Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@04:08:26 GMT

جبران خسارت‌ها در بودجه لحاظ می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۸۴۷۲

جبران خسارت‌ها در بودجه لحاظ می‌شود

وزیر کشور با تاکید بر برآورد دقیق خسارت‌ها عنوان کرد: در بودجه بحران جبران خسارتها لحاظ می‌شود.

به گزارش برنا؛ احمد وحیدی در ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران در محل فرمانداری جیرفت با اشاره به خسارت سیل به ۴۰۰ هکتار کشت سیب‌زمینی در منطقه چاه حسن گفت: فوری‌ترین کار این است که خسارت کشاورزان جبران و آنها به فرآیند کشت و تولید محصولات کشاورزی برگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر برآورد دقیق خسارت‌ها عنوان کرد: وام کشاورزانی که در سیل آسیب دیدند امهال می‌شود.

وزیر کشور با بیان اینکه ۱۳۴ رشته قنات آسیب دیده است که در بودجه بحران جبران خسارتها لحاظ می‌شود افزود: تزریق واکسن مورد نیاز برای ۲۰ هزار نفر شتر با مشارکت بسیج کشاورزی، دامپزشکی و دامداران و کمک دولت انجام می شود.

وی تاکید کرد تا در مراجعات روستا به روستا، لیست تمام خانواده هایی که وسایل زندگی آنها آسیب دیده و ازبین رفته است به طور دقبق احصا گردد.

وزیر کشور افزود: جبران این نوع از خسارتها با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و بنیاد مستضعفان محقق می شود.

وحیدی با اشاره به اینکه ۳۰ میلیارد تومان جهت احداث و تعمیر منازل آسیب دیده از سیل توسط ستاد اجرایی تخصیص یابد اظهار داشت: هزینه احداث تمام سرویس های بهداشتی آسیب دیده از سیل توسط بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام تامین و عملیات اجرایی آن را بنیاد مسکن انجام دهد.

وحیدی گفت: ۵۵ دستگاه فعال راهداری در جنوب استان کرمان نقاط آسیب دیده جاده ها را ترمیم و اصلاح کنند.

وزیر کشور گفت برای تامین اعتبار این بخش با وزیر مسکن و شهرسازی مذاکره کرده است و تامین اعتبار انجام خواهد شد.

وزیر کشور همچنین در ستاد مدیریت بحران استان کرمان گفت: دکتر زینی وند استاندار کرمان در هفته‌های آینده نیز به طور مرتب به مناطق سیلزده سربزنند و بر امور نظارت کنند.

وی بر تهیه و اصلاح طرح هادی روستاها توسط بنیاد مسکن تاکید کرد و گفت: برای کارهای اصولی از جمله مطالعات تکمیل سیلبند خرم منابع مالی مشخص شده است.

وی ادامه داد: با تعیین وظایف ملی و استانی، با قدرت در جهت بازسازی و ترمیم خانه‌ها، ایجاد فرصت برای ترمیم چاه‌ها و قنوات و سیل‌بندها و راه ها و تقویت شهرداری‌ها اقدام می‌شود.

وحیدی گفت: بالگردها در منطقه باقی می‌مانند تا در صورت لزوم نیازهای بلافاصله تامین شوند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: احمد وحیدی سیل محصولات کشاورزی بودجه بسیج دولت خانواده حضرت امام سرویس های بهداشتی مسکن استان کرمان جاده مدیریت بحران منابع مالی وزیر کشور سیلاب استاندار کرمان سیل کرمان استانداری کرمان احمد وحیدی وزیر کشور بودجــه سیل در جنوب کرمان جبران خسارت ها وزیر کشور آسیب دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۸۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت

به گزارش خبرنگار مهر، حادثه ای که ۲۲ بهمن سال گذشته در جاده قزوین برای چهار بازیکن تیم بسکتبال رستمی نماینده این استان در لیگ جوانان رخ داد، منجر به آسیب دیدگی شدید آنها شد طوریکه سه نفرشان به کما رفتند و یک نفر هم با شکستی پا مواجه شد.

در فاصله یک هفته پس از این اتفاق، محمد امین کاظمی و امیر محمد اردکانی که با سطح هوشیاری بسیار پایینی در کما بودند، جان خود را از دست دادند.

حالا بعد از گذشت سه ماه از این حادثه، رهام یزدی دیگر بازیکنان آسیب دیده در آن حادثه نیز جان خود را از دست داد. وی چند روز از بعد از وقوع حادثه به یکی از بیمارستان های تهران منتقل شد تا در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر و درمان باشد اما طی این مدت مدت در کما بود.

طاها فلاح، دیگر بازیکن آسیب دیده در این سانحه بود که بعد از چند روز بستری در بیمارستان، ترخیص شد.

خبرگزاری مهر درگذشت رهام یزدی را به جامعه ورزش و به ویژه بسکتبال و خانواده آن مرحوم تسلیت می گوید.

کد خبر 6090692 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب
  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت
  • خسارت جبران‌ناپذیره بهره‌برداران به دلیل کشت غیراصولی پسته
  • کشت غیراصولی پسته خسارت جبران‌ناپذیری به بهره‌برداران وارد کرده است
  • ایستگاه فضایی چین آسیب دیده است
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • قبور آسیب‌دیده خلدبرین ترمیم می‌شود
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل
  • ترمیم قبور آسیب‌دیده خلدبرین