Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@04:12:20 GMT

کشاورزی باید قراردادی شود

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۲۹۲۴

کشاورزی باید قراردادی شود

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، آیت‌الله سیدابراهیم رییسی در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده درباره وضعیت کشاورزی ایران اظهار داشت: کشاورزی ما باید با پیش‌بینی و قراردادی انجام شود؛ باید مشخص باشد که این محصول تولید شده مورد نیاز داخل است یا باید صادر شود و این موضوع کشاورز ما را مطمئن می‌کند و آینده این کشاورزی خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مشکلی که تا کنون بوده کشاورزی ما بدون پیش‌بینی و برنامه‌ریزی انجام می‌شد گفت: در شرایطی که کشاورزی ما با برنامه‌ریزی باشد، هم کشاورز با اعتماد به کار کشاورزی محصول خود را تولید می‌کند و هم این تضمین برای کشاورز هست که برای آنها بازار داخلی یا خارجی وجود دارد.

رییس جمهور با اشاره به اینکه اشکال کار مشخص شده و دوستان ما در جهاد کشاورزی در حال برنامه‌ریزی برای حل این مشکل هستند افزود: به تمام کشاورزان از طریق دولت اعلام می‌شود که کالای مورد نیاز کشور چیست و همان تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه باید اقتصاد روستا فعال شود ادامه داد: روستاهای ما یک کارخانه بزرگ هستند و در استان کرمان و دیگر استان‌ها می‌بینیم که روستاهای ما آباد شده و تمام امکانات و زیرساخت‌ها از جمله آب، برق، جاده، مدرسه و ... وجود دارد اما مردم روستا در روستاها نمی‌مانند، چون درآمد آنها تضمین شده نیست.

آیت‌الله رییسی با اشاره به اینکه درآمد کشاورزان و روستاییان زمانی تضمین شده است که تسهیلات به روستایی داده شده و بازار محصول آنها تضمین شود گفت: در جهاد کشاورزی به دنبال این هستند که تولید در حوزه کشاورزی با قرارداد انجام شود.

منبع: تسنیم این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کشاورزی کشاورزان مناطق سیل زده بازار داخلی سیدابراهیم رییسی تولید کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۲۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان

درویشعلی حسن زاده گفت: در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گلستان مشکلات این واحد‌ها بررسی و موانع تولید آنها مشخص و برای رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

او افزود: مشکلات این واحد‌های تولیدی مربوط به بانک کشاورزی، شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی استان بود که با همکاری نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای رفع موانع تولید این واحد‌ها تصمیم لازم گرفته شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • آغاز نهضت تولید سبز با برق سبز در شهرستان بردسکن
  • ۶۳.۵ درصد افزایش قیمت هر کیلوگرم شقه گوسفند در یک سال
  • کشت قراردادی مهم‌ترین ابزار برای اجرای الگوی کشت
  • ضربه به تولید با تصمیم‌گیری برای خاموشی چاه موتورهای کشاورزی
  • خراسان رضوی در نصب برق خورشیدی چاه‌‎های کشاورزی پیشگام است
  • آندرتیکر قراردادی جدید با WWE امضا کرد
  • همکاری ایران وپاکستان در موضوع کشت قراردادی و تهاتر کالاهای اساسی
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • اجرای طرح تولید قراردادی با هدف خودکفایی گوشت قرمز
  • مشارکت مردمی تضمین‌کننده امنیت غذایی کشور است