Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- به دلیل برودت هوا و یخ‌زدگی معابر جزئیات فعالیت ادارات دولتی و مدارس استان اعلام شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم آباد، حمید کشکولی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت ادارات استان در روز شنبه دوم بهمن‌ماه اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبه ستاد مدیریت بحران استان به دلیل برودت زیاد هوای شهرستان‌های تابعه، یخ زدگی معابر و به منظور صرف‌جویی در مصرف انرژی، شروع ساعت کار اداری تمامی دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی فردا دوم بهمن‌ماه از ساعت 9 صبح خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید عیسی سهرابی سرپرست آموزش و پرورش نیز در رابطه با فعالیت آموزشی مدارس افزود: فعالیت آموزشی مدارس نوبت صبح دوره ابتدایی و متوسطه اول شهرستان خرم آباد شنبه 2 بهمن با یک ساعت تاخیر از ساعت 9 صبح آغاز می‌شود.

وی افزود: در شهرستان چگنی، شهرستان سلسله و منطقه پاپی تمامی مدارس مقاطع مختلف تحصیلی در نوبت صبح با یک ساعت تاخیر از ساعت 9 صبح آغاز می‌شود.

سرپرست آموزش و پرورش استان لرستان عنوان کرد: در شهرستان الیگودرز آموزش حضوری در تمام مدارس نوبت صبح و عصر روستایی لغو و فعالیت آموزشی در بستر شبکه شاد انجام می‌گیرد همچنین فعالیت آموزشی تمامی مدارس نوبت صبح شهری با یک ساعت تاخیر از ساعت 9 صبح آغاز می‌شود.

تعطیلی ادارات کردستان/ تمام محورهای اصلی استان مسدود شدجزئیات تعطیلی مدارس در استان مرکزی اعلام شدسرما و یخبندان مدارس ایلام را به تعطیلی کشاند

وی بیان کرد: در شهرستان ازنا  تمامی مدارس ابتدایی، متوسطه اول و هنرستان‌ها در نوبت صبح با یک ساعت تأخیر از ساعت 9 صبح آغاز می‌شود.

سهرابی با اشاره به فعالیت آموزشی مدارس شهرستان دلفان گفت: آموزش حضوری در تمامی مدارس مقاطع تحصیلی روستایی  شهرستان دلفان لغو و آموزش از طریق شبکه شاد انجام می‌گیرد و مدارس شهری دوره ابتدایی و متوسطه اول و متوسطه دوم نوبت صبح با یک ساعت تاخیر از ساعت 9 صبح آغاز می‌شود.

انتهای پیام /645/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یک ساعت تاخیر از ساعت 9 صبح آغاز می شود فعالیت آموزشی تمامی مدارس نوبت صبح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۳۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت ۸ صبح پنجشنبه (فردا)، پایان زمان تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۲ مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: ساعت ۸ صبح پنجشنبه (فردا)، زمان تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی پایان می‌یابد.
به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
«به آگاهی ملت شریف ایران اسلامی می‌رساند، با عنایت به ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۲۰ به پایان می‌رسد و هرگونه فعالیت تبلیغاتی پس از آن ممنوع است؛ لذا از کلیه نامزدها، احزاب، گروه‌های سیاسی، هواداران و عموم مردم عزیز تقاضا می‌شود پس از پایان مهلت زمان تبلیغات، از انجام هرگونه فعالیت تبلیغی له یا علیه نامزد‌ها پرهیز کنند و در روز اخذ رای نیز از به همراه داشتن هرگونه اقلام یا نماد تبلیغاتی (نظیر: عکس و...) خودداری ورزند.»

دیگر خبرها

  • مدارس قزوین در نوبت عصر تعطیل شد
  • ساعت ۸ صبح پنجشنبه (فردا)، پایان زمان تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی
  • ثبت‌ نام کلاس‌اولی‌ها از فردا آغاز می‌شود
  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از فردا آغاز می‌شود
  • باید عدالت آموزشی در استان زنجان برقرار شود
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  •  تلاش برای شاد کردن کودکان غزه
  • تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش
  • تجلیل از معلمان نخستین مدرسه در زندان تبریز