Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین رضا نوری در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته اظهار داشت: روسیه و چین هر دو دارای قدرت سیاسی، اقتصادی ویژه ای در عرصه بین المللی هستند و از حق وتو در سازمان ملل برخور دارند به گونه ای که همکاری دولت با این نظام ها، آمریکا و غرب را وحشت زده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اجرای تفاهم نامه ۲۵ساله ایران و چین در عرصه های گوناگون نیز نوید روزهای خوبی برای مردم نظام اسلامی ایران می دهد.

حجت‌الاسلام نوری با بیان اینکه دولتمردان قبلی نگاهشان به غرب و مذاکرات هسته ای بود، گفت: در این دوره از مذاکرات برخلاف مذاکرات قبلی زمینه بازی را تیم مذاکره کننده ایرانی مشخص می کند به گونه ای که مذاکره کنندگان ارشد ما می گویند چگونه باید تحریم ها برداشته شوند و در پی تضمین از طرف غربی ها هستند این درحالی است که در مذاکرات قبلی، تیم غربی زمینه مذاکره را مشخص می کرد و در خصوص غنی سازی اورانیم و یا توقف آن بحث می کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: در واقع در این دولت زندگی مردم به مذاکرات گره نخورده است و در عین حال که اقتصاد مقاومتی زنده می شود، مذاکرات نیز پیگیری می شود.

وی با بیان اینکه مسوولان استانی نیز باید در کارهای خود دولت و اقدامات جهادی آن را الگوی خود قرار دهند، تصریح کرد: تقاضا داریم تمام مسوولان استانی نیز همانند دولت برای حل مشکلات مردم فارغ از وقت اداری تلاش کنند.

وی گفت: استاندار نیز به عنوان نماینده عالی دولت بر مدیران دستگاه های اجرایی خراسان شمالی نظارت داشته باشد به گونه ای که اگر مدیری انگیزه ای برای خدمت و کار نداشته باشد، فرد متعهد دیگری جایگزین شود.

ارائه کالاهای بی کیفیت در جامعه خیانت است

امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه ارائه کالاهای بی کیفیت در جامعه خیانت است، خاطرنشان کرد: تولید کنندگان، اگر کالای صوتی، تصویری و یا اتومبیلی تولید می کنند باید با بالاترین کیفیت در اختیار شهروندان قرار دهند به گونه ای که موجب نارضایتی شهروندان نشوند در غیر این صورت خیانت کرده اند.

وی افزود: در واقع باید در جامعه اسلامی هر کالا و خدماتی با بالاترین کیفیت ارائه شود و تولید کنندگان احساس مسوولیت داشته باشند.

حضرت فاطمه(س) نمونه انسانی کامل است

حجت‌الاسلام نوری با تبریک فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه(س) و روز مادر گفت: این بانوی بزرگوار نمونه انسانی کامل در تمامی عرصه های علمی، معرفتی، عبادی و سیاسی و اجتماعی بود.

وی افزود: حضرت فاطمه(س) شخصی بود که هر زمان حضرت علی(ع) به حمایت او نیاز داشت شجاعانه وی را یاری می کرد و خانه داری و تربیت فرزندان را برخلاف برخی از نگاه ها

که خانه داری را کسر شان می دانند، آن را افتخاری بزرگ برای خود می دانست.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: در این میان تمامی بانوان کشور نیز برای سعادتمندی باید افق نگاه و مبنای حرکت خود را حضرت فاطمه (س) قرار دهند.

برچسب‌ها بجنورد نماینده ولی فقیه خراسان شمالی مذاکره ایالات متحده آمریکا سند همکاری ۲۵ ساله ایران و چین دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد نماینده ولی فقیه خراسان شمالی مذاکره بجنورد نماینده ولی فقیه خراسان شمالی مذاکره ایالات متحده آمریکا سند همکاری ۲۵ ساله ایران و چین دولت سیزدهم گونه ای حضرت فاطمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۹۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

دیگر خبرها

  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • وحشت آمریکا از آسمان یمن + فیلم
  • تجمعات دانشجویی گسترده، لرزه بر دستگاه‌های حامی صهیونیست انداخته است
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • ویدیو/ شکار دوباره پهپاد MQ۹؛ وحشت آمریکا از آسمان یمن
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است