Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@17:46:03 GMT

کمبود سرویس‌های بهداشتی در تبریز بیداد می‌کند

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۶۳۹۸

کمبود سرویس‌های بهداشتی در تبریز بیداد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، فریدون بابایی‌اقدم پنجشنبه در چهل‌وششمین جلسه علنی فوق‌العاده اظهار کرد: در اکثر منازل کلنگی فضای سبز داریم که بعد از صدور پروانه فضای سبز تخریب می‌شود؛ سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری چه تمهیداتی در این راستا اتخاذ کرده است!

وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز کرد: کمبود سرویس‌های بهداشتی در تبریز بیداد می‌کند که باید در خصوص این مهم اقداماتی اتخاذ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابایی‌اقدم در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در راستای تعرفه و بهای خدمات ایمنی ساختمان‌ها گاها نارضایتی‌هایی از سوی شهروندان رخ می‌دهد که باید در این زمینه نیز تصمیمات صحیحی گرفته شود.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در ۴ سال گذشته برای میدان دام هیچ اقدامی صورت نگرفته است؛ جلساتی برای این موضوع برگزار شد ولی نتیجه‌ای در پی نداشت.

بابایی‌اقدم یادآور شد: ۱۰ هکتار در حوالی باباباغی برای میدان دام اختصاص داده شده بود که متاسفانه به نتیجه نرسید، اگر شورای شهر می‌خواهد به سازمان میادین کمک کند در این راستا حمایت‌های خود را دریغ نکند.

لزوم ارائه پیشنهادات اساسی در راستای بهای خدمات ایمنی ساختمان‌ها

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این نشست اظهار کرد: در راستای تعرفه عوارض ایمنی ساختمان‌ها باید پیشنهادات اساسی ارائه داده شود.

حکیمه غفوری گفت: بهای خدمات ایمنی ساختمان‌ها در تعرفه عوارض محلی سال۱۴۰۱ شهرداری تبریز به‌صورت دقیق مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: همچنین باید در راستای تعرفه عوارض ایمنی ساختمان‌ها پیشنهادات اساسی ارائه داده شود.

وجود فضای سبز در املاک شخصی از ضوابط شهرسازی است

دبیر شورای اسلامی شهر تبریز همچنین در این جلسه گفت: وجود فضای سبز در ملک‌های شخصی یکی از ضوابط شهرسازی به شمار می‌رود.

احد صادقی اظهار کرد: داشتن فضای سبز در ملک‌های شخصی یکی از ضوابط شهرسازی بوده که اگر این ضابطه رعایت نشود یعنی تخلف صورت گرفته است.

وی افزود: شهرداری نیز در این راستا حق دارد از شهروندان در ملک‌های شخصی فضای سبز و کاشت درخت را درخواست کند

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فریدون بابایی اقدم فارس تبریز عضو شورای شهر تبریز شهرداری تبریز شورای شهر تبریز تعرفه عوارض محلی میدان دام سازمان میادین باباباغی ایمنی ساختمان ها فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۶۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنجش اهالی شهرک آ. اس. پ شهریار از کمبود امکانات رفاهی

به گفته شهروند خبرنگار ما تعدادی از شهروندانی که از سال ۱۳۹۳ تا کنون در شهرک آ. اس. پ واقع در جاده شهریار - ملارد از سال ۱۳۹۳ سکونت دارند منازل مسکونی این شهرک فاقد سند مالکیت است و بعد از ۱۱ سال همچنان پایان کاری برای آن دریافت نشده است علاوه بر این فاز دوم و دیگر فاز‌های این شهرک تکمیل نشده است.

همچنین این شهرک فاقد امکانات رفاهی از قبیل کمبود مدارس، مکان مذهبی و فرهنگی، فضای ورزشی، امنیت کافی، محیط درمانی و بهداشتی و نانوایی، مشکلات مخابراتی، آب، برق، است.

همچینن در فضای سبز، خیابان و زیر ساختمان شاهد فرونشست‌های خطرناک هستیم.

شهروند خبرنگار ما از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

منبع: شهروند خبرنگار - تهران

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • کاهش ۲۲ درصدی حوادث ساختمان در خراسان جنوبی
  • سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی تبریز به تماشاگران تراکتور – استقلال
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • ارسال سریع تکنولایف در تبریز راه‌اندازی شد
  • کمبود بیش از ۵هزار شیر هیدرانت آتش‌نشانی در مشهد
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • مسکن مهر دامغان نیازمند ۲ مدرسه است
  • رنجش اهالی شهرک آ. اس. پ شهریار از کمبود امکانات رفاهی
  • ارزیابی ایمنی بیش از هزار بوستان در تهران
  • ارزیابی ایمنی بیش از ۱۰۰۰ بوستان در تهران