Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی حکمی از سوی سیدمحمود حسینی پور، استاندار، کمال رستمعلی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان جویبار، منصوب و طی آئینی با حضور مقام عالی دولت در استان، امام جمعه جویبار و مسئولان استانی و شهرستانی معرفی شد / در این مراسم همچنین با اهداء لوح سپاس، از تلاش های علی اسد، در دوره تصدی فرمانداری شهرستان جویبار قدردانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مازندران:

فرمانداران، ظرفیت های تحولی هر شهرستان را شناسایی و شکوفا کنند

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران ، سید محمود حسینی پور در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان جویبار با عنوان اینکه شعار آیت الله رییسی ما می توانیم بود که در امتداد شعار حاج قاسم سلیمانی است و شاخصه اول شهرستان جویبار دین داری این مردم است، افزود: از قدیم علمای بزرگی در این منطقه و مردم دین داری در این شهرستان حضور داشتند.

وی، سخت کوشی و پرتلاش بودن و روی پای خود ایستادن را از دیگر شاخصه های منحصربفرد مردم این دیار دانست و با بیان این که همین مهم؛ جویبار را بین المللی کرد و ورزش کشتی را در جهان اول کرد، اظهار داشت :وَضعیت فعلی این شهر در حد مردم و قهرمانان این منطقه نیست و باید به مقصد گردشگری تبدیل شود و بهترین ساحل از نظر کیفیت را این شهرستان دارد و راهبرد ۲۵ سال آینده با کمک نخبگان این شهرستان باید تدوین شود.

استاندار با اشاره به این که نامدار ترین ورزشکاران دنیا در این شهرستان باید گردهم بیایند، افزود: جوییار نباید ضعیف اداره شود و شهری که مردم شان سخت کوش هستند، ظرفیت های والا و علمای بزرگ و قهرمانان ملی و بین المللی و شهیدان والامقام دارد باید متحول شود.

نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به اینکه امروز نیازمند بازنگری اصلی حقیفی در سیستم های اداری مان هستیم و ادارات مان باید متحول و نوسازی شوند و وضعیت فعلی اداری استان پاسخگوی تحول مدیریتی و روزمرگی پاسخگوی نیازهای جوانان ما نیست، تصریح کرد :در استانداری کارگروه تحول اداری تشکیل شده است.

حسینی پور، گفت: مازندران با توجه به ظرفیت های گردشگری باید در حوزه ی اداری الکترونیک شود و مردم نباید پشت صفوف ادارات معطل شوند و اگر سیستم سنتی و کاغذی از ادارات برداشته شود فساد برچیده می شود و راه مبارزه با فساد بگیر و ببند نیست و باید شفافیت در مبارزه با فساد صورت گیرد و جوانان در پروژه های مهم جویبار باید مشارکت کنند .

وی ابراز کرد :از طریق شفافیت مصمم هستیم با هرگونه فساد اداری برخورد کنیم، بر سر منافع مردم با احدی تعارف نداریم و شخصا در برخورد با خاطیان در ادارات ورود می کنیم و اگر مردم پای صحنه بیایند مبارزه با فساد میسر خواهد شد. بخشی از مشکلات توسعه ای استان مربوط به مبارزه با فساد است .

وی افزود : جویبار در منتهی الیه روستاها وجود دارد تنها مختص به شهر نیست و برای اقتصاد روستا برنامه مشخصی داریم و بانک ها را برای تحقق این مهم پای کار آوردیم و از دانشگاهها تفاضا کردیم پای کار بیایند و از جمعیت ۴۵ درصدی روستاها برای توسعه اقتصاد روستا باید بهره لازم ببریم.

حسینی پور، یادآور شد :بزرگان شهرستان جویبار پیش قدم شوند تا بتوانیم واگرایی را کنار بگذاریم و همدل و یکدل بشویم و منافع فردی را کنار بگذاریم و به منافع جمعی بپردازیم تا جویبار به یک شهرستان مقصد گردشگری تبدیل شود.

استاندار گفت: با مدیرعامل بانک پاسارگاد مذاکره کردیم بابت ورزش کشتی در شهرستان جویبار و احداث موزه کشتی که در آینده نزدیک در این شهرستان آغاز خواهد شد و از همه ورزشکاران قهرمانان جویباری می بایست تجلیل شود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا فرماندار شهرستان دین دین کشتی جهان گردشگری نخبگان دولت گردشگری الکترونیک فساد اداری مشکلات اقتصاد اقتصاد کشتی موزه مازندران استاندار مازندران جویبار سید محمود حسینی پور فرماندار جویبار شهرستان جویبار مبارزه با فساد حسینی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۸۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریدونکنار قهرمانی مسابقات پرس سینه مازندران

مسابقات پرس سینه مازندران زیر نظر انجمن پاورلیفتینگ استان با حضور بیش از۶۰ شرکت کننده از سراسر استان در تمامی رده‌های سنی بانام گرامیداشت ۳۶۰ شهید والامقام شهرستان فریدونکنار برگزار شد که در پایان تیم میزبان بر سکوی نخست ایستاد.

تیم‌های آمل و نوشهر به ترتیب عنوان‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

نفرات برتر برتر بخش انفرادی به عنوان نماینده مازندران در رقابت‌های باشگاه‌های کشور به میدان می‌روند.

رقابت‌های پرس سینه با لوازم و بی لوازم باشگاه‌های استان مازندران به میزبانی شهرستان فریدونکنار و با حضور اسماعیل پهلوان معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان و سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان در محل سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

مسابقات پرس سینه باشگاه‌های کشور از ۲۲ تا ۳۰ اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان مهاباد استان آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • آمادگی مازندران برای برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات
  • کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانوی جویباری به مردم غزه
  • توت فرنگی مازندران چشم انتظار صنایع تبدیلی/ کام شیرین واسطه ها
  • کادر تیم پیکان بدنبال استعداد‌های فوتبال مازندران
  • کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند
  • فریدونکنار قهرمانی مسابقات پرس سینه مازندران