Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@08:37:06 GMT

یک ساختمان در میدان هفت‌تیر تهران آتش گرفت

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۱۸۹۱

یک ساختمان در میدان هفت‌تیر تهران آتش گرفت

 

به گزارش تابناک به نقل از مهر، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی درباره حادثه آتش سوزی در یک ساختمان واقع در میدان هفت تیر، خیابان بهار شیراز گفت: ساعت ۱۳:۰۷ ظهر امروز یک مورد آتش سوزی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تهران اطلاع داده شد. سه ایستگاه آتش نشانی به همراه تشک نجات، نردبان هیدرولیکی و خودروهای حامل تجهیزات به محل اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: آتش نشانان به محض رسیدن مشاهده کردند ساختمانی چهار طبقه که ۱۸ واحد با کاربری‌های مختلف داشت، آتش گرفته است. در قسمت همکف و پارکینگ آن یک دستگاه خودروی سواری شاسی بلند و ۵ دستگاه موتورسیکلت و مقدار زیادی ضایعات که در همان بخش دپو شده بود شعله ور شده بودند، شعله از طبقه هم کف بیرون می‌رفت و در حال سرایت به بالکن‌ها و طبقات بالا بود. دود زیادی نیز به طبقات رفته بود.

ملکی گفت: اطلاعات اولیه حاکی از آن بود افرادی در این آتش سوزی و در طبقات گرفتار شده بودند. آتش نشانان با خاموش کردن آتش، نردبان هیدرولیکی را از ضلع جنوبی و پشتی که قابلیت عملیات داشت، برای نجات آنها فرستادند. سه نفر از همان قسمت به سلامت خارج شدند، یک خانم و دختر جوان هم از طبقات دیگر تقاضای کمک داشتند و در همان وضعیت آتش نشانان با تجهیزات تنفسی به سرعت خودشان را به بالا رساندند و با احتیاط آنها را نیز خارج کردند. در مجموع ۵ نفر با کمک آتش نشانان به سلامت خارج و به فضای باز منتقل شدند.

وی گفت: آتش نشانان، آتش را به سرعت خاموش کردند. تخلیه دود و ایمن سازی نیز انجام و محل، به کارشناسان تحویل داده شد. متأسفانه در بسیاری از ساختمان‌ها مشاهده می‌کنیم که مردم مواد و وسایلی که لازم ندارند را در راه پله‌ها، راهروها، پاگردها و به خصوص در پارکینگ‌ها نگهداری می‌کنند، این اقدام کار بسیار اشتباهی است به خصوص آنکه در مجاورت خودرو و موتورسیکلت باشد. این مواد اشتعال زا معمولاً دچار آتش سوزی شده و افراد را دچار مشکل می‌کنند، بنابراین خواهشمندیم وسایلی را که لازم ندارند از ساختمان‌ها خارج کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین سیل جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه آتش سوزی جلال ملکی آتش نشانان مذاکرات وین سیل جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۱۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در هتل پارسیان کوثر در میدان ولیعصر (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری (فیلم) وقوع آتش سوزی مهیب یک کارخانه در قم (فیلم) آتش سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت تیر شهر ری (فیلم)

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در هتل پارسیان کوثر در میدان ولیعصر (فیلم)
  • فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • ببینید | اولین تصاویر از آتش‌سوزی در هتل پارسیان کوثر در میدان ولیعصر
  • آتش‌ سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • آتش‌سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران