Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@18:37:13 GMT

خسارت به مدارس جنوب کرمان قابل توجه است

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۸۷۶۳

خسارت به مدارس جنوب کرمان قابل توجه است

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری صبح جمعه پس از بازدید از شهرستان قلعه گنج از آسیب جدی به مدرسه روستایی و شهری در این شهرستان بر بازسازی فوری مشکل این مدارس تاکید کرد

وی با اشاره به جمعیت روستایی این شهرستان بر رفع مشکلات مدارس روستایی و عشایری تاکید کرد و گفت: در کنار آسیب سیل به مدارس تعدادی از مدارس نیز مملو از گل و لای شده که باید با سرعت لایروبی شود

وزیر آموزش و پرورش افزود: حصار کشی، شن ریزی و آسفالت مدارس نیز باید انجام شود و اقدامات لازم برای جلوگیری از ورود سیل در آینده به مدارس انجام شود

وی عنوان کرد: باید مدارس در مدارس و مکان‌های امن با هماهنگی مسئولان برگزار شود و از توقف روند آموزش جلوگیری شود

وی همچنین بر استفاده از فضای مدارس و تکایا و چند شیفته شدن مدارس سالم و مقاوم تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5405145

منبع: مهر

کلیدواژه: یوسف نوری وزارت آموزش و پرورش سیل کرمان بارش برف برف و کولاک بوشهر کرمانشاه برف روبی ویروس کرونا سیل هرمزگان سیل کرمان برف و یخبندان تعطیلی مدارس امداد رسانی اردبیل راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۸۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تی‌آرتی ورلد، «هان مانِت» نخست وزیر کامبوج از وقوع انفجار در یک پایگاه نظامی در جنوب غربی این کشور و مرگ دست کم ۲۰ سرباز خبر داد.

مانت در پیامی در فضای مجازی با اعلام این خبر، نوشت که از این حادثه «عمیقا شوکه» شده؛ به گفته وی، این انفجار در پایگاهی واقع در استان «کامپونگ اسپیو» رخ داده است.

تصاویر منتشرشده از محل حادثه، خسارت شدید به چندین ساختمان را نشان می‌دهد که همچنان در آتش می‌سوزند و پزشکان در یک بیمارستان نیز مشغول مداوای سربازان هستند.

یونگ سوخون، یکی از افسران ارتش گفته است که چهار ساختمان، شامل سه انبار و یک مجتمع کاری، تخریب شده و چندین خودروی نظامی خسارت دیده‌اند.

هرچند دلیل این انفجار هنوز مشخص نشده اما کامبوج نیز مانند بسیاری از کشورهای جنوب شرق آسیا، با موج گرمای بی‌سابقه مواجه شده و دمای استانی که انفجار در آن رخ داده است، دیروز ۴۰ درجه بود.

کد خبر 6090911

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: اقدامات استان کرمان در ایجاد زنجیره ارزش قابل توجه است
  • انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • فوت یک نفر در کرمان بر اثر صاعقه
  • جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی/ ۱۰۱ رشته قنات آسیب دیدند
  • انسداد ۴۲ راه روستایی و راه فرعی قدیمی اسپکه-بمپور درجنوب سیستان وبلوچستان
  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی