Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@19:17:04 GMT

نمره قبولی برای ایراندوست و رفقا (عکس)

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۰۱۲۶

نمره قبولی برای ایراندوست و رفقا (عکس)

تیم ملی فوتبال زنان با ارائه یک نمایش منطقی و خوب توانست اولین تجربه خود را در جام ملت‌ها با کسب امتیاز پشت سر بگذارد.

به گزارش "ورزش سه" عبور از 4 ماه پروسه آماده‌سازی بدون انجام مسابقه دوستانه و حضور در جمع برترین تیم‌های آسیا، ماموریتی دشواری را به کادرفنی تیم ملی فوتسال زنان محول کرده بود که آن‌ها بتوانند بازیکنان را در شرایط مسابقه حفظ کنند و برای ثبت نخستین حضور در تاریخ جام ملت‌ها، بتوانند ملی‌پوشان عملکرد خوبی را از خود نشان بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما نمایش شب گذشته تیم ملی فوتبال زنان نشان داد که مریم ایراندوست و همکارانش تلاش فوق‌العاده‌ای را برای حفظ تیم به لحاظ شرایط روحی-روانی و البته رشد کیفیت فنی داشته‌اند و کسب یک امتیاز ارزشمند مقابل هند، شروع خوبی برای فوتبال زنان ایران در جمع برترین تیم‌های آسیا بود.

 

 

ملی‌پوشان مسابقه بعدی مقابل چین به میدان می‌روند، پرافتخارترین تیم قاره آسیا؛ رقیب سرسختی که مریم ایراندوست و همکارانش در کادرفنی تیم ملی فوتبال زنان امیدوارند بتوانند با یک نمایش خوب دیگر این تیم مدعی را هم متوقف کنند و از آن امتیاز بگیرند.

 

با توجه به سبک بازی هند، کادرفنی برای مسابقه دیشب استراتژی دفاع-ضدحمله را طراحی کرده بود که به خوبی بازیکنان توانستند آن را اجرا کنند و حتی اگر کمی نگین زندی خوش‌شانس‌تر هم می‌بود چه بسا تیم ملی فوتبال زنان ایران در این مسابقه به گل برتری نیز می‌رسید.

 

فوتبال بانوان مریم ایراندوست

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتبال بانوان مریم ایراندوست تیم ملی فوتبال زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۰۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت شکوری در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  دیدار دو تیم فوتبال بانوان اوراواردو ژاپن و هیوندای استیل کره جنوبی از فینال رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا ۲۰۲۳ در حالی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه در شهر سایتاما ژاپن برگزار می‌شود که معصومه شکوری از ایران به عنوان ناظر داوری در این مسابقه حضور دارد.

داورانی از کشور چین قضاوت این بازی را برعهده دارند.

دیگر خبرها

  • مسکو: با استقرار موشک‌های آمریکا در آسیا-اقیانوسیه مقابله می‌کنیم
  • دو فیلم با یک بلیت: استقلال- ذوب، ربیعی نکونام
  • در فوتبال ایران، مردان فحاشی می‌کنند اما زنان‌ محروم می‌شوند!
  • معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا
  • نظارت فینال لیگ قهرمانان آسیا برعهده بانوی ایرانی
  • قبولی ۱۶ دانش آموز سمپاد مناطق محروم در کنکور سال گذشته
  • کلید اولیه آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد
  • نظارت شکوری در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • ستاره‌های سپاهان پشت باشگاه و هواداران (عکس)
  • نوراللهی و رفقا جام را از العین گرفتند(عکس)