Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه بعد از ظهر امروز با بالگرد از محورهای مواصلاتی شهر پاوه بازدید کرد و سپس وارد روستای مرزی هانی گرمله شد و ضمن دیدار با اهالی به مشکلات آنان رسیدگی کرد.

بالگرد استاندار کرمانشاه ساعاتی پیش در این روستای مرزی که در پی بارش سنگین و شدید برف و کولاک راه ارتباطی آن مسدود شده است به زمین نشست و بسته‌های غذایی را با همراهی نیروهای امدادی هلال احمر بین مردم توزیع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که در جمع مردم حضور یافته بود با پیگیری ویژه نسبت به تجمیع امکانات و ظرفیت‌ها برای بازگشایی مسیر و ارائه خدمات به مردم تأکید کرد.

حسین خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، دکتر معتمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر و جمعی از نیروهای امدادی استاندار کرمانشاه را همراهی کردند.

امیری مقدم در ادامه این سفر به پاوه خواهد رفت و ضمن دیدار ماموستا ملاقادر قادری نسبت به تشکیل جلسه اضطراری ستاد بحران در این شهرستان اقدام خواهد کرد. سپس مسائل و مشکلات مردم و روستاهای گرفتار در برف با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی بررسی می‌شود.

گفتنی است، روستای هانی گرمله در نقطه صفر مرزی در پاوه واقع شده و هم اکنون سه تیم جمعیت هلال احمر و هشت تیم راهداری در نقاط برفگیر شهرستان پاوه مستقر هستند.

کد خبر 5405552

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه استاندارکرمانشاه بهمن امیری مقدم پاوه بارش برف برف و کولاک برف روبی برف و یخبندان برف بارش برف برف و کولاک کرمانشاه بوشهر سیل کرمان برف روبی ویروس کرونا برف و یخبندان سیل هرمزگان امداد رسانی خطبه های نماز جمعه تعطیلی مدارس راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۲۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در این جلسه ادارات شبکه بهداشت و درمان و ورزش جوانان گزارشی از روند پیشرفت طرح های عمرانی مصوبه سفر استاندار  به شهرستان باروق    ارائه کردند.

  فرماندار شهرستان باروق ضمن قدردانی از سبزقامتان سپاه پاسداران به دلیل حمله موفقیت آمیز جمهوری اسلامی ایران به رژیم  صهیونیستی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب   با رهنمودهای راهگشای خود در عرصه‌های بین المللی و داخلی عزت را به مردم هدیه کردند  و سبب ساز خلق حماسه در جهان شدند.

  حسینی رمز موفقیت دستگاه های اجرایی را وفاق و همدلی دانست و اظهار کرد: فرمانداری نیز به عنوان مجری سیاست‌های دولت  ، همکاری و همراهی مطلوب   را با هدف افزایش سطح خدمات رفاهی، اجتماعی و عمرانی به مردم در دستور کار دارد

وی با اشاره به اینکه مردم خواهان برآورده شدن انتظارات و رفع مسائل و مشکلات هستند، ادامه داد: مسئولان باید فرصت خدمت به مردم را قدر دانسته و در این فرصت محدود در مسیر ارائه خدمات بهتر تلاش کنند.

 

دیگر خبرها

  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • استفاده از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای تجهیز و تکمیل امکانات هلال‌احمر
  • خراسان جنوبی در محاصره سیل ؛ بعضی روستاها تخلیه شدند | انسداد برخی محورهای مواصلاتی + تصاویر
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • امدادرسانی هلال‌احمر گلستان به ۱۱۲ نفر در مناطق تحت تاثیر آبگرفتگی
  • امدادرسانی به۱۱۲نفردرمناطق تحت تاثیرآبگرفتگی توسط هلال احمرگلستان
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم