Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: کشور ما از جایگاه خوبی در حوزه پژوهش طب سنتی و مکمل در سطح دنیا برخوردار است و ایران رتبه چهارم جهان را در این خصوص دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، نفیسه حسینی‌یکتا در اجلاس روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور که در مجتمع شهدای سلامت مشهد مقدس برگزار شد،اظهارداشت: صحبت‌های مختلفی در خصوص طب ایرانی و مکمل مطرح می‌شود و با توجه به اینکه نگاه‌های متفاوتی در ذهن مردم  وجود دارد باید به دغدغه‌های موجود پاسخ دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سازمان بهداشت جهانی به توسعه ظرفیت طب سنتی و مکمل در برخی از کشورها مجوز فعالیت داده است که یکی از آنها ایران است و هدف نهایی آن را توسعه این طب در سراسر جهان معرفی کرده است.

مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در اسناد داخلی با توجه به ظرفیت کشور و تقاضاهای بسیار و همچنین بند 12 سیاست ابلاغی مقام معظم رهبری و نیز سند 47 شورای عالی انقلاب فرهنگی به دنبال توسعه‌های آموزشی، بهداشتی، پژوهشی، درمانی و بین‌الملل هستیم، در حوزه پژوهش طب سنتی و مکمل، ایران رتبه چهارم جهان را دارد و کشور ما در این زمینه می‌تواند به دانشگاه‌های نسل‌ 3 و 4 برسد.

راهکارهای تغذیه‌ای طب سنتی برای تقویت سیستم ایمنی بدن در آلودگی هوافیلم/ چند دستورالعمل ساده طب سنتی برای "درمان ناباروری و افزایش توان جنسی"معجزه طب سنتی در "جلوگیری از قطع انگشتان دست دختر 12ساله تهرانی" + فیلم

حسینی‌یکتا خاطرنشان کرد: در حوزه بین‌الملل در شرایط بهتری قرار داریم و می‌توانیم با اقدامات بهتر و موثرتر در مسیر بین‌المللی‌سازی طب سنتی و مکمل ایرانی در جهان گام برداریم.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه مدعیان بی‌سواد با نام طب ایرانی به مردم خیانت کردند و باید مبارزه قاطع با سوءاستفاده‌کنندگان صورت پذیرد، بیان کرد: رویکرد ما استفاده دقیق و منطقی از طب مکمل و ایرانی بوده و برای تقویت دانشکده‌ها و همچنین مراکز آموزشی، پژوهشی و درمانی این عرصه و نیز بحث جذب نیروهای متخصص باید اقدام لازم و مقتضی صورت پذیرد.

انتهای پیام/281/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طب سنتی و مکمل طب ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۸۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم

طرفداری| در اولین رده بندی تیم های ملی فوتسال جهان، تیم ملی فوتسال ایران در رده چهارم قرار دارد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فیفا برای نخستین بار رده‌بندی جهانی کشورهای فوتسال را راه‌اندازی و اعلام کرد. از این به بعد همراه با رده‌بندی تیم‌های ملی فوتبال، رده‌بندی تیم‌های ملی فوتسال نیز اعلام می‌شود. فیفا رده‌بندی رسمی جهانی فوتسال فیفا را با قدرت‌های برزیل راه‌اندازی کرد که اولین کشور شماره یک در جدول مردان و زنان است، زیرا این ورزش به سرعت در حال رشد یک گام بزرگ دیگر به جلو برداشته است.

برزیل در رده‌بندی برترین تیم‌های ملی مردان در رده نخست قرار دارد. این تیم در 9 دوره جام جهانی فوتسال، پنج بار قهرمان جهان شده است. همچنین تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان نیز در رده‌بندی جهان در رده هشتم دنیا و پس از تایلند در رده دوم آسیا قرار دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • ضرورت راه‌اندازی نظام سنجش تاثیر پژوهش/ اقتصاد تحت تاثیر پژوهش
  • کسب رتبه ۱۳ تولید علم سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در جهان
  • تیم ملی فوتسال ایران چهارم جهان شد/ فوتسال بانوان در رده هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم
  • ایران رتبه چهارم علم گیاهان دارویی و طب سنتی دنیا
  • دانشگاه تربیت مدرس در میان برترین دانشگاه های ایران قرار گرفت
  • ایران در رتبه چهارم تولید علم دنیا در حوزه گیاهان دارویی
  • رتبه چهارم ایران در تولید علم دنیا در حوزه گیاهان دارویی
  • کنگره ملی طب ایرانی، فرصتی برای احیای میراث کهن و ارتقای سلامت جامعه
  • حذف ترامپ و ستاره ایرانی از قهرمانی جهان