Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویکتور لیندلوف، مدافع منچستریونایتد، به دلیل حمله سارقان به خانه‌اش در جریان دیدار برابر برنتفورد قادر به همراهی تیمش برابر وستهام نیست.

به گزارش "ورزش سه"، لیندلوف در جریان پیروزی 1-3 برابر برنتفورد 90 دقیقه در زمین حضور داشت اما در همین زمان اتفاق تلخی برای خانواده‌اش رخ داده است.

گفته می‌شود که سارقان به خانه او در شهر منچستر هجوم بردند و این در حالی بود که همسر و دو فرزند او در خانه حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه منتشر شده از سوی باشگاه یونایتد آمده:« ما تایید می‌کنیم که در جریان دیدار خارج از خانه برابر برنتفورد منزل ویکتور لیندلوف مورد سرقت قرار گرفته است. به خانواده او که در آن زمان در خانه حضور داشتند هیچ آسیبی نرسیده اما آنها از نظر روحی آسیب دیده‌اند.»

در ادامه این بیانیه با اشاره به شرایط دشوار این خانواده آمده:« این تجربه بسیار بدی برای آنها بوده و برای ویکتور بوده که پس از پایان بازی از این موضوع باخبر شد و این باشگاه حمایت کاملش را از آنها اعلام می‌کند. ما از هرکس که اطلاعاتی درباره این سرقت دارد می‌خواهیم که با پلیس تماس بگیرد.»

 

 

مایا، همسر لیندلوف، نیز متنی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده و نوشت:« در جریان بازی چهارشنبه شب ویکتور، خانه ما در منچستر مورد سرقت قرار گرفت. من با دو فرزندم در خانه تنها بودیم اما توانستیم پیش از آن که آنها وارد شوند به اتاقی رفتیم و در را قفل کنیم. از این نظر مشکلی نداریم اما این تجربه دردناکی برای من و فرزندان کوچکم بود. ما حالا در سوئد هستیم تا مدتی را در کنار خانواده سپری کنیم.»

رالف رانگنیک نیز با تایید این موضوع در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر وستهام گفت:« من در پرواز بازگشت از لندن و امروز صبح به مدت 20 دقیقه با ویکتور حرف زدم. او به من گفت واقعا چه رخ داده و این اتفاقی بسیار دردناک است، خصوصا برای همسر و پسر سه ساله‌اش. او گفت که نیاز دارد در خانه بماند. نمی‌خواهد همسر و خانواده‌اش را رها کند و من به عنوان پدر دو بچه کاملا درکش کردم. ما توافق کردیم که او در این بازی حضور نداشته باشد.»

منچستر یونایتد رالف رانگنیک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد رالف رانگنیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۱۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق نتیجه همکاری جریان‌های علمی و دفاعی کشور بود

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها گفت: اگر جریان علمی کشور در کنار جریان‌های دفاعی قرار نمی‌گرفت افتخارآفرینی وعده صادق رقم نمی‌خورد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمیان رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها، در مراسم معرفی اساتید نمونه کشوری گفت: اگر بناست اتفاقات مورد آرزو رقم بخورد حتما با توجه به صحنه علم، دانش و تکریم دانشمندان، استادان و دانشجویان رقم خواهد خورد.

حجت الاسلام رستمی: برنامه‌های دشمن در محیط دانشگاه شکست خورده است

وی افزود: افتخاری که امروز در بخش‌های مختلف کشور می‌بینیم محصول تلاش علمی دانشمندان، اساتید و معلمان و هم جریان حمایت مداوم از علم است.

رستمیان به حماسه وعده صادق اشاره کرد و گفت: اگر جریان علمی کشور در کنار جریان های دفاعی کشور قرار نمی گرفت این افتخارآفرینی رقم نمی خورد.

وی افزود: این موضوع نشان داد اگر دانشگاه قوی باشد جریان اقتصادی هم در برابر آن تسلیم می‌شود. همان طور که شاهد بودیم جریان اقتصادی در برابر جریان دفاعی تسلیم شد.

پایان پیام/

دیگر خبرها

  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • وعده صادق نتیجه همکاری جریان‌های علمی و دفاعی کشور بود
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ ها در مهاباد
  • مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود
  • گل ویکتور اوسیمن به رم از روی نقطه پنالتی (ناپولی 2-1 آاس رم)
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • برناردو سیلوا: رئال مادرید تیم عجیبیه!