Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@02:39:23 GMT

چهارمین جشنواره «مادرانه» در گناوه برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۶۹۷۳

چهارمین جشنواره «مادرانه» در گناوه برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، دبیر جشنواره فرهنگی اجتماعی مادرانه پنج شنبه شب در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: جشنواره مادرانه اقدامی ارزشمند در راستای توانمندسازی و حمایت از توانمندی‌های بانوان شهرستان گناوه است که تا کنون سه دوره آن برگزار شده است.

محمد مظفری افزود: این جشنواره، امسال برای چهارمین سال در سطح شهرستان گناوه اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: جشنواره بازی‌های بومی، محلی، تجلیل از بانوان نخبه و موفق شهرستان در زمینه‌های مختلف عرصه‌های ملی و بین المللی، (هنرمندان، ورزشکاران، کارآفرینان و..)،تجلیل از فعالان بانوی مراسم مذهبی (بانیان مساجد و حسینیه‌ها)، برگزاری جشنواره حجم‌های ماسه‌ای، جشنواره غذاهای بومی، محلی و ایرانی، بازارچه زنان کارآفرین، برگزاری جشن‌های نشاط و خانواده از جمله برنامه‌های جشنواره امسال است.

مظفری تصریح کرد: چهارمین جشنواره مادرانه بیش از ده روز با برنامه‌های متنوع فرهنگی اجتماعی در سراسر شهرستان گناوه با حضور مردم به خصوص خانواده‌ها برگزار خواهد شد.

وی گفت: از همه خانواده‌ها به خصوص بانوان شهرستان دعوت می‌شود تا در برنامه‌های متنوع جشنواره مادرانه حضور فعال داشته باشند.

در پایان این مراسم از هفت بانوی خبرنگار شهرستان گناوه تجلیل شد.

کد خبر 5404995

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر بندر گناوه محمد مظفری بارش برف برف و کولاک بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا برف روبی سیل هرمزگان سیل کرمان تعطیلی مدارس برف و یخبندان امداد رسانی اردبیل بارش باران شهرستان گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۶۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛رضاعلی معصومی فرماندار بویین میاندشت در جلسه ستاد برگزاری دهه کرامت ضمن تاکید به مشارکت همه دستگاه‌ها اداری واجرایی در اجرای برنامه‌های دهه کرامت گفت:با توجه به مطالبه مردمی و همچنین برنامه‌ریزی کانون خدمت رضوی، برنامه‌ها باید مردم محورباشند و به صورت جامع و فراگیر باشد در تمام شهرستان اعم از شهرها، روستا‌ها و مدارس اجرا شوند.
مرتضی احمدی دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان هم با تبیین عناوین برنامه‌های دهه کرامت گفت: در دهه کرامت امسال بیش از ۳۰ عنوان برنامه از جمله حضور کاروان زیر سایه خورشید، جشن بزرگ میلاد امام رضا (ع)، تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران شهرستان، اجرای سرود خیابانی و پاتوقی، شب شعر، میز خدمت سلامت، تجلیل از مزدوجین دهه کرامت، تجلیل از متولدین دهه کرامت، تجلیل از مادران با ۵ فرزندوگردهمایی رویش سبز می‌باشد.

دیگر خبرها

  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • عنایتی: اتفاقی که در بازی پرسپولیس و سپاهان افتاد با برنامه بود/ حضور بانوان فرهنگ ورزشگاه‌ها را عوض کرده است+فیلم
  • کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد
  • ایران جوان بمان (جمعیت) در البرز معرفی می شود
  • مراسم تجدید میثاق با شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • برگزاری جشن‌های مادرانه در مساجد برای ترغیب مادران به فرزندآوری
  • آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد
  • چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم