Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، احمد وحیدی که شب گذشته پس از ۲ روز حضور در مناطق سیل زده کرمان، جنوب این استان را به مقصد پایتخت ترک‌ کرد، دقایقی قبل در تماس تلفنی با استاندار کرمان بر تداوم امدادرسانی، دسترسی کامل به روستاها و بازدید میدانی از مناطق سیلزده شرق استان تاکید کرد.

علی زینی وند استاندار کرمان نیز از سرعت بخشی امدادهوایی و زمینی در مناطق سیلزده این استان خبر داد و گفت تا عصر امروز به ریگان سفر می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور امشب (پنجشنبه) به همراه رییس ستاد بحران کشور و رییس سازمان جمعیت هلال احمر با بدرقه استاندار کرمان، جیرفت را به مقصد تهران ترک کرد.

به گزارش ایرنا، احمد وحیدی روز چهارشنبه برای بررسی آخرین وضعیت مناطق سیل زده جنوب کرمان از طریق فرودگاه جیرفت وارد این منطقه شده و از نزدیک در جمع سیل زدگان شهرستان های رودبارجنوب، منوجان و قلعه گنج حضور یافته و در جریان مسایل و مشکلات منطقه جنوب کرمان قرار گرفته بود.

سیلاب که هفته گذشته خسارت های زیادی در جنوب استان کرمان ایجاد کرده بود طی چند روز گذشته نیز خسارت های دیگری در این مناطق و نیز شرق استان کرمان به بار آورد.

برچسب‌ها وزیر کشور کرمان علی زینی وند سیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزیر کشور کرمان علی زینی وند وزیر کشور کرمان علی زینی وند سیل مناطق سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۸۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز در برخی از مناطق کرمان باران می بارد

به گزارش خبرنگار مهر، میترا یاوری، صبح جمعه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان نیمه ابری تا تمام ابری است، گفت: برای امروز بارش باران در مناطق غرب، جنوب، جنوب غرب، شمال غرب و مرکز استان پیش بینی می‌شود که این بارندگی‌ها شدید نمی‌باشد.

وی، با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته، بیشترین میزان بارندگی در ایستگاه رفسنجان با ۸ و نیم میلی متر ثبت شده است افزود: در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان منوجان با دمای ۳۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و لاله زار با دمای یک درجه سانتیگراد خنک‌ترین منطقه استان کرمان بوده است.

یاوری، تصریح کرد: حداقل دمای امروز شهر کرمان ۹ درجه سانتیگراد می‌باشد که در گرم‌ترین ساعات خود به ۱۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.

کد خبر 6088941

دیگر خبرها

  • امروز در برخی از مناطق کرمان باران می بارد
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • تاکید وزیر اقتصاد بررفع موانع حقوقی و قانونی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی
  • بارش‌ها در کرمان تداوم دارد
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • تداوم بارش ها در کرمان
  • تاکید استاندار کرمان بر اقدامات پیشگیرانه از سیل
  • امدادرسانی هوایی به مناطق سیلزده قصرقند تداوم دارد