Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان- محرم نویدکیا در نشست خبری قبل از بازی با تیم مس رفسنجان در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال گفت: ما در این ۲ سال بازی‌های جذابی با یکدیگر انجام دادیم. بزرگترین نکته مثبت ۲ تیم این  است که دوست دارند که فوتبال رو به جلویی بازی کنند و اصرار به دفاع کردن بیش از حد برای گرفتن امتیازات را ندارند  و همین مسائل باعث می‌شود که بازی‌های این ۲ تیم همیشه زیبا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر ۲ تیم تلاش خود را می‌کنند تا ۳ امتیاز بازی فردا را بگیرند.  

تیم‌های  فوتبال سپاهان و مس رفسنجان در حالی فردا ساعت ۱۵ به مصاف یکدیگر می‌روند که بازی رفت ۲ تیم با نتیجه ۲ بر صفر به نفع سپاهان به پایان رسیده است. شاگردان نویدکیا با ۲۹ امتیاز در رتبه سوم جدول رده بندی قرار دارند و تیم مس رفسنجان هم با ۲۳ امتیاز در جایگاه پنجم جای دارد.

بیشتر بخوانید

پرسپولیس- فولاد؛ دوئل یحیی و نکونام در ورزشگاه آزادی/ مس رفسنجان- سپاهان؛ شاگردان نویدکیا به دنبال پیروزی در رفسنجان

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال سپاهان محرم نویدکیا تیم فوتبال مس رفسنجان مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۲۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشتی با سکوها، کنار نویدکیا هستیم (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان محرم نویدکیا در شرایطی موفق به کسب پیروزی در ضربات پنالتی مقابل پیکان شدند که هواداران رفسنجانی استقبال خوبی در مقایسه با دیدارهای قبل از بازی خانگی مس داشتند و در برتری این تیم تاثیرگذار بودند.

با وجود اینکه بارش شدید باران در شهر رفسنجان وجود داشت، اما هواداران تیم مس 120 دقیقه شاگردان محرم نویدکیا را تشویق کردند و در پایان بازی هم جشن ایسلندی به راه انداختند.

هواداران مس رفسنجان که در نیم‌فصل اول به‌شدت نگران اوضاع این تیم بودند و احساس خطر می‌کردند، با حضور محرم نویدکیا دوباره به سکوهای ورزشگاه خانگی خود برگشتند و استقبال جالب توجهی در دیدار روز گذشته برابر پیکان داشتند تا صعود تیمشان به جمع هشت تیم برتر جام حذفی را جشن بگیرند.

حضور محرم نویدکیا و عملکردشان در 11 دیدار گذشته با هدایت این سرمربی که هیچ شکستی نداشتند، موجب شده تا تماشاگران مس رفسنجان امید بیشتری به این تیم پیدا کنند و مطمئنا در دیدارهای خانگی بعد هم استقبال بیشتری خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • آشتی‌کنان، چند ساعت قبل از عجیب‌ترین فوتبال!
  • تغییرات نیم‌فصل مس را نجات داد/ شاکله اصلی تیم برای فصل آینده حفظ می‌شود
  • پورمحمدی: مس رفسنجان الگوی ادب و اخلاق در فوتبال ایران است
  • آشتی با سکوها، کنار نویدکیا هستیم (عکس)
  • قهرمانی مس رفسنجان در جام‌حذفی؟ نویدکیا: شانس‌مان را امتحان می‌کنیم!
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و پیکان تهران + فیلم
  • مس رفسنجان ۱ (۵) - (۴) ۱ پیکان/ شاگردان نویدکیا راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شدند
  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • یک دوئل مرغوب ایرانی در جام حذفی
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است