Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا کریمی ظهر جمعه در مراسم افتتاحیه اولین المپیاد ورزشی «جام پرچم» در اراک، اظهار کرد: در اولین روز از ماه بهمن، ماهی که اتفاقات عظیم و بزرگ در کشور در رأس آن پیروزی انقلاب اسلامی ایران در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ در مقابل نظام شاهنشاهی رقم خورده است، شاهد افتتاحیه اولین دوره المپیاد ورزشی جام پرچم برای پاسداشت پرچم ارزشمند و پر افتخار جمهوری اسلامی ایران، مهد دلیران و سرافرازان نیکونام و گرامیداشت دومین سالگرد آسمانی شدن قهرمان دل‌ها شهید والامقام سردار حاج قاسم سلیمانی در شهر اراک هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات با هدف شناساندن معنی، مفهوم و ارزش پرچم جمهوری اسلامی ایران برای نونهالان برگزار می‌شود.

شهردار اراک تصریح کرد: رقابت‌های جام پرچم با حضور و شرکت ۲ هزار ورزشکار کودک و نوجوان رده سنی زیر ۱۶ سال اولین گام بزرگ شهرداری و شورای اسلامی ششم شهر اراک، در توسعه ورزش شهر است.

کریمی، تاکید کرد: ورزش موجب نشاط در جامعه و اندیشه والا در زندگی است. اگر می‌خواهیم شهری را سالم و ایمن بسازیم، باید آن شهر را برای حضور کودکان سالم‌سازی کنیم که ورزش نیز عرصه‌ای اجتماعی و امن برای حضور کودکان است. شهرداری دارای وظایفی در ورزش پایه و نوجوانان و زیرساخت‌هایی در این حوزه است که باید تأمین کند.

وی ادامه داد: جام پرچم که برای اولین بار و با محوریت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و همکاری ۱۸ هیأت ورزشی، در شهر اراک آغاز شده است و برای تقویت ورزش نوجوانان و جوانان نقش فوق‌العاده‌ای دارد.

شهردار اراک عنوان کرد: وظیفه شهرداری ایجاد زمینه ورزش و فعالیت‌های ورزشی در کنار دیگر مأموریت‌های این نهاد شهری همچون احداث پروژه‌های عمرانی، ترافیک و حمل و نقل و تنظیف و فضای سبز است. ما تلاش می‌کنیم که زمینه ورزش عمومی و همگانی را برای مردم فراهم کنیم و در کنار آن به ایجاد پایگاه‌های استعدادیابی برای پرورش نیروهای جوان و نوجوان که در ورزش استعداد دارند اما امکانات ندارند، توجه می‌کنیم و این را یکی از وظایف قطعی شهرداری می‌دانیم.

کد خبر 5405471

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا کریمی شهردار اراک المپیاد ورزشی اراک بارش برف برف و کولاک کرمانشاه بوشهر برف روبی سیل کرمان ویروس کرونا برف و یخبندان سیل هرمزگان امداد رسانی خطبه های نماز جمعه تعطیلی مدارس راهداری جام پرچم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۱۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرچم فلسطین بر گردن اولین رئیس جمهور آمریکا! | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، اعتراضات دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از فلسطین و علیه جانبداری‌های دولت این کشور از جنایات رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد و در روزهای اخیر شمار زیادی از دانشجویان دانشگاه‌ها کلاس‌های درس را ترک کرده و یا سعی کرده‌اند برای برگزاری اعتراضاتشان علیه عملیات نظامی اسرائیل در غزه، چادرهایی برپا کنند.

در ادامه این اعتراضات گروهی از دانشجویان آمریکایی برای اعلام همبستگی با فلسطین، چفیه و پرچم فلسطین را به گردن مجسمه جرج واشنگتن (اولین رئیس جمهور آمریکا) انداختند که تصویر آن در شبکه‌های مجازی پربازدید شده است.

کد خبر 847485 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر ویژه اعتراض - تجمع - تحصن راهپیمایی ایالات متحده آمریکا واشنگتن- آمریکا

دیگر خبرها

  • رشته‌ها و سطوح المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • لزوم تغییر رویکرد خدماتی به اجتماعی در شهرداری‌ها
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • همایش پیاده‌روی میمند
  • پرچم فلسطین بر گردن اولین رئیس جمهور آمریکا! | عکس
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • محیط شهری باید برای کودکان شور و نشاط داشته باشد
  • پیری جمعیت نشاط اقتصادی و اجتماعی را کاهش می‌دهد