Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان-  بنا به اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، علی اصغر سالاری کودک ۱۱ ساله از شهرستان حاجی آباد استان هرمزگان که امروز برای ادامه درمان بیماری خود به کرمان سفر کرده بود، در اقدامی جالب با چاپ عکس پزشک معالج خود بر روی لباسش، از زحمات و تلاش‌های پوریا سلاجقه، فوق تخصص هماتولوژی و آنکولوژی کودکان و همچنین کادر درمان بخش هماتولوژی و آنکولوژی کودکان در بیمارستان افضلی پور کرمان قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب‌ترین قسمت کار علی اصغر این بود که او در پایین عکس پزشک خود جمله «گاهی فرشتگان به زمین می‌آیند» را چاپ کرده بود.

علی اصغر از دی ماه  پارسال به دلیل ابتلا به بیماری سرطان غدد لنفاوی در بخش آنکولوژی کودکان مرکز آموزشی ـ درمانی افضلی پور شهر کرمان بستری شده است و پس از دریافت درمان‌های اولیه و بهبود نسبی، درمان را به صورت سرپایی ادامه می‌دهد. این کودک امروز برای دریافت دارو‌های خود به بیمارستان مراجعه می‌کند و این گونه از پزشک معالجش قدردانی می‌کند.

مرکز آموزشی درمانی افضلی پور، روند درمان علی اصغر را نسبت به روز اول خوب و رو به بهبودی اعلام کرده است.

 انتهای پیام/ م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی پزشک معالج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۶۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جراحی تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی

ایسنا/هرمزگان رئیس بیمارستان کودکان بندرعباس از جراحی تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان؛ امروز (هشتم اردیبهشت ماه) رئیس بیمارستان کودکان بندرعباس گفت: عمل جراحی خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲/۵ ساله در بیمارستان کودکان بندرعباس با موفقیت انجام شد.

این عمل از بزرگ‌ترین عمل های جراحی کودکان است که پیش از این هم در بیمارستان کودکان بندرعباس انجام شده و تمامی موارد موفقیت‌آمیز بوده است.

دختر بچه ۲/۵ ساله، ۲ هفته پیش متوجه برآمدگی در شکم شده بود که بررسی‌ها نشان داد، توموری حدود ۱۴ سانتی‌متری در کلیه چپ این کودک وجود دارد.

این تومور از نوع بدخیم بود که باید به طور کامل برداشته می‌شد. عمل جراحی بیمار به‌خوبی انجام شده و حال عمومی کودک مساعد است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پزشک بیرانوند مصاحبه‌اش را تکذیب کرد؛ زمان بازی با تست عملکردی در زمین مشخص می شود!
  • وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالج: او برای بازگشت به میادین آماده است!
  • تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج | گلر پرسپولیس به سپاهان می رسد؟
  • تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج
  • از سکته گوش چه می‌دانید؟
  • جراحی تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی
  • تاثیر اسباب بازی در نبوغ و رشد کودکان
  • ۴۲ هزار کودک سرطانی در «محک» در حال درمان هستند
  • لوسمی رایج‌ترین سرطان کودکان/ ۶۵ تا ۷۰ درصد کودکان مبتلا به سرطان در ایران درمان می‌شوند
  • شناخت زودهنگام اختلالات رشد، موثر بر عملکرد فردی و اجتماعی کودک در آینده