Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:32:19 GMT

فرماندار: برق و مخابرات منطقه اورامان قطع است

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۲۰۵۵

فرماندار: برق و مخابرات منطقه اورامان قطع است

یوسف باشی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: موج دوم بارش سنگین برف که از روز گذشته در منطقه آغاز شد باعث قطعی برق و مخابرات در منطقه صعب العبور اورامان این شهرستان شده است.

وی افزود: نیروهای شرکت توزیع برق سروآباد و شرکت مخابرات به منطقه اعزام شده اند و در تلاش هستند تا پایان امروز برق و مخابرات این منطقه را مجددا وصل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار سروآباد با بیان اینکه تردد در گردنه ژالانه به علت بارش سنگین برف و سقوط بهمن مسدود شده است گفت: به علت مسدود بودن این مسیر مهم، کار خدمات رسانی و عملیات وصل مجدد برق و مخابرات در این منطقه با کندی روبرو شده است.

وی یادآور شد: در بحث سوخت رسانی و توزیع آرد در سطح شهرستان خوشبختانه هیچ مشکلی نداریم و به اندازه کافی سوخت و آرد در اختیار مردم قرار داده شده است همچنین راه ارتباطی تمام روستاهای شهرستان سروآباد به غیر از ۹ روستا بازگشایی شده است که تلاش راهداران بازگشایی راه ارتباطی این ۹ روستای باقی مانده است.

باشی افزود: تردد در گردنه مارانی محور ارتباطی سروآباد کامیاران فقط با زنجیرچرخ امکان پذیر است و از رانندگان و مسافران درخواست داریم در صورت تردد در این گردنه حتما با زنجیرچرخ حرکت کرده و وسایل گرمایشی و تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند.

وی ادامه داد: با مساعد شدن آب و هوا از صبح امروز کار بازگشایی راههای ارتباطی و محورهای مواصلاتی شهرستان توسط نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده ای با همکاری و کمک خود مردم روستاها آغاز شده است و همچنان که گفته شد فقط راه ۹ روستای تابعه مسدود است که امیدواریم این مسیرها نیز تا پایان امروز بازگشایی شود.

منطقه اورامان دارای یک شهر اورامان تخت و ۱۰ روستای تابعه با ۱۲ هزار نفر جمعیت است و در شرق شهرستان سروآباد واقع شده است.

شهرستان مرزی سروآباد با جمعیت ۵۲ هزار نفری با ۷۳ روستا و ۲ شهر سرواباد و اورامان تخت و ۲ بخش مرکزی و اورامان در فاصله ۹۰ کیلومتری از غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

برچسب‌ها ایرنا سروآباد اورامان تخت بهمن بارش برف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایرنا سروآباد اورامان تخت ایرنا سروآباد اورامان تخت بهمن بارش برف برق و مخابرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۲۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فرماندار زرند در کنار کارگران سخت‌ترین شغل دنیا

 سید رضا حسینی نژاد، فرماندار زرند به همراه مدیر اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی و جمعی از مدیران شهرستان با حضور در معدن ذغالسنگ داربیدخون ضمن تبریک هفته کار و کارگر، با اهدای گل به كارگران سختکوش این معدن، روز كارگر را به آنها تبريک گفت.

سید رضا حسینی نژاد، فرماندار زرند با بيان اينكه سخت ترین حرفه دنیا کار در معدن است، گفت: متاسفانه صنعت زغال‌سنگ با توجه به پیشینه ای که در ایران، استان کرمان و شهرستان زرند دارد در این چند ساله با رکود روبرو شده است و متولیان این مجموعه معدنی باید با یک چاره اندیشی اصولی به فکر برون رفت از این بحران باشند. 

وی افزود: کارگران معادن به عنوان پيشانی توليد، نقش مهمی در چرخه اقتصاد و توليد كشور دارند؛ اما در برخی از معادن شاهد کم توجهی به این قشر زحمتکش و سختکوش در دریافت مطالبات به حق آن ها هستیم که در این خصوص تذکرات لازم به پیمانکاران مربوطه یادآور شده است و قطعا در صورت ادامه روند تخلفات برخورد لازم و قاطع صورت می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد
  • یک روز با «کارگران» شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران
  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار
  • حضور فرماندار زرند در کنار کارگران سخت‌ترین شغل دنیا
  • منطقه جهانی اورامان میزبان آیین سنتی کومسای می‌شود
  • تاکسی هوایی بین گناباد-مشهد راه‌اندازی می‌شود
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • انهدام باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج