Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان ساری-آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های امروز آیین عبادی سیاسی نماز جمعه ساری با گرامیداشت سالروز شهادت نواب صفوی و فداییان اسلام که در عصر خفقان با حرکتی انقلابی شان تحول و اولین جرقه‌های جهاد و انقلاب کلید خورد، حماسه ششم بهمن مردم آمل در سال ۶۰ را نیز گرامی داشت و گفت: مردم آمل در این حماسه از شهر، نظام و انقلاب دفاع کردند که در وصیت نامه الهی سیاسی امام راحل نیز از این شهر یاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حماسه ۶ بهمن ایستادگی تمام قد مردم آمل مقابل توطئه‌های منافقان و کمونیست‌ها بود به شهادت شماری از مردم انقلابی انجامید.

امام جمعه ساری همچنین سالگرد ارتحال آیت الله نظری خادم الشریعه را گرامی داشت.

آیت الله لائینی با تاکید بر تقوی الهی، گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن بر توجه ویژه به سنت پیامبر و مسئله ازدواج خواستار تسهیل ازدواج جوانان شد.

خطیب جمعه ساری با اشاره به ساخت و ساز در حاشیه رود خانه چالوس بر لزوم تخریب این ساخت و ساز‌ها در بستر رودخانه‌ها، دریا و منابع طبیعی که توسط افراد و دستگاه‌ها بخشی از اموال عمومی دزدیده و خرده می‌شود، تاکید کرد.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه حماسه ششم بهمن دشمنان انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۰۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم

جانشین ریاست سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به پیشرفت ایران در قدرت دفاعی و بازدارندگی، گفت: از وابستگی مطلقی که قبل انقلاب وجود داشت اکنون به جایی رسیده‌ایم که ما را تحریم می‌کنند تا به کشورهای دیگر موشک و پهپاد نفروشیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سردار سیدقاسم قریشی امروز در آیین گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و تجلیل از مربیان بسیج استان چهارمحال و بختیاری، ضمن گرامیداشت مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی، اظهار داشت: پاسداران در رسالت پاسداری خود پیمانی با خدا بستند تا جان و هستی خود را در راه امنیت مردم فدا کنند.

وی با بیان اینکه الگوی ما در انقلاب اسلامی و پاسداری، حضرت اباعبدالله(ع) و حضرت امیرالمؤمنین(ع) است، عنوان کرد: برای همین است که پاسداری از انقلاب و اسلام، مقدس است.

جانشین ریاست سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف از جمله قدرت دفاعی و بازدارندگی، پزشکی، علم و فناوری، پیشرفت بسیاری داشته است، گفت: به خاطر توان دفاعی مادی و معنوی به سپاه و بسیج و نیروهای مسلح ایران باید افتخار کرد.

وی ادامه داد: در توان دفاعی و تسلیحات نظامی، از وابستگی مطلقی که قبل انقلاب وجود داشت اکنون به جایی رسیده‌ایم که ما را تحریم می‌کنند تا به کشورهای دیگر موشک و پهپاد نفروشیم.

قریشی خاطرنشان کرد: اعتقاد و معنویت عامل مهمی در توان دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • آیت الله جوادی آملی: حرف هر واعظی در مردم اثر نمی‌کند، وگرنه روضه خوانی‌ها و وعظ کم نیست
  • قدردانی جمعی از استادان و شخصیت‌های حوزوی از آیت‌الله جوادی آملی
  • آیت‌الله نجفی تهرانی درگذشت
  • دفاع جانانه یک پسر جوان از ۳ دختر در مقابل اراذل + ویدئو
  • طلایی‌نیک:«وعده صادق» بسیاری از معادلات را تغییر داد
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل را اثبات کرد
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود