Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ پیام کاویانی درباره برخورد پلیس با مراکز فساد و جرم گفت:‌ برخورد با کانون‌های جرم در حوزه‌هایی که منجر به سلب آسایش و امنیت مردم می‌شود با تمرکز بر اراذل و اوباش، موضوعی است که پلیس امنیت به آن وارد می‌شود و در همین راستا نیز ما با اجرای طرح‌های مختلف اقدام به پاکسازی نقاط آلوده می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اجرای طرح‌هایی مانند «اقتدار» برای برخورد با اراذل واوباش، افزود:‌ اجرای چنین طرح‌هایی قطعا ادامه دارد و ما آن را در زمان و مکان‌های نامعلوم اجرا می‌کنیم تا با باندهای مجرمانه و به خصوص اراذل و اوباش برخورد کنیم. 

کاویانی با تاکید بر اینکه اوباش در تهران جایی ندارند، تصریح کرد: اگر  کسی بخواهد در تهران ناامنی ایجاد کند باید بداند که جایش در تهران نیست. آسایش و امنیت مردم خط قرمز ما است و  اجازه نمی‌دهیم کسی به آن خدشه‌ای وارد کند.

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ درباره اشراف پلیس بر فعالیت‌های اراذل و اوباش نیز به ایسنا گفت:‌ اگر این افراد تحت رصد و نظر نباشند که دیگر پلیس اشرافی بر آنها ندارد، ما بر اراذل و اوباش اشراف داریم و با کمک همین اشراف نیز برخورد هوشمندانه‌ای با اشرار انجام می‌دهیم.

وی همچنین از روند نزولی شرارت در تهران خبر داد و افزود:‌ اگر شرارت در تهران روند نزولی دارد ناشی از اشراف اطلاعاتی پلیس است. خوب است مردم بدانند که امروز بسیاری از افعال مجرمانه قبل از عینیت و وقوع در همان نطفه خفه می‌شود، در واقع ما براساس اشراف اطلاعاتی از وقوع جرم پیشگیری می‌کنیم و مانع از وقوع آن می‌شویم.

به گفته کاویانی حدود ۸۰ درصد موضوعات و اقدامات پلیس امنیت در مورد اراذل و اوباش از نوع پیشگیرانه است و پلیس با اشرافی که بر آنها دارد، قبل از ارتکاب جرم با آنان برخورد می‌کند.

رییس پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان پلیس امنیت را پلیسی گمنام توصیف کرد و گفت:‌ ماموران پلیس امنیت گمنام هستند اما آسایش و آرامشی که امروز برای مردم ایجاد شده است، درپی هوشیاری و اقدامات پلیس است.

کد خبر 651641 برچسب‌ها اوباشگری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: اوباشگری اراذل و اوباش پلیس امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۸۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جراحت جوان با غیرت برای دفاع از ۳دختر نوجوان

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، در ساعت ۱۹ روز جمعه و همزمان با شب شهادت شهید غیرت شهید الداغی یک جوان با غیرت کاشمری شاهد مزاحمت دو نفر راکبان یک موتور سیکلت با حالتی غیرطبیعی برای سه دختر نوجوان می شود.

این جوان با غیرت برای دفاع از سه دختر نوجوان وارد عمل شده و به صورت لسانی به اراذل و اوباش تذکر داده و نهی از منکر می‌کند که مورد حمله اراذل و اوباش قرار می گیرد.

پیگیری خبرنگار فارس حاکی است این جوان کاشمری در جریان درگیری اراذل و اوباش با ضربه چاقو ار ناحیه گردن مصدوم و با کمک مردم به بیمارستان منتقل می شود. متهمان نیز توسط مردم دستگیر و تحویل عوامل گشت پلیس شده اند.

دیگر خبرها

  • عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند
  • جراحت جوان با غیرت برای دفاع از ۳دختر نوجوان
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه