Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه حضور نمایندگان دولت در مذاکرات وین و سفر رئیس جمهور به روسیه در راستای تأمین رفاه و آسایش مردم است؛ اظهار داشت: با وجود اینکه ما تاکنون از شرق و غرب هیچ خیری ندیده ایم ولی امیدواریم این مذاکرات برای تأمین آسایش مردم مؤثر واقع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حضور دولتمردان در اینگونه جلسات در راستای تحقق تعاملات بین المللی صورت می‌گیرد و قطعاً اینگونه حرکات و تعاملات با کشورهای خارج حرکت معقولی است از این رو از مجاهدت های شخص رئیس جمهور و تیم وی تقدیر و تشکر نموده و از آن پشتیبانی می کنیم.

خطیب جمعه شهرستان بناب با اشاره به فرموده قرآن که در ورای تمام تحریم ها و بن‌بست‌ها روز روشنی در پیش است؛ گفت: این قول قطعی پروردگار است.

حجت الاسلام باقری بنابی در ادامه با تبریک فرا رسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن اظهار کرد: علمای دینی در 1400 سال گذشته حق زیادی بر گردن ما مسلمانان دارند و توانستند ما را با عیدی دادن از تمام مشکلات نجات دهند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب خاطرنشان کرد: چقدر باید شکرگزار نعمت ولایت و هدایت گری عالمان دینی باشیم که با وجود اینکه این علما از سوی نادانان تهدید می شدند ولی با مقاومت و بردباری خود دست ما را به دست آل محمد(ص) سپردند.

انتهای پیام/


 

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه بناب خطبه های نماز جمعه سفر رئیسی به روسیه حضرت فاطمه زهرا س روز زن و مادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۰۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان سفر رئیس جمهور به پاکستان

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از اسلام آباد، رئیس جمهور کشورمان در پایان سفر دو روزه خود به پاکستان در آخرین برنامه خود، در جمع فعالان اقتصادی، فرهنگی و دینی شهر کراچی که به میزبانی سروزیر و دولت محلی ایالت سند برگزار شده بود، حضور پیدا کرد.
در این مراسم دکتر رئیسی با بیان مواضع جمهوری اسلامی ایران در مقابله با استکبار جهانی بر پایبندی ملت ایران بر آرمان‌های انقلاب تاکید کرد و گفت:
در این همایش همچنین شخصیت‌های پاکستانی ضمن پر اهمیت دانستن سفر اخیر آقای رئیسی به پاکستان، بر مودت و دوستی دو ملت و تقویت روابط همه جانبه بین دو‌کشور تاکید کردند.
هیات عالی رتبه کشورمان بعد از سفر دو روزه رسمی خود، پاکستان را به مقصد سریلانکا ترک کرد.....

 

اظهارات:
ابراهیم رئیسی - رئیس جمهور ایران
ناصر علیشاه - رئیس مجلس ایالت سند پاکستان
مفتی فاروقی از علمای اهل سنت پاکستان

دیگر خبرها

  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • دستورات رئیس جمهور برای رفع مشکلات مردم جنوب غرب تهران
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم/دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • رئیسی خواستار رفع مشکلات جنوب غرب تهران شد
  • رییسی مطرح کرد؛کاهش نرخ بیکاری در کشور/ بر عهد خود با شما مردم باقی هستم
  • رئیس جمهور: مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • بارها گفته‌ام مخالف هرگونه رابطه ناسالم و پارتی‌بازی در همه ادارات هستیم
  • پایان سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • اسکورت عجیب و جالب رئیس جمهور کشورمان در لاهور پاکستان+ فیلم