Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@21:06:24 GMT

بازگشایی راه‌های روستایی در شهرستان خلخال

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۲۸۵۵

بازگشایی راه‌های روستایی در شهرستان خلخال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید جواد یحیی‌زاده شامگاه امروز در بازدید از محور مواصلاتی خلخال به اسالم و خلخال به شاهرود اظهار کرد: در محور خلخال به اسالم با تلاش راهداران خلخال وتالش این محور بازگشایی شده و تردد در آن با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

وی افزود: مشکل مقطعی در محدوده خروجی از طرف تالش در میان جنگل تا ییلاقات بالای جنگل که به صورت یخبندان و قابل تردد نبود، وجود داشت که با همت راهداری تالش و نمک‌پاشی انجام شده این مسیر نیز در محور خلخال به اسالم برای تردد ایمن آماده شده است و در ساعات اولیه صبح به لحاظ یخبندان دقت بیشتر رانندگان را می‌طلبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یحیی زاده در مسیر بازدید از راه روستایی لرد به میانرودان نیز گفت: بازگشایی راه روستایی پرجمیعت لرد به اتمام رسید و برف‌روبی راه روستایی میانرودان نیز با استقرار یک دستگاه لودر راهداری در حال انجام است و تا آخر وقت امشب بازگشایی چندین باره این مسیر به پایان می‌رسد.

فرماندار خلخال گفت: با هدف تسریع در خدمت‌رسانی از یک ماه گذشته سهمیه زمستانی آرد روستایی ساکنان مناطق صعب‌العبور در اختیار آنان قرار داده شده و الحمدالله در سطح شهرستان مشکلی در این خصوص نداریم و قطعا با بازگشایی چندین راه باقیمانده، تردد بین روستاها با مرکز بخش‌ها و شهرستان برقرار خواهد شد.

 

یکی از اهالی روستای لرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خلخال، ضمن قدردانی از راهداران در بازگشایی مسیرهای روستایی از مشکل قطع آب شرب در روستای لرد و مشکلات موجود برای خانواده‌ها سخن گفته و خواستار تسریع در حل این مشکل شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، اهالی روستای کرین، قشلاق دیز و میانرودان نیز به واسطه بازگشایی راه روستایی خود خوشحال شده و در میدان این شهر از زحمات راهداران قدردانی کردند.

عده ای از اهالی روستای میانرودان که از بنادر جنوب مشغول به کار و هنگام بازگشت در روستای لرد گرفتار کولاک شده بودند، با بازگشایی راه روستای میانردان به روستای خود هدایت شدند.

 

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: جاده خلخال به اسالم راه های روستایی خلخال برفروبی برف خلخال برف اردبیل فرماندار خلخال بازگشایی راه راه روستایی راه روستای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۲۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی مسیر روستای خدا آفرید_ بشرویه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی،با تلاش نیرو‌های امدادی مسیر روستای خدا آفرید بشرویه که بر اثر بارندگی‌های امشب مسدود شده بود بازگشایی شد.

از هم استانی‌ها تقاضا می‌شود در مسیر‌های کوهستانی با احتیاط تردد کنند.

دیگر خبرها

  • بهسازی و آسفالت جاده روستایی تنگ بابا احمد اندیکا+فیلم
  • بازگشایی مسیر روستای خدا آفرید_ بشرویه
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • سیل موجب انسداد ١٠ راه روستایی در شهرستان بم شد
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • تلاش راهداران برای بازگشایی راه روستایی جهربه پشوئیه شهداد
  • ضرورت تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی
  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد