Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تایمز اسرائیل، درحالی که رژیم صهیونیستی تا کنون بیشترین سنگ اندازی و مخالفت با ادامه مذاکرات وین را داشته است، خواستار لحاظ کردن مسائل منطقه‌ای در مذاکرات با ایران شده است.

در همین ارتباط نیز، «بنی گانتز»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی خواستار مذاکره قدرت‌های جهانی با ایران برای احیای توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ شد تا در این مذاکرات حمایت تهران از گروه‌های مقاومت را نیز لحاظ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گانتز مدعی شد: بازی دوگانه ایران در منطقه باید روی میز مذاکره در وین باشد و هر تلاش بین المللی برای دستیابی به توافق با ایران می‌بایست رفتار این کشور در منطقه را نیز در نظر بگیرد.

ادعاهای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در حالی است که به اذعان طرف‌های روسی و چینی حاضر در وین و دیگر ناظران بین‌المللی، روند مذاکرات پیشرفت‌های چشمگیری داشته و مسائل مهمی در این مدت حل شده است.

فارغ از تاکتیک‌های غربی‌ها مبنی بر نبود وقت کافی برای ادامه مذاکرات، تیره و تار جلوه دادن فضای مذاکرات و فشار و هجمه رسانه‌ای شدید برای پیشبرد اهداف آنها جهت گرفتن امتیازات هر چه بیشتر از طرف ایرانی، ذکر این نکته نیز ضروری است که دولت فعلی آمریکا نیز تفاوت چندانی با دولت قبلی آن ندارد و فقط تاکتیک به کار رفته در دولت بایدن متفاوت از تاکتیک دولت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق این کشور است و گرنه استراتژی به کار رفته همان فشار بیشتر و ندادن امتیاز و در آخر انداختن همه تقصیرها به گردن ایران است.

کد خبر 5405015

منبع: مهر

کلیدواژه: تهران دولت بایدن ایران دونالد ترامپ توافق هسته ای رژیم صهیونیستی وین مذاکرات وین بنی گانتز ایالات متحده امریکا روسیه ایالات متحده امریکا عراق اوکراین رژیم صهیونیستی امارات متحده عربی مسکو فلسطین ایران واشنگتن عربستان سعودی ابوظبی ناتو سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۷۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی

حزب‌الله لبنان و گردان‌های مجاهدین و القسام یک پایگاه نظامی و دو شهرک در شمال فلسطین را هدف حمله موشکی و راکتی خود قرار داده‌اند.

به گزارش ایسنا، حزب الله لبنان امروز (چهارشنبه) اعلام کرد شهرک «شومیرا» در شمال فلسطین اشغالی را در پاسخ به حمله جنایتکارانه ارتش صهیونیستی به شهرک حانین در جنوب لبنان، با ده‌ها راکت کاتیوشا هدف قرار داده است.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد: نظامیان رژیم اشغالگر را در منطقه «نتوعا» در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داده و تلفاتی قطعی به آن‌ها وارد کرده است.

همزمان منابع عبری زبان از حمله موشکی به شهرک «اویویم» در شمال فلسطین اشغالی خبر داده و اعلام کردند یک موشک مستقیما به ساختمانی در این شهرک اصابت کرده است.

همچنین گردان‌های مجاهدین اعلام کرد بعد از ظهر امروز چهارشنبه پایگاه نظامی «کیزوویم» در جنوب فلسطین اشغالی را در پاسخ به کشتار غیرنظامیان فلسطینی در غزه و به مناسبت سالروز شهادت عمر ابو شریعه بنیانگذار این گردان‌ها هدف حمله موشکی قرار داده است.

گردان‌های القسام اعلام کرد نظامیان اشغالگر را در شرق منطقه «جحر الدیک» در مرکز نوار غزه با گلوله‌های خمپاره هدف قرار دادند.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی توماج صالحی
  • واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
  • حماس: آمریکا شریک جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها است
  • آمریکا در سیاست‌های مداخله جویانه بازنگری کند
  • کنعانی: آمریکا در سیاست‌های مداخله جویانه بازنگری کند
  • تظاهرات گسترده در تل‌آویو علیه دولت نتانیاهو
  • القسام: حمله تلافی‌جویانه ایران به رژیم صهیونیستی، محاسبات دشمن را به هم ریخت
  • القسام: حمله تلافی‌جویانه ایران به رژیم صهیونیستی، محاسبات دشمن را بهم ریخت