Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@02:29:51 GMT

مرز تمرچین پیرانشهر مسدود شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۶۴۳۲

مرز تمرچین پیرانشهر مسدود شد

به گزارش خبرگزاری مهر، ایرج آزادی در این زمینه اظهار کرد: مسیر منتهی به پایانه مرز تمرچین پیرانشهر به دلیل بارش سنگین برف و کولاک مسدود شده است.

وی با بیان اینکه عملیات نجات چند مسافر و خودرو که در برف گیر افتاده‌اند هم اکنون توسط پرسنل پایانه و راهداری در حال انجام است، افزود: مسافرانی که از سمت عراق وارد ایران شده‌اند، در سالن‌های پایانه اسکان یافته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار پیرانشهر نیز در خصوص آخرین وضعیت راه‌های این شهرستان گفت: بیش از ۶۰ نفر از مسافرانی که در مسیر مرز تمرچین این شهرستان به دلیل کولاک شدید گرفتار شده بودند در یک عملیات موفقیت آمیز نجات داده شده و به داخل شهر انتقال یافتند.

خضر کاک درویشی افزود: متأسفانه با وجوداطلاع رسانی‌های انجام شده مبنی بر مسدود بودن این مسیر و خودداری از تردد در محورهای مواصلاتی این شهرستان ولی شاهد تردد تعدادی خودرو در محور تمرچین بودیم که منجر به گرفتار شدن تعدادی مسافران شد.

وی اظهار کرد: براساس گزارش‌های رسیده حدود ۱۵ دستگاه خودرو در این مسیر گرفتار شده بودند که با حضور تیم‌های عملیاتی امداد و نجات مدیریت بحران شهرستان مسافران گرفتار شده در این منطقه پس از ۲ ساعت تلاش یب وقف نجات داده شدند.

فرماندار پیرانشهر در رابطه با آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی پیرانشهر گفت: تمامی محورهای این شهرستان از جمله پیرانشهر- نقده و پیرانشهر - سردشت باز بوده و تردد در آن جریان دارد.

کاک درویشی افزود: تردد به دلیل کولاک شدید بسیار به سختی در جریان است و تقاضا می‌شود که شهروندان از تردد در محورهای مواصلاتی این شهرستان تا اطلاع ثانوی خودداری کنند.

وی افزود: باتوجه به احتمال بارش مجدد برف و کولاک شدید در محورها شهروندان به اطلاعیه‌های ستاد بحران و راهداری شهرستان توجه کرده و از تردد در جاده‌ها جدا خودداری کنند.

شهرستان پیرانشهر در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و با کشور عراق هم مرز است؛ این شهرستان دارای یک مرز رسمی به نام تمرچین است که تنها مرز رسمی استان با اقلیم کردستان عراق محسوب می‌شود.

کد خبر 5404964

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری پیرانشهر جاده برفی بارش برف برف و کولاک بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا برف روبی سیل هرمزگان سیل کرمان تعطیلی مدارس برف و یخبندان امداد رسانی اردبیل بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۶۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات بچه گرفتار در سیل در شهرستان قیرو کارزین (فیلم)

 

 

 

منبع : خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظات دلهره‌آور نجات سرنشینان پراید از وسط سیل در خراسان جنوبی (فیلم) لحظه بلعیده‌شدن خودروها در سیل تسوج (فیلم) تصاویری وحشتناک از سیل عظیم آذربایجان شرقی (فیلم)

دیگر خبرها

  • نجات بچه گرفتار در سیل در شهرستان قیرو کارزین (فیلم)
  • ببینید | لحظه نجات بچه گرفتار در سیل در شهرستان قیرو کارزین
  • نجات دو فرد گرفتار در پل زرمیتان شهرستان اردل
  • تردد در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران - شمال ممنوع شد
  • بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد
  • آزادراه تهران ـ شمال بازگشایی شد
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران به دلیل گل و لای
  • بارش‌های بهاری در خراسان جنوبی/کویر به دریاچه تبدیل شد + فیلم
  • برخی راه‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب مسدود شد
  • تردد روان در همه محور‌های مواصلاتی استان یزد