Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-08@19:19:00 GMT

کشف ۴ راز طول عمر ملکه الیزابت

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۹۳۳۳۳

کشف ۴ راز طول عمر ملکه الیزابت

تغذیه سالم ورزش کردن مصرف شکلات خواب به موقع

به گزارش اقتصادآنلاین، اسپوتنیک نوشت؛ملکه الیزابت دوم در سن ۹۵ سالگی به دلایل چند شیوه ساده زندگی همچنان به اجرای وظایف سلطنتی ادامه می دهد و فعال است.

تغذیه سالم

به گزارش از "اکسپرس"،  محققان متذکر شدند که ملکه الیزابت ناهار و شام ساده را ترجیح می دهد.به گفته دارن مک‌گردی، سرآشپز سابق او، ملکه غذای ماهی و یا گوشت با سبزیجات را دوست دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او سعی می کند از خوردن سیب زمینی، ماکارونی خودداری کند. به ویژه هنگام صرف شام. اسفناج از سبزیجات مورد علاقه اوست. تغذیه سالم در حفظ وزن سلامت و طول عمر اهمیت بسیاری دارد. ملکه الیزابت ۹۵ ساله نیز سلامت و طول عمر خود را مدیون همین کنترل وعده های غذایی، مصرف غذاهای مورد علاقه، شکلات، ماهی و میوه های فصلی است.

ورزش کردن

ملکه الیزابت وعده های غذایی خود را کاملا کنترل شده میل می کند. او چهار وعده ی سبک را به سه وعده ی غذایی سنگین ترجیح می دهد.علاوه بر آن، تمرینات ورزشی، یکی دیگر از رازهای طول عمر اوست. هر چند ملکه الیزابت دوم هرگز دوستدار بدنسازی نبود اما همیشه تمرینات ورزشی سبک را انجام می دهد.

مصرف شکلات

ملکه شکلات تلخ ۶۰ درصد یا بالاتر را ترجیح می دهد. او می گوید شکلاتش حتما باید تلخ باشد، هر چه تلخ تر، بهتر.

خواب به موقع

ملکه الیزابت برای داشتن خوابی راحت، همیشه سعی می کند در یک زمان مشخص به جای خواب برود. قبل از خواب، یک گیلاس شامپاین می نوشد و بعد کمی کتاب می خواند و رأس ساعت ۲۳.۰۰ ( یازده شب) به خواب می رود. او هشت ساعت و نیم می خوابد و ساعت هفت و نیم صبح بیدار می شود.

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: طول عمر ملکه الیزابت دنیای سیاستمداران عادات غذایی ملکه الیزابت طول عمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۳۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منبع تغذیه طرح آبرسانی غدیر از دز به کرخه تغییر یافت

به گزارش خبرنگار مهر، محسن سعادت فر ظهر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به اقدام‌های انجام شده برای مهار سیلاب و پایدارسازی تأمین آب آشامیدنی در بارش‌های بی‌سابقه اخیر در استان خوزستان گفت: با توجه به حجم بسیار زیاد باران در بالادست سد دز و ورود حجم زیادی آب گل آلود به مخزن سد، به منظور پایدارسازی تأمین آب آشامیدنی طرح غدیر، انتقال منبع تغذیه این طرح از دز به کرخه به سرعت در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: کاهش تدریجی آب از منبع تغذیه دز به منبع تغذیه کرخه با هماهنگی معاونت‌های شبکه‌های آبیاری و مطالعات جامع منابع آب سازمان آب و برق خوزستان صورت گرفت و با این اقدام جلوی کاهش کیفیت آب آشامیدنی مناطق شهری و روستایی خوزستان گرفته شد.

سعادت فر ادامه داد: انتقال روان آب‌های ناشی از بارندگی حوضه دز به رودخانه کرخه به منظور کنترل سیلاب در پایین دست سد دز به عنوان اقدامی فوری عملیاتی و در این مدت بخش قابل توجهی از سیلاب از طریق سه نقطه ارتباطی دز و کرخه در منطقه غرب شبکه آبیاری دز تخلیه و مهار شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه‌های آبیاری شمال خوزستان با اشاره به آماده‌باش کامل شرکت بهره برداری شمال خوزستان در بارندگی‌های اخیر، بیان کرد: بارش‌های سنگین و حجم زیاد روان آب بالا دست شهر آزادی اندیمشک موجب تخریب سیل بند کرخه شد که این سیل بند با اقدام فوری و جهادی ترمیم شده است.

کد خبر 6099683

دیگر خبرها

  • خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی در این افراد کمتر است
  • فرهنگ سازی در سبک زندگی و تغذیه سالم نیاز ضروری امروز است
  • تمسخر ملكه اليزابت و آداب سلطنتی توسط مگان مارکل
  • چه موادی علائم بیماری آسم را تشدید می‌کنند؟
  • منبع تغذیه طرح آبرسانی غدیر از دز به کرخه تغییر یافت
  • عملیات دیدنی تولید شکلات‌های نوتلا در کارخانه از نمای نزدیک (فیلم)
  • افزایش ابتلا به آسم با مصرف این مواد غذایی
  • ملکه اردن آمریکا را محکوم کرد/ زندگی ما بی‌ارزش است/ غزه نمونه‌ای از فروپاشی استانداردهای جهانی است
  • نبود کارشناس تغذیه در تنها کلینیک دیابت کرمانشاه
  • روایت دختران حاج قاسم از اصفهان تا خانه پدری