الی ۹:۳۰ صبح در سامانه تلفنی ۱۱۱ سامد پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم خواهد بود.

علاقه مندان  مي توانند براى ارتباط مستقيم با استاندار آذربايجان غربى روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه از ساعت ۸:۳۰ الی ۹:۳۰ صبح با شماره ۱۱۱ (سامد) تماس بگیرند.

 

 

دیگر خبرها

  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد
  • معرفی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی
  • حل مشکلات مردم در حوزه مسکن یک تکلیف شرعی است
  • شنبه؛ حضور استاندار آذربایجان‌غربی در سامانه سامد
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز
  • آغاز مرحله نخست آزمون سراسری در ۱۶ شهرستان آذربایجان غربی
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰