Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمود اسپانلو شامگاه پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: ۲۵ دی ماه، تعدادی جوان در یک میهمانی خصوصی در گرگان درگیر شدند که پس از انتقال مجروحان حادثه به بیمارستان ۵ آذر، ادامه درگیری به اورژانس بیمارستان کشید.

اسپانلو افزود: با حضور پلیس در محل، دو متهم دستگیر شدند و در ادامه با تحقیقات بازپرس پرونده و پلیس چهار نفر متهم دیگر این درگیری هم شناسایی و دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان گرگان ادامه داد: به علت اهمیت موضوع بلافاصله جلسات رسیدگی به این حادثه در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای گرگان آغاز شد.

وی گفت: هر ۶ متهم پرونده با صدور قرار، فعلاً بازداشت هستند و سلاح ها گرم و سرد خود را به بازپرس پرونده تحویل دادند.

اسپانلو بیان کرد: پرونده های عوامل ایجاد ناامنی و درگیری با اولویت و حساسیت رسیدگی می شود و قرارهای سنگین در انتظار متخلفان خواهد بود.

کد خبر 5404951

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان دستگیری دادگستری گلستان بارش برف برف و کولاک بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا برف روبی سیل هرمزگان سیل کرمان تعطیلی مدارس برف و یخبندان امداد رسانی اردبیل بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۶۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مجیدی با اعلام این خبر، گفت: در پی وقوع نزاع و درگیری افرادی در خیابان منتهی به پل قویون ارومیه  که موجب ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند، موضوع به طور ویژه در دستور کار دادستانی مرکز استان آذربایجان غربی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی، بررسی های همه جانبه و تحقیقات همه دستگاه های امنیتی، این افراد را که با یکدیگر درگیر شده بودند، شناسایی و مشخص شد که از اراذل و اوباش سطح دار می باشند.

حسین مجیدی افزود : پس از بررسی و پیگیری های مجدانه انتظامی و قضایی و تلاش های پلیس امنیت و همراهی دستگاه قضایی عوامل شرارت که ٧ نفر بودند ۴ نفر از آنها در شهرستان‌ های همجوار دستگیر شدند و ٣ نفر دیگر نیز شناسايي و در کوتاه ترین زمان ممکن دستگیر و با آنها برخورد خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب ارومیه ضمن تقدیر از زحمات مجموعه های قضایی و عوامل امنیتی و انتظامی تاکید کرد : دستگاه های قضایی، انتظامی و امنیتی با تمام قدرت اجازه نخواهند داد هیچ کسی و به هر عللی جامعه را بسوی ناامنی روانی و ناهنجاری بکشانند و ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت اجتماعی بشدت با افراد خاطی برخورد خواهیم کرد.

شب گذشته (ششم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) در پل قویون ارومیه تعدادی با قمه به نزاع دسته جمعی پرداخته و برای دقایقی موجب  رعب وحشت  مردم شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند
  • قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند + جزئیات
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • کشف ۷۳ سکه عتیقه در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد / دادستان آمل تشریح کرد