Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی حیدری در نماز جمعه کنگان به موضوع فرزند آوری و تربیت فرزند صالح در مکتب حضرت زهرا (س) اشاره کرد و اظهار داشت: حضرت زهرا (س) به عنوان بانویی تراز اول در جهان آفرینش در همه جوانب و ساحت‌های زندگی از جمله فرزند آوری و تربیت دینی فرزندان اُسوه حسنه هستند.

وی به سفر عزت مندانه ریاست جمهوری به روسیه اشاره کرد و ادامه داد: جمهوری اسلامی امروز یکی از کشورهای مقتدر منطقه و دنیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت کنگان با اشاره به شرایط خاص کشور و ضرورت کارزار در جبهه اقتصادی و فرهنگی اضافه کرد: عمل به منویات رهبری معظم انقلاب بویژه تحقق اقتصاد مقاومتی و تلاش در جبهه فرهنگی می‌تواند کشور را به ساحل آرامش برساند.

وی خاطرنشان کرد: اقدام استاندار بوشهر در آزاد اعلام کردن جابجایی ته لنجی و کالاهای مجاز وارداتی در همه نقاط استان قابل تحسین است.

حیدری با تقدیر از رئیس شورای تأمین استان بوشهر افزود: این اقدام بخشی از نگرانی مردم را کم و حتی در کاهش حوادثی مانند تصادفات رانندگی توسط شوتی ها اثرگذار است.

وی با تبریک میلاد کوثر قرآن حضرت زهرا (س)، روز مادر و هفته زن اظهار داشت: میلاد حضرت فاطمه (س) پایه‌گذار ارج نهادن به مقام زنان در تمامی اعصار شد.

خطیب موقت جمعه با تبریک میلاد فرزند حضرت زهرا امام خمینی (ره) گفت: امام امت با الگوگیری از اجداد طاهرینش توانست مقابل استکبار جهانی بایستد و با شعار مرگ بر آمریکا، استکبار را به زانو در آورد و این شجاعت را به مردم دنیا داد که بتوانند مقابل جرثومه‌های فسادی مانند آمریکا بایستند که البته اینها همه به دلیل خداترسی امام و هیبتی بود که خدای سبحان به بنده خوبش عنایت کرد.

کد خبر 5405344

منبع: مهر

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی بوشهر کنگان مهدی حیدری خطبه های نماز جمعه بارش برف برف و کولاک بوشهر کرمانشاه برف روبی ویروس کرونا سیل کرمان سیل هرمزگان امداد رسانی برف و یخبندان تعطیلی مدارس اردبیل راهداری حضرت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۰۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ رضوی دوست گفت: در هفته جهاد خدمات رسانی ۳۰ گروه جهادی در عرصه‌های فرهنگی، آموزشی، علمی، عمرانی، کشاورزی، پزشکی و دامپزشکی به گروه‌های هدف در این شهرستان خدمات ارایه می دهند.

او ادامه داد: از برنامه‌های این هفته افتتاح کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی، دیدار با خانواده جهادگران برتر و اعزام طلایه داران اقتصاد مقاومتی و جهادگران به اجلاسیه استانیاست.

او افزود: در این هفته چند طرح محرومیت زدایی شامل طرح تعویض شبکه انتقال آب روستا‌های امامزاده بزم و قاضی آباد، ساخت استخر ذخیره آب کشاورزی روستا‌های جعفریه و جعفرآباد علیا، ساخت کانال‌های آبیاری کشاورزی بتونی روستا‌های قلعه آباده و گودآسیاب مزایجان افتتاح خواهد شد.

از پانزدهم تا بیست و یکم اردیبهشت به عنوان هفته جهاد خدمت رسانی نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد
  • شکارچی در عملیات وعده صادق شکار شد
  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • بیداری امروز دانشگاهیان در غرب، تحقق راهبرد الهی برای تغییر است
  • حماسه «وعده صادق» نیازمند تبیین و روایتگری است
  • شش مولفه اقتصاد مقاومتی متعلق به مردم است 
  • نقش شوراها در تحقق شعار سال انکار ناپذیر است
  • در پی راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی دیگری در مناطق شرقی کرمانشاه هستیم
  • امام جمعه اصفهان: گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود
  • بازدید دادستان تهران از دو شرکت‌ داروسازی