Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-معاون پارلمانی رئیس جمهور بر گره‌گشایی از مشکلات صندوق‌های قرض‌الحسنه تاکید کرد و گفت: این صندوق‌ها به عنوان سرمایه اجتماعی منشاء خیر هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشمر، محمد حسینی در نشست با مدیران صندوق‌های قرض الحسنه منطقه ترشیز استان خراسان رضوی اظهارداشت: برای حل مشکل صندوق‌های قرض الحسنه تلاش خواهیم کرد تا ابهامات موجود برطرف شود و کار آن‌ها تسهیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: این صندوق‌ها آثار و برکات بسیار دارند و قبل از انقلاب  موسسان این صندوق‌ها علیه رژیم ستمشاهی فعالیت می‌کردند و این صندوق‌ها به  پاتوق مبارزان انقلابی تبدیل شده بود و امروز این صندوق‌ها به عنوان سرمایه اجتماعی منشاء خیر هستند لذا باید از مشکلات صندوق‌های قرض الحسنه گره گشایی کرد.

حسینی تصریح کرد: سازمان اقتصاد اسلامی ساز و کار خاصی دارد اما گاه برخی صندوق‌ها سوء استفاده‌هایی کرده‌اند که برای مسئولان و دولت مشکل ساز شده و در این میان تر و خشک با هم سوخته‌اند اما در تلاش هستیم تا مشکلات این صندوق‌ها برطرف شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: برای مشخص شدن ساز و کار صندوق‌های قرض الحسنه ضروری است مدیران صندوق‌ها ابهامات و مشکلات را اعلام کنند تا نسبت به رفع  آنها اقدام شود. 

حسینی ادامه داد: ما معتقدیم محدود کردن صندوق‌های قرض الحسنه با توجه به شرایط فعلی کشور به صلاح نیست و دولت در شرایط فعلی باید  از همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات کشور استفاده کند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور: اجازه رجزخوانی به دشمن نمی‌‌دهیم/ دولت روحیه‌ جهادی در کنار مردم قرار داردمعاون پارلمانی رئیس جمهور در هویزه: برقراری عدالت در جامعه اصلی ترین راهبرد دولت سیزدهم استمعاون پارلمانی رئیس جمهور: مجلس با لایحه دولت برای "جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی"‌ موافقت کرد

حجت الاسلام جواد نیک بین ، رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به فعالیت 10 صندوق قرض الحسنه در منطقه ترشیز اظهارداشت: صندوق‌های قرض الحسنه با کمترین بوروکراسی اداری به مردم وام می‌دهند و اغلب مردم از تسهیلات آنها بهره‌مند می‌شوند. 

وی افزود: از ویژگی این صندوق‌ها این است که هیچکدام دچار مشکلات مالی نیستند و کارهای عالمانه و دقیق انجام می‌دهند و در بردسکن 2 صندوق حکمت و وحدت، در خلیل آباد یک صندوق و در کاشمر چهار صندوق قرض الحسنه و یک صندوق در روستای قوژد فعالیت دارند.

حجت الاسلام نیک بین با بیان این مطلب که  سازوکار سازمان اقتصاد اسلامی باید مشخص باشد تا اعتبار صندوق‌های قرض الحسنه خدشه دار نشود اظهارکرد: سازمان اقتصاد اسلامی نسبت به پولشویی در صندوق‌ها دستورالعمل‌هایی دارد اما تاریخچه صندوق‌های قرض‌الحسنه منطقه ترشیز گواه بر پاکدستی و صداقت و نظارت بر اوضاع مالی آنها است لذا انتظار می‌رود برای مشکلات آنها چاره اندیشی شود تا دچار تعطیلی نشوند.

انتهای پیام/281/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاون پارلمانی رئیس جمهور صندوق های قرض الحسنه صندوق ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۶۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور چین وارد فرانسه شد+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، تلویزیون چین هم اکنون گزارش داد که «شی جین پینگ» رئیس جمهور این کشور به منظور انجام یک سفر رسمی وارد فرانسه شده است.

به گزارش رسانه های اروپایی، امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه انتظار دارد با همتای چینی خود درباره مناقشه اوکراین گفتگو کند.

رئیس جمهور چین گفت که در این سفر با ماکرون روابط دو کشور و مسائل مهم منطقه ای و بین المللی را بررسی خواهد کرد.

کد خبر 6097538

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور چین وارد فرانسه شد+ فیلم
  • معاون رئیس‌جمهور: امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
  • انحراف آب هیرمند توسط طالبان به شوره زارهای افغانستان | افغانستانی‌ها آب شیرین را تلخاب می کنند! | واکنش معاون رئیس‌جمهور به این اقدام عجیب طالبان
  • آخرین وضعیت تقسیم استان‌های کرمان و تهران از زبان معاون پارلمانی رییس جمهور
  • یادواره ۲۴ شهید روحانی شهرستان‌های انار و رفسنجان برگزار شد
  • جدیدترین اظهارات معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص تقسیم استان‌های کرمان و تهران
  • اعلام پذیرش دانشجویان و اساتید تعلیقی و اخراجی آمریکا، حرکتی هوشمندانه و انقلابی است
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • حکم رئیس دانشگاه تهران برای جمیله علم الهدی، همسر ابراهیم رئیسی
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر