Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ اعلام کرد مدارک موجود نشان می‌دهد دو بازیکن استقلال تا یکم اسفند مشمول سربازی نمی‌شوند.

به گزارش پارس فوتبال، در هفته های اخیر شایعاتی در خصوص سرباز بودن دو بازیکن استقلال مطرح شده بود که این مسائل شکایت باشگاه آلومینیوم اراک را نیز در پی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریبرز محمودزاده رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ امروز با اعلام رد شکایت آلومینیوم در این خصوص توضیح داد:

باشگاه آلومینیوم اراک در بازه زمانی مقرر برای یکی از بازیکنان استقلال شکایت رسمی داشته که را دعوی شده و کمیته انضباطی هم با توجه به مستنداتی که از حوزه نظام وظیفه ما ارسال کرده بودیم که مجوز سربازی بازیکنانش تا یک اسفند بود آن را تایید کردند.

او همچنین تاکید کرد:

چون منشا صدور سربازی یعنی حوزه نظام وظیفه و پلیس +۱۰ این مدارک را برای ما ارسال کردند و بخاطر همین کمیته انضباطی اعتراضی که باشگاه آلومینیوم اراک داشته را رد کرده و باشگاه استقلال را با توجه به ارائه مجوز سربازی بازیکنان در تاریخ یک اسفند محق دانست.

هفته گذشته کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با صدور رای درباره شکایت آلومینیوم اراک از سیاوش یزدانی، اعلام کرد که این بازیکن مشکلی برای همراهی تیمش نداشته و تا اول اسفند مشمول خدمت سربازی نبوده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ استقلال آلومینیوم اراک آلومینیوم اراک استقلال سیاوش یزدانی کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ محمدحسین مرادمند آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۹۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی به کمیته انضباطی احضار شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فولاد به دلیل نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی پس از بازی با تیم آلومینیوم اراک، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

ویسی بعد از بازی با آلومینیوم به شدت از وضعیت سلامت لیگ و عدم نظارت از سوی فدراسیون انتقاد کرد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمیته استیناف هم شکایت پرسپولیس از آلومینیوم را رد کرد
  • رد شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم
  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد
  • شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد
  • ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد
  • واکنش آلومینیوم اراک به استقلالی یا پرسپولیسی شدن لیموچی: دلال‌ها آرامش تیم را برهم می‌زنند
  • باشگاه آلومینیوم: مذاکره با بازیکنان خلاف اصول حرفه ای است
  • واکنش باشگاه آلومینیوم به اخبار نقل و انتقالاتی: دلالان می خواهند آرامش ما را بگیرند