Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@21:30:36 GMT

شرایط ریگان بحرانی است/ امدادزمینی ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۰۰۶۲

شرایط ریگان بحرانی است/ امدادزمینی ادامه دارد

بهزاد عارف در گفتگو با مهر اظهارداشت: شدت طوفان شن در ریگان بسیار بالاست و دما هم افت شدید دارد و نگران وضعیت مناطق در محاصره سیل هستیم.

وی گفت: با وجود توقف امداد هوایی اما تلاش برای امداد از طریق راههای زمینی ادامه دارد و در این شرایط ارسال ماشین آلاتی که امکان دسترسی به مناطق صعب العبور را فراهم کند نیازمندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عارف افزود: در برخی از مناطق نیروهای هلال احمر به آب زده‌اند و از رودخانه‌های سیلابی عبور کرده و به روستاهای سیل زده رسیده‌اند.

وی گفت: شدت طوفان نیز هر لحظه در حال افزایش است و میزان آلودگی هوا طبق اعلام هواشناسی کرمان ۵۰۰ برابر حد استاندارد است.

وی از مردم خواست از حضور در جاده‌های شهرستان خودداری کنند و گفت: در شرایط کنونی نباید حادثه‌ای که تمرکز امدادگران را مناطق سیل زده دور کند روی دهد.

کد خبر 5405317

منبع: مهر

کلیدواژه: طوفان شن سیل کرمان بارش برف برف و کولاک بوشهر کرمانشاه برف روبی ویروس کرونا سیل کرمان سیل هرمزگان امداد رسانی برف و یخبندان تعطیلی مدارس راهداری اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۰۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجانی‌ها منتظر شرایط جوی ناپایدار باشند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ قدیمی با بیان اینکه هم اکنون آسمان مناطق مختلف استان صاف است، گفت: از فردا تا روز شنبه هفته آینده آسمان استان به طور عمده ابری خواهد شد و در ساعات بعدازظهر با وزش باد همراه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه بارش‌های قابل توجهی در استان نخواهیم داشت، افزود: در این مدت احتمال رگبار‌های پراکنده باران به خصوص در ارتفاعات مناطق غربی و جنوب غربی استان وجود دارد.

کارشناس هواشناسی استان ادامه داد: روز جمعه با تقویت سامانه بارشی اغلب مناطق استان بارش باران را تجربه خواهند کرد و روز شنبه نیز فعالیت این سامانه به طور ضعیف‌تر ادامه خواهد داشت.

قدیمی با بیان اینکه امروز هوای نسبتا گرمی در استان مستقر است، گفت: از فردا با رشد ابر‌ها دما کاهش نسبی می‌یابد و روز‌های خنک‌تری را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: طی شبانه روز گذشته روستای خیرآباد با یک درجه سانتیگراد کمترین و آب‌بر با ۳۱ درجه سانتیگراد بیشترین دمای استان را ثبت کردند.

کارشناس هواشناسی استان دمای فعلی شهر زنجان را ۱۵ درجه سانتیگراد بیان کرد و افزود: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه افزایش یافته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهر‌های استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان هفت و ۲۸ درجه، ابهر ۶ و ۲۸، خرمدره هشت و ۲۶ درجه، آب‌بر ۱۶ و ۳۱ درجه، قیدار ۹ و ۲۳ درجه، سلطانیه پنج و ۲۷ درجه و ماهنشان ۱۱ و ۳۰ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که کارشناسان حرفه‌ای در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و در چهار ایستگاه دیگر طی ۱۲ ساعت مستقر هستند.

داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

دیگر خبرها

  • عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت
  • آشنایی با زنان عارفی که مردان دانشمند از محضرشان درس گرفتند
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • زنجانی‌ها منتظر شرایط جوی ناپایدار باشند
  • رد رشوه از سوی مامور وظیفه شناس فراجا در ریگان
  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • برآورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل در شهرستان زیرکوه
  • بر آورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی