Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@08:54:48 GMT

مدارس گلستان فردا غیرحضوری شد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۰۰۶۴

مدارس گلستان فردا غیرحضوری شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: به علت پیش بینی یخبندان و بارش برف، همه مدارس استان گلستان فردا شنبه دوم بهمن غیرحضوری (مجازی) است. - اخبار استانها -

احسان گوهری راد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان درباره تعطیلی مدارس به علت بارش برف اظهارداشت: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر کاهش محسوس دما و یخبندان در استان، همه مدارس استان فردا شنبه دوم بهمن غیرحضوری (مجازی) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارش شدید برف فعالیت حضوری تمام مدارس استان کردستان در ابتدای هفته آینده را تعطیل کرد10 درصد از مدارس استان فارس باید تخریب و بازسازی شودتمامی مقاطع تحصیلی مدارس ایلام تعطیل شد

براساس اعلام هواشناسی گلستان؛ امشب دمای هوا در ارتفاعات و مناطق سردسیر استان تا 10درجه سانتی گراد زیر صفر و در سایر مناطق تا 6درجه سانتی گراد زیر صفر کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/581/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدارس استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۰۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، با اعلام دبیر کمیته اضطرار آلودگی هوای استان فعالیت مدارس کلیه مقاطع تحصیلی نوبت صبح در شهرستان های آبادان، خرمشهر، باوی، کارون، شادگان و اهواز فردا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت غیر حضوری شد.

براین اساس فعالیت آموزشی تمامی مدارس در این شهرستان‌ها بر روی سامانه شاد انجام می‌شود.

 

 

 

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • هوای زنجان از فردا ناپایدار می‌شود
  • غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان؛ بارش موج‌های رگباری شدید از فردا
  • دمای زراعی آذربایجان غربی نسبت به بلند مدت ۲.۶ درجه سانتی گراد افزایش دارد
  • سامانه بارشی همراه با رعدوبرق در راه آسمان اصفهان/ هوا گرم می‌شود
  • گردوغبار آسمان شهر‌های جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت