Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان از ابتلای ۲۳ نفر به کرونا در ۲۴ ساعت اخیر در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان وضعیت آمار بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به صبح امروز _یکم بهمن ماه_ را به شرح زیر اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۳ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده که ۹۷ بیمار در بیمارستان بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد بستری‌های آی. سی. یو ۱۶ نفر بود که حال پنج نفر آن‌ها وخیم است، همچنین هزار و ۲۹۰ نفر در منزل قرنطینه هستند و در این بازه زمانی فوتی ناشی از کرونا ثبت نشده است.

از ابتدای شیوع کرونا در ایران دو هزار و ۴۶۱ نفر فوتی مثبت قطعی کرونا در استان هرمزگان گزارش شده است.

کد خبر 550296

منبع: ایمنا

کلیدواژه: هرمزگان آمار کرونا در هرمزگان استان هرمزگان وضعیت کرونا در هرمزگان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ابتلا به کرونا در هرمزگان کرونا در هرمزگان کرونا در ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۲۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج این همایش به همت دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج و با اهدا جوایز ارزنده برگزار می‌شود.

این همایش فردا جمعه ۷ اردیبهشت از ساعت ۷:۳۰ از بقعه متبرکه امامزاده عبدالله یاسوج آغاز می‌شود.

کد خبر 6088426

دیگر خبرها

  • فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان آغاز می‌شود
  • مقدمات فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان
  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • برگزاری کنکور سراسری با رقابت گروه  علوم ریاضی و انسانی در هرمزگان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • آمار واقعی قربانیان تصادفات در نوروز اعلام شد | بیشترین فوتی‌ها در این ۲ روز اتفاق افتاد
  • آمار سازمان پزشکی قانونی؛ نوروز امسال هزار و ۶۵ نفر در تصادفات جان باختند