Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان معاون قضایی رئیس‌کل دادگستری استان زنجان، از لغو آزمون موسسات داوری و شوراهای حل‌اختلاف در استان خبر داد.

محمدرضا احمدی در گفت‌گو با ایسنا با بیان اینکه قرار بود آزمون موسسات داوری و شوراهای حل‌اختلاف، صبح فردا (اول بهمن‌ماه) در مجتمع جهاددانشگاهی زنجان برگزار شود، افزود: با توجه به شرایط جوی حاکم بر استان و بارش برف و نیز برودت هوا، این آزمون لغو و به زمان دیگری موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری اینکه شرکت‌کنندگان در این آزمون قرار بود از سراسر استان، خود را به محل برگزاری این آزمون در زنجان برسانند، ادامه داد: این در حالی است که شرایط جوی باعث شد تا راه‌های شهرستان طارم و نیز شهر دندی بسته شده و امکان تردد برای شرکت‌کنندگان میسر نباشد.

رئیس توسعه حل‌اختلاف استان زنجان با بیان اینکه اکثر راه‌های روستایی استان در شرایط کنونی بسته بوده و امکان حضور شرکت‌کنندگانی که ساکن روستاهای استان هستند، در این آزمون فراهم نبود، تصریح کرد: علاوه بر زنجان، برگزاری این آزمون در استان‌های آذربایجان‌غربی، ایلام، کردستان، اردبیل، آذربایجان‌شرقی، لرستان و کرمانشاه نیز لغو شد.

این مسئول با یادآوری اینکه زمان جدید آزمون، متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد، خاطرنشان کرد: هر گونه تغییر در شرایط، از طریق سایت مرکز آزمون یا سیستم پیامکی (با سرشماره مرکز آزمون به شماره ۹۸۲۱۶۶۴۶۱۷۱۲) اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی زنجان آزمون حل اختلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۶۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش پسر صادق آهنگران به صحبت‌های تازه پدرش/ اختلاف پدر و پسر تمام شد؟

حاج صادق آهنگران به تازگی مهمان برنامه برمودا بود و صحبت‌های تازه‌ای درمورد فرزندش داشت. محمدعلی آهنگران پسر او نیز در توییتر به این صحبت‌ها واکنش نشان داد و نوشت: 

دیگر خبرها

  • قطع ارتباط موسسات آموزش عالی بلژیک با دانشگاه‌های اسرائیل
  • مجمع‌عمومی اتحادیه دانشگاه‌ها و مؤسسات غیرانتفاعی برگزار می‌شود
  • تعیین نام شرکت‌ها هوشمند می‌شود/ حذف فیزیکی دفاتر قانونی از ۳۱ اردیبهشت
  • توسعه هر منطقه‌ مرهون بهره‌گیری صحیح از ظرفیت‌های اجتماعی است
  • شوراهای اسلامی در احصاء مطالبات مردم و ارائه راهکار برای رفع چالش‌ها پیشگام باشند
  • شوراهای اسلامی تجلی حضور مردم در حکمرانی هستند
  • تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس
  • ماجرای اختلاف علیرضا دبیر با رسول خادم / فیلم
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج
  • واکنش پسر صادق آهنگران به صحبت‌های تازه پدرش/ اختلاف پدر و پسر تمام شد؟