Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتبال زنان ایران در اولین مسابقه خود در جام ملت های آسیا به مصاف هند رفت.

در اتفاقی عجیب فدراسیون فوتبال برای اعلام ترکیب تیم ملی روی سایت فدراسیون از عکس یک کاغذ که نام بازیکنان روی آن نوشته شده بود، استفاده کرد!

بیشتر بخوانید: عزت‌الهی رسما شاگرد استراماچونی شد/عکس ترکیب تیم‌ملی بانوان در گام‌اول برای تاریخ‌سازی/عکس اعتراض اسکوچیچ به برنامه دیدار استقلال – هوادار!

253 251

کد خبر 1594675.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ورزش بانوان تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۵۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک‌هشتم نهایی جام حذفی/ اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم

ترکیب تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال مشخص شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در حالی از ساعت ۱۸:۱۵ در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف هم خواهند رفت که ترکیب دو تیم به شرح زیر اعلام شد:

ترکیب آلومینیوم:

احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه و محمدمهدی لطفی.

ترکیب پرسپولیس:

امیررضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، محمد خدابنده‌لو، سروش رفیعی، اوستون اورنوف، مهدی ترابی و عیسی آل‌کثیر.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۱ پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۰ پرسپولیس
  • فوتبال دختران زیر ۱۸ سال کافا؛ اعلام ترکیب ایران برابر تاجیکستان
  • یک‌هشتم نهایی جام حذفی/ اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد