Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - در همه ادیان الهی به ظهور منجی آخرالزمان اشاره شده است. پیروان ادیان  امیدوار به آمدن منجی عالم بشریت هستند تا با ظهورش جهان را پر از عدل و داد کرده و  عدل و نیکی و فضلیت‌های انسانی را که در بحبوحه حوادث گوناگون گم شده اند بار دیگر به جهان هدیه کند.

مشتاقان ظهور حضرت مهدی (عج) نیز در تمام ایام سال و به ویژه روز‌های جمعه با دلی شکسته و چشمی گریان از درگاه خداوند طلب ظهور دارند تا با قدوم مبارک امام عصر (عج) حکومت جهانی عدل و خوبی حضرت در سراسر جهان تشکیل شود و جهان به آرامش برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

تا ظهور دولت عشق عاشقت می مانم

کاربران فضای مجازی این هفته نیز به به رسم هر جمعه، دلتنگی‌ها و دلنوشته هایشان برای فرج حضرت مهدی  (عج) را با هشتگ #اللهم_عجل_لولیک_الفرج در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند که در ادامه تعدادی از این پست‌ها را مشاهده می‌کنید:


انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام زمان حضرت مهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۲۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار فدوی: اسرائیل را مضحکه دنیا کردیم

 

به گزارش تابناک به نقل از  مهر، عملیات وعده صادق، صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است چنانکه هم اینک در فضای رسانه‌ای و اعتراف سران این رژیم نمایان است.

 
آنان بنا بر محاسبات مادی و دنیایی، بالاترین قدرت‌های جهان محسوب می‌شوند اما قدرت انقلاب اسلامی بالاترین است چون به قدرت خدا متصل است و پیروزی حزب خدا را خود پروردگار ضمانت کرده است.

دیگر خبرها

  • اکسيري که قهرمانان را جاويدان مي کند
  • عملیات تنبیهی وعده صادق، اثبات ظهور قدرت نظامی ایران به جهان
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور
  • نور فلسفه و حکمت، روشنی‌بخش مسیر نصف جهان شدن اصفهان
  • سردار فدوی: اسرائیل را مضحکه دنیا کردیم
  • عملیات وعده صادق قلب مستضعفان جهان را شاد کرد
  • خودنمایی زمستان در بهار سمیرم
  • جریان مقاومت در مقیاس منطقه‌ای و جهانی فراگیر شده است
  • جریان مقاومت، دل‌های مردم جهان را تسخیر کرده است
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ لزوم وحدت و تقریب بین همه ادیان و مذاهب