Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ساری، اظهار کرد: همه شما نمازگزاران را به تقوا دعوت می‌کنم و دستاورد همه از نماز و عبادت باید تقوا باشد و هر کاری که می‌کنیم باید برای خدا و در راه خدا باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر توجه به واجبات، گفت: باید به واجبات توجه کنیم که عمل به این واجبات ضرورت دارد، سنت‌ها و خواسته‌های خداوند و حلال و حرام خداوند نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی‌لائینی با اشاره به شکار تشی در مازندران، گفت: مردم باید بدانند از موجودات حلال گوشت باید استفاده کرده و از حرام دوری کنند و موضوع دیگر بحث سگ‌گردانی و نگهداری حیوانات خانگی و مسائل دیگر است که خداوند آن را نهی کرده و از فرهنگ‌‌های غربی محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: باید از عذاب خداوند بترسیم و به ثواب خداوند اهمیت دهیم ولی برخی به پول و مادیات بیشتر اهمیت می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با هشدار نسبت به ورود ماهواره در منازل، گفت: باید دشمنان خداوند را دشمن بداریم و دوستان خداوند را دوست بداریم و به حلال  و حرام خداوند توجه کنیم.

این مسؤول تصریح کرد: براساس روایات، خداوند دنیا را به همه می‌دهد اما دین را به کسی می‌دهد که دوست‌شان دارد.

محمدی‌لائینی با اشاره به گرامیداشت سالروز حضرت فاطمه زهرا (س) و سالروز میلاد امام راحل، افزود: براساس فرموده حضرت فاطمه زهرا(س) فلسفه نماز این است که انسان تکبر و غرور را پایین می‌آورد، کسی که حاضر نیست سرش را برای کسی خم نکند ولی با خواندن نماز سرش را در مقابل پروردگار خم می‌کند، پس نماز بسیار در کبرزدایی مهم است و در کنار آن بر زکات و خیرات تاکید شده که رزق و روزی را زیاد می‌کند.

وی با تاکید بر توجه به سنت پیامبر مبنی بر ازدواج، در ارتباط با ازدواج دیرهنگام جوانان هشدار داد و گفت: متاسفانه فرهنگ غربی وارد زندگی مردم شده و سنت پیامبر کنار گذاشته شده که کار درستی نیست.

نماینده ولی فقیه در مازندران به سالروز شهادت سردار شهید نواب صفوی از سرداران اسلام بود اشاره کرد و یادآور شد: جایگاه این شهید والا است که باید توجه شود.

این مسؤول با بیان اینکه اولین سالگرد آیت‌الله نظری روز گذشته در مازندران برگزار شد، یادآور شد: ششم بهمن یادآور حماسه مردم آمل شهر هزار سنگر که در مقابل انسان‌های خدانشناس آنچنان از شهرشان، نظام‌شان و انقلاب‌شان دفاع کردند که امام به نام یادآور این ماجرا شدند.

محمدی‌لائینی با اعلام اینکه مراسم تکریم و معارفه فرمانداران ساری برگزار شد، بیان کرد: زحمات هر دو فرماندار تقدیر شد متاسفانه برخی روزنامه‌ها نباید یک‌سویه نگاه کنند و امیدواریم فرماندار جدید در سنگر جدید موفق عمل کننداین مدیریت‌ها جای تغییر و جابه‌جایی دارد؛ هر کس ابتکار و خلاقیت جدید در حق جامعه دارد که می‌توان از این ظرفیت بهره گرفت.

نماینده ولی فقیه در مازندران یادآور شد: باید خانواده‌ها در تربیت فرزندان از اهل بیت الگو بگیرند که حاضر نباشند به بیت‌المال و منابع طبیعی تجاوز کنند.

این مسؤول با اعلام اینکه براساس گفته رئیس قوه قضاییه در حاشیه  رودخانه چالوس برخی دستگاه‌ها ساخت‌وساز کرده و به حریم رودخانه تجاوز کردند، تصریح کرد: نخستین ساختمانی که دستور تخریب داده شده همین ساختمان مربوط به قوه قضاییه بوده، متاسفانه می‌بینیم بستر تالاب‌ها، رودخانه‌ها، کوه‌ها، دریاها و منابع طبیعی به‌وسیله اشخاص یا دستگاه‌ها دارد مورد سواستفاده قرار می‌گیرد اگر خانواده حضرت فاطمه زهرا(س) باشند در هر موقعیتی قرار بگیرند حاضر نیستند به بیت‌المال،وقف و موقوفات تجاوز کنند.

محمدی‌لائینی با اشاره به اینکه امروز یکی از حوادث تاریخی جریان رویتر است، گفت: عالم ارزشمند و بزرگوار آیت‌الله مهدوی‌کنی قیام کرد و اینجاست با عظمت مجاهدان و جهادگران خود را نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان در تمام صحنه‌ها انواع جنگ‌ها را بر ما تحمیل کردند اما غیرت ملت و جهادگران ما اجازه نداد و قرارداد ننگین برجام هم آخرش خودشان به آن لگد زدند و ما هم قطعا زیر بار چنین قراردادهای ننگینی نخواهیم رفت.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران محمدی لائینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۰۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دانشگاه تربیت مدرس

همایش عمره دانشجویی، با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078009 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دانشگاه تربیت مدرس
  • توصیه‌های ایمنی برای هشدار نارنجی بارندگی
  • کارگران بازوان توانمند جامعه‌
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • رفع تصرف ۲۰۰۰ متر از رودخانه‌های استان یزد
  • رفع تصرف ۵۵ هکتار از بستر زرینه‌رود
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • هشدار به مدیران بابت حجاب اعضای خانواده‌شان!
  • کرمان/ فوت پسربچه ۵ ساله در سایه اهمال کاری‌ ها
  • پایان زمستان‌گذرانی ۲۰۰هزار پرنده مهاجر مازندران