Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان همدان-  سرهنگ احمد ساکی گفت: به دنبال چند فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو و سرقت از خانه باغ‌ها در شهرستان ملایر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

او گفت: ماموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی و تلاش شبانه روزی مخفیگاه متهمان را شناسایی و در یک عملیات ضربتی ۳ متهم را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ ساکی گفت: در بازرسی از  مخفیگاه متهمان، ۲۴ عدد انواع قطعات خودرو، ۱۶۳ عدد انواع لوازم داخل خودرو، ۱۰ دستگاه موتور کولر آبی، یک دستگاه پمپ کولر، یک دستگاه آیفون تصویری، ۵عدد کپسول و پیک نیک،۱۰ متر کابل فشار قوی، ۴عدد وسایل کشاورزی و مقادیری ظروف آشپزخانه و وسایل برقی کشف شد.

این مقام انتظامی گفت: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجویی‌های فنی و تخصصی، به ۱۱فقره سرقت اعتراف کردند و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۷۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان

به گزارش صدای ایران،سرهنگ علی اسدبگی روز جمعه افزود: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در نقاط مختلف شهر همدان رسیدگی به این موضوع در دستور کار دایره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی اضافه کرد: بررسی‌های اولیه گویای این بود که سارقان به تخریب توپی قفل در و دیگر شیوه‌ها وارد منزل مالباختگان شده و وجه نقد، زیورآلات، تلویزیون و دیگر اموال با ارزش را سرقت کردند.

رئیس پلیس آگاهی همدان ادامه داد: متهمان حین ورود به یکی از منازل با صاحبخانه مواجه شده که درگیری بین آنها رخ می‌دهد.

سرهنگ اسدبگی افزود: صاحبخانه در این درگیری مجروح شد و سارقان پول و دیگر اموال باارزش او را به سرقت بردند.

وی گفت: همکاری اطلاعاتی عوامل پلیس آگاهی و ماموران کلانتری ۱۳ منجر به شناسایی مخفیگاه سارقان شد.

وی بیان کرد: سه نفر از سارقان در مخفیگاه و حین تردد در خیابان دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی همدان گفت: متهمان در بازجویی‌ها به سرقت از ۱۶ منزل مسکونی در نقاط مختلف شهر همدان اعتراف کردند.

سرهنگ اسدبگی برای پیشگیری از سرقت به شهروندان توصیه کرد: منزل خود را به دوربین، دزدگیر، در ضد سرقت مجهز کرده تا زمینه ورود سارقان به منزل سلب شود.

دیگر خبرها

  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان