Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، در اولین روز از هفته گذشته، کمپین کمک به زندانیان نیازمند با همت خیرین مریوان و با هدف کمک به زندانیان نیازمند با مشارکت خیرین نوع‌دوست و نیک‌اندیش مریوانی برپا شد.

همت خیرین مریوانی و همراهی مسئولین قضایی و مجموعه زندان مریوان این بار به یاری زندانیان محکوم و نیازمند شتافت و با دعوت از شکات پرونده و رفع اختلاف و پرداخت بدهی و دیه و همچنین اخذ رضایت شکات پرونده و البته گذشت انسانه‌دوستانه شکات موجب آزادی 8 زندانی از زندان مریوان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالحسین یوسفی دبیر جمنا استان کردستان شد

با صدور حکمی از سوی مهدی چمران نایب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، عبدالحسین یوسفی به عنوان دبیر استانی این جبهه در کردستان منصوب شد.

در حکم چمران خطاب به آقای یوسفی آمده است، نظر به پیشنهاد کمیته تشکیلات، سازماندهی و امور استان‌ها که حاکی از لیاقت، صلاحیت و توانمندی شما می‌باشد، به موجب این حکم به عنوان دبیر شورای جبهه مردمی استان کردستان تعیین می‌شوید.

انتظار می‌رودبا توکل بر خدا و استعانت از امدادهای الهی و رعایت تقوا و روش و منش انقلابی و استفاده از همه نیروهای انقلاب و ظرفیت‌هایی که در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی آن استان سازماندهی شده‌اند، به انجام مسوولیت‌ها و وظایفی که برعهده جنابعالی است، اهتمام ورزید.

کمک به اداره جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان، همکاری کامل با شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان و شهرستان‌های تابعه، پیگیری اجرای کامل و دقیق برنامه‌های مصوب شورای مرکزی، تصمیمات شورای استان و ابلاغات مرکز و رصد تحولات سیاسی و اجتماعی استان از جمله انتظارات مرکز از عبدالحسین یوسفی است.

گفتنی است، یوسفی از نیروهای انقلابی، ایثارگر و از پیشمرگان مسلمان کُرد و باتجربه استان کردستان است که سوابق درخشانی در کارنامه چند ساله فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی وی وجود دارد.

آغاز اجرای گام ششم طرح شهید سلیمانی در سنندج

رئیس مرکز بهداشت شهرستان سنندج از آغاز اجرای گام ششم طرح شهید سلیمانی با هدف افزایش پوشش واکسیناسیون در این شهرستان خبر داد.

جهانبخش یوسفی اظهار داشت: در طرح مذکور  شناسایی و رهگیری و رصد مبتلایان و بیماریابی پیگیری و با استفاده از تست‌های سریع و حمایت‌های بهداشتی و درمانی در منزل انجام می‌شود.

وی ادامه داد: طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا دارای پشتوانه علمی و همراه با انگیزه‌های دینی، جهادی و انسانی است ضمن اینکه تاکنون پنج گام در قالب طرح شهید سلیمانی با موفقیت اجرا شده است.

51 درصد جمعیت کردستان در محلات ناکارآمد زندگی می‌کنند

عرفان مرادی مدیرکل راه و شهرسازی کردستان در جلسه بازآفرینی استان که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در سنندج برگزار شد اظهار کرد: بهسازی نوسازی مقاوم سازی مسکن ارتقای شبکه تاسیسات شهری نوسازی و تجهیز خدمات روبنایی در محلات از ارکان اصلی بازآفرینی شهری است.

وی خاطرنشان کرد: در ۷ شهرستان استان در مساحتی بالغ ۱۲ هزار و ۹۷۰ هکتار نیاز به بازآفرینی داریم که ۴ هزار و ۷۲۷ هکتار آن با جمعیت ۵۳۶ هزار نفر معادل ۵۱ درصد از جمعیت کل استان در محلات ناکارآمد زندگی می‌کنند که این وضعیت در برخی از شهرهای استان از جمله سنندج و کامیاران بسیار حادتر است.

مرادی عنوان کرد: ۱۲ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی در محلات بافت فرسوده استان شناسایی شده است و سالانه ۳ هزار و ۷۰ واحد براساس برنامه باید بازسازی شود.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان خاطرنشان کرد: در شهر سنندج مرکز استان ۴۹.۸ درصد جمعیت شهری در ۲۴.۲ درصد از سطح شهر زندگی می‌کنند.

امسال باید بهترین و متنوع‌ترین نوروز در کردستان برگزار شود

اسماعیل زارعی‌کوشادر نخستین جلسه ستاد ساماندهی سفرهای نوروزی با بیان اینکه یکی از راه‌های توسعه استان توجه به موضوع گردشگری و مسائل پیرامونی آن است، اظهار کرد: هنوز در سطح کشور و حتی در خود استان نیز شناخت چندانی از توانمندی‌های گردشگری استان وجود ندارد، بنابراین باید تلاش شود که این توانمندی‌ها به درستی معرفی شوند.

وی مهربانی و مهمان‌نوازی را از ظرفیت‌های معنوی مردم استان دانست و افزود: سرمایه‌های معنوی مردم این دیار باید توسط هنرمندان و رسانه‌ها انعکاس داده شود و در این راه باید از توان بخش خصوصی و تشکل‌های غیردولتی هم استفاده کرد.

زارعی‌کوشا توجه به ایده‌های دانشگاهیان و اصحاب فن در توسعه گردشگری و به فعل رساندن ظرفیت‌های مغفول این بخش را یادآوری کرد و اظهار داشت: منافع بخش گردشگری به دلیل گسترده‌گی آن به همه مردم استان می‌رسد، بنابراین باید با تبلیغات درست از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی به این مهم جامه عمل پوشاند.

استاندار کردستان عنوان کرد: بهترین و متنوع‌ترین نوروز امسال باید در کردستان برگزار شود و در این راه باید همه توان خود را به میدان بیاوریم و با حفظ ارزشهای اسلامی نسبت به توسعه ی نشاط اجتماعی و زنده نگه داشتن آداب و رسوم دیرینه این دیار اهتمام بورزیم.

وی عنوان کرد: دستگاه‌های متولی حوزه گردشگری باید آسیب‌ها و نواقص سالیان گذشته را آسیب‌شناسی کنند و در جهت رفع کاستی‌ها تلاش کنند.

با مسببین آلودگی آب سقز برخورد می‌شود

فرماندار سقز گفت: آلودگی آب سقز باعث بیمار شدن حدود یک هزار نفر از شهروندان شد که خطای انسانی این مساله در دستور کار است و چنانچه دستگاه‌های ناظر اعلام کنند با فرد یا افراد خاطی به شدت برخورد خواهد شد.

کریمیان همچنین به آلودگی میکروبی آب سقز اشاره و با اظهار تاسف و معذرت از شهروندان برای این رخداد، اضافه کرد: این موضوع که از روز 13 تا 19 دی برای منطقه قوخ رخ داد، باعث بیمار شدن حدود یک هزار نفر از شهروندان شد که همگی بصورت سرپایی درمان شدند و مشکل خاصی ایجاد نشد.

وی در ادامه گفت: بررسی خطای انسانی این مساله در دستور کار است چنانچه دستگاه‌های ناظر اعلام کنند با فرد یا افراد خاطی به شدت برخورد خواهد شد چرا که تهدید امنیت و سلامت شهروندان به هیچ عنوان قابل اغماض نیست.

وی یادآور شد: در بخش تکمیل زیرساخت‌های آب شرب سقز، انتقال آب از بلوار وحدت به تصفیه‌خانه شماره یک برای باز توزیع و تکمیل سد چراغ ویس و تصفیه‌خانه، جانمایی میرده، اعتباراتی مناسب جذب و نهایی شده است.

۶ محور اصلی و فرعی ارتباطی کردستان مسدود شد

محمدراشد مدرس‌گرجی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان 27 دی‌ماه اعلام کرد: از ساعت ۲۰ روز گذشته ۶ محور اصلی و فرعی استان به دلیل بارش برف و کولاک شدید مسدود شد و تلاش برای بازگشایی انها ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان تصریح کرد: در حال حاضر مسیرهای سنندج- کامیاران، سقز - بوکان، سقز- بانه، سقز- مریوان، سه راهی تکاب به تکاب و سروآباد- کامیاران مسدود است.

وی همچنین از مسدود شدن راه ۵۵۰ روستا به دلیل بارش برف و کولاک شدید خبر داد و تصریح‌کرد: بیشترین بارش‌ها مربوط به سقز، بانه، مریوان، سروآباد و دیواندره است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان خاطرنشان کرد: در این مدت ۳ هزار و ۵۰۰ تن شن و ماسه در سطح راه‌های فرعی و اصلی استان مصرف شده است.

وی با بیان اینکه ۴۰۰ نفر عوامل راهداری اداره کل و ۱۰۰ نیروی بخش خصوصی در سطح جاده های استان مشغول انجام عملیات برفروبی هستند، گفت: ۴۰۰ دستگاه ماشین الات راهداری و بخش خصوصی نیز طی ۴۸ ساعت گذشته در راستای رهاسازی جاده‌های سطح استان بکارگیری شده‌اند.

وی از اسکان ۱۵۰ مسافر در راه مانده در راهدارخانه‌های استان خبر داد و گفت: تعداد ۲ هزار دستگاه خودرو رهاسازی شده است.

نجات 3 نفر از زیر بهمن در سروآباد

دیاری استواری رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سروآباد گفت: ساعت سه بامداد امروز  یک بهمن سنگین در گردنه ژالانه محور ارتباطی سروآباد و مریوان به پاوه سقوط کرد و باعث مسدود شدن مسیر شد.

وی افزود: یک خودروی سواری پژو ۴۰۵ با سه سرنشین که بدون توجه به توصیه‌های هواشناسی و راهداری وارد مسیر شده بودند در گردنه ژالانه در زیر بهمن گیر افتادند،

استواری خاطرنشان کرد: با حضور به موقع راهداران این خودروی سواری بعد از زیر بهمن رهاسازی و مسافران آن از مرگ حتمی نجات یافتند و در راهدارخانه ژالانه اسکان داده شدند.

فوت یک نفر بر اثر ریزش سقف در بیمارستان بعثت سنندج

به دلیل بارش سنگین برف، سایه‌بان ورودی اورژانس بیمارستان بعثت سنندج ریزش کرد که متاسفانه در این حادثه یک مرد ۵۰ ساله اهل بانه که همراه یک مریض به بیمارستان مراجعه کرده بود، جان خود را از دست داد. 

اسماعیل زارعی‌کوشا استاندار کردستان به دنبال وقوع این حادثه، ضمن تسلیت به خانواده فرد متوفی بر بررسی تمامی جوانب و برخورد با هر گونه قصور احتمالی در جریان وقوع این حادثه تاکید کرد.

حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی رئیس‌کل دادگستری استان کردستان هم خواستار بررسی دقیق موضوع و تعیین علل بروز حادثه ریزش سایبان بیمارستان بعثت سنندج و فوت یک نفر شد و در این راستا دادستان مرکز استان کردستان موظف شد حادثه را بصورت ویژه مورد بررسی قرار داده و نتیجه را گزارش کند.

ورود سپاه به پاکسازی معابر و خیابان‌های سنندج

سپاه بیت‌المقدس کردستان با امکانات و تجهیزات و نیروی انسانی برای کمک به پاکسازی خیابان‌ها و معابر سنندج ورود کرد.

بارش برف و کولاک در کردستان به اندازه‌ای بود که جدای از مسدودکردن راه‌های مواصلاتی اصلی و فرعی و راه‌های روستایی، معابر و خیابان‌های شهرها را نیز مسدود کرد که سنندج با بیشترین مشکل مواجه شد.

از آنجایی که به گفته شهردار سنندج، امکانات و تجهیزات شهرداری متناسب با نیازهای وسعت و جمعیت این شهر نیست، پاکسازی معابر با کندی مواجه شد و نارضایتی‌هایی در بین مردم ایجاد کرد.

سپاه بیت‌المقدس کردستان با تمامی امکانات و تجهیزات و نیروی انسانی به این قضیه ورود کرد و بخش زیادی از معابر را پاک‌سازی و نمک‌پاشی کرد.

سپاه همچنین هفت دستگاه مینی‌بوس و اتوبوس ‌‌‌‌‌های خود را برای جابجایی مسافران وارد حمل و نقل عمومی سنندج کرد.

قطع برق در 213 روستای کردستان

 هیوا لهونیان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان در خصوص خاموشی‌های شبکه برق در 27 دی‌ماه در استان گفت: طی شبانه‌روز گذشته بارش سنگین برف که باعث شکستن درختان بر روی شبکه برق و ایجاد اتصالی در سطح شبکه شده بود، منجر به قطع شبکه برق در ۲۱۳ روستای استان شد که با بسیج تمام امکانات و نیروهای اجرایی و عملیاتی مشکل ۱۷۴ روستا تا ساعت ۱۷ مرتفع شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در شهرستان‌های سقز، بانه، دهگلان و قروه هیچ روستا و منطقه شهری خاموشی شبکه برق ندارد، افزود: در حال حاضر تنها شبکه برق ۳۹ روستای استان باقی مانده که شبکه توزیع برق آنان متصل و پایدار گردد.

بارش برف در شهر مریوان موجب شد تا پُست شماره ۶۳ کیلوولت برق شهرستان از مدار خارج شود و موجب چند ساعت قطعی برق در برخی نقاط مریوان و روستاهای تابعه این شهرستان شود.

افزایش مصرف 30 درصدی گاز در کردستان

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: در ۷۲ ساعت گذشته مصرف گاز بخش خانگی نسبت به هفته اول روزانه ۳۰ درصد افزایش یافته است.

احمد فعله‌گری در جلسه ستاد مدیریت بحران استان کردستان اظهار داشت: نگرانی‌هایی در تامین و گازرسانی به شهرستان‌های سقز و مریوان وجود داشت که خوشبختانه مشکلات آنها برطرف شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: در ۷۲ ساعت گذشته به دلیل سرمای شدید مصرف گاز بخش خانگی نسبت به هفته اول روزانه ۳۰ درصد افزایش یافته است.

وی یادآور شد: ظرفیت ایستگاه اول شهرستان سقز تکمیل شده بود که ایستگاه دوم هم وارد مدار شد.

فعله‌گری میزان مصرف گاز بخش خانگی در شهرهای بانه، سقز و مریوان را بیش از سایر شهرستان‌های استان اعلام کرد.

5 هزار کنتور آب در استان دچار یخ زدگی شد

مدیرعامل آبفا کردستان یکی از مشکلات اصلی شرکت را یخ‌زدگی کنتورها دانست و گفت: پنج هزار دستگاه کنتور در استان دچار یخ‌زدگی شدند.

علیرضا تخت‌شاهی تاکید کرد: شهروندان باید در راستای محافظت از کنتور نکات ایمنی را به صورت جدی رعایت کنند.

وی اظهار کرد: مشکل قطعی آب در استان وجود ندارد، جیره‌بندی آب در بانه حذف شده و تمام شهرستان بانه از آب بهره‌مند هستند.

مدیرعامل آبفا کردستان همچنین از افزایش ۱۰ درصدی مصرف آب در سقز و بانه خبر داد.

سنندج رکود  50 ساله سرما را شکست

مدیرکل هواشناسی استان کردستان 29 دی‌ماه اعلام کرد: شهر بابارشانی بیجار در 24 ساعت گذشته با ۳۰درجه زیر صفر سردترین شهر کشور شد.

رحیم صدیقی اظهار داشت: در شبانه‌روز گذشته، سنندج نیز با 25 درجه زیر صفر رکود 50 ساله سرما در استان کردستان را شکست.

وی افزود: دمای فعلی شهر سنندج نسبت به 50سال گذشته بی‌سابقه بود، چرا که در طول این چند سال در سخت‌ترین شرایط به 20 درجه زیر صفر هم نرسیده بود.

۱۱ کوهنورد گرفتار در برف و کولاک کوه‌های سنندج نجات یافتند

پیام جلالی مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان  اظهار کرد: ۱۱ کوهنوردی که در کوه‌های منطقه کلاترزان از اطراف شهر سنندج در برف و کولاک گرفتار شده‌ بودند با کمک مردم و تیم‌های امدادی نجات پیدا کردند.

وی خاطرنشان کرد: برای نجات جان این کوهنوردان ۲ تیم عملیاتی و تخصصی کوهستان از این جمعیت اعزام شدند.

وی افزود: با توجه بارش برف و کولاک سنگینی که روز دوشنبه در استان کردستان شاهد بودیم باخبر شدیم که ۱۱ نفر کوهنورد غیرحرفه‌ای در کوه‌های منطقه کلاترزان از اطراف شهر سنندج در برف و کولاک گرفتار شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه وضعیت این کوهنوردان به دلیل تمام شدن آذوقه و سرما بغرنج اعلام شده بود افزود: ما درصدد بودیم به صورت امداد هوایی برای نجات جان این افراد اقدام کنیم اما با توجه به شرایط منطقه مسیر نشد و به صورت زمینی ۲ تیم از این جمعیت برای امدادرسانی به کوهنوردان گرفتار در برف و کولاک اعزام شدند.

امدادرسانی به 17 مادر باردار در کردستان

رضا پیرا مدیر اورژانس پیش‌بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان از انجام ۷۷۹ مأموریت امدادرسانی به بیماران، مادران باردار و مصدومان طی چهار روز گذشته همزمان با شروع بارش برف و کولاک در استان خبرداد.

وی با اشاره به انجام این تعداد مأموریت شامل اعزام مادران باردار، انجام زایمان و نجات جان مادر و نوزاد، حوادث تصادفی، غیر تصادفی، سقوط از ارتفاع و بیماری‌ها در مدت زمان یاد شده در استان خاطرنشان کرد: از این تعداد ۱۰۸ مورد مربوط به سقوط از ارتفاع است.

مدیر اورژانس پیش‌بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار کرد: از تعداد مأموریت انجام شده ۲۲ مورد مربوط به حوادث تصادفی بوده است.

پیرا به مأموریت‌های انجام شده ناشی از بیماری‌ها هم گریزی زد و اذعان کرد: طی مأموریت‌های انجام شده تعداد ۵۷ مورد تنفسی، ۴۶ مورد قلبی و ۱۲ مورد ناشی از سکته مغزی به بیمارستان‌های استان اعزام شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: طی مدت زمات یاد شده توسط نیروهای اورژانس این مرکز، به ۱۷ مادر باردار امداد رسانی شده است که خوشبختانه مادران و نوزادان مذکور با حال عمومی خوب و شرایط ایدآلی به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه در مدت زمان یاد شده ۴ مورد از مأموریت‌ها توسط اورژانس هوایی انجام شده است که سه مورد آن مربوط به انتقال مادر باردار بوده است.

فعالیت ترانزیتی مرز باشماق از سر گرفته شد

محمد فلاحی مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان اظهار داشت: از روز یکشنبه هفته جاری بارش برف در کردستان شروع شد و طی ۴۸ ساعت فعالیت سامانه بارشی، میزان برف در مریوان به بیش از ۸۰ سانتیمتر رسید و موجب بسته‌شدن راه‌های مواصلاتی طرف ایران و نیز اقلیم کردستان عراق شد.

وی یادآور شد: به دنبال بازگشایی راه‌های ارتباطی، بارش مجدد برف در روز پنجشنبه نیز به این حجم اضافه شد و دوباره مسیرهای داخلی کشور و نیز طرف عراق بسته شد.

فلاحی تصریح کرد: پس از چند روز مسدودشدن جاده‌ها، امروز مسیرها در هر دو طرف داخلی خودمان و اقلیم کردستان عراق بازگشایی شد و فعالیت‌های ترانزیتی از سر گرفته شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان خاطرنشان کرد: بیشترین بارندگی در طول دو سامانه بارشی در مریوان و اقلیم کردستان عراق بود که موجب بسته‌شدن راه‌ها و توقف تردد خودروها از مرز باشماق شد.

وی خاطرنشان کرد: در مرز باشماق مریوان هیچ مشکلی به لحاظ امکانات رفاهی و یا سوخت مورد نیاز خودروها وجود نداشت بلکه تنها بسته‌شدن مسیرها موجب توقف چند روزه کامیون‌ها و ماشین‌های ترانزیتی شد.

به گفته فلاحی، در طول چند روز گذشته بیش از ۷۰ هزار کیلومتر برفروبی در استان انجام شده است.

وی همچنین در خصوص ویدیویی از یک راننده در پارکینگ مرز باشماق در فضای مجازی منتشر شد و اعلام کرده بود، مدت ۱۰ روز در برف گرفتار شده‌اند و کسی به داد آنها نمی‌رسد، گفت: این راننده در پارکینگ نزدیک مرز باشماق است که همه امکانات رفاهی در آن وجود دارد و خودم با آن صحبت کردم.

انتهای پیام/2330/70

منبع: فارس

کلیدواژه: کردستان هفته ای که گذشت راهداری و حمل و نقل جاده ای نیروهای انقلاب اسلامی بارش برف و کولاک برف و کولاک استان کردستان مرز باشماق ساعت گذشته مدیرکل راه جبهه مردمی انجام شده شهر سنندج روز گذشته مسدود شد شبکه برق شده اند بسته شد راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۳۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج

مهدی رمضانی در دیدار‌های جداگانه با کارگران آسیب‌دیده ضمن آرزوی سلامتی، مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داد و خواستار تسریع در روند درمان و کار‌های اداری این کارگران شد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار کردستان همچنین با حضور در منزل جعفر میرزایی کارگر فوت شده در حادثه کارگری، ضمن تسلیت به خانواده آن مرحوم، اظهار داشت: بحث ایمنی باید جدی گرفته شده و با متخلفان برخورد شود تا کارگران دچار حادثه نشده و خانواده‌ها عزادار نشوند.

مدیرکل کار کردستان نیز در این دیدار گفت: تمام توان خود و ادارات زیر مجموعه وزارت کار در استان را در جهت حمایت از کارگران آسیب دیده بکار خواهیم گرفت، و حمایت از این اقشار را وظیفه خود میدانیم.

فرزاد پیشکاری گفت: در راستای حفظ ایمنی، بهداشت و صیانت از حق و حقوق کارگران ۲۳ بازرس کار در استان سال گذشته بیش از ۱۹ هزار بازرسی از کارگاه‌ها، کارخانجات، واحد‌های تولیدی و صنعتی، ابنیه و کارگاه‌های پرخطر را انجام داده‌اند تا کارگران به عنوان سرمایه‌های ارزشمند کشور دچار سانحه و آسیب نشوند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی
  • اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه به کارگران ساختمانی استان کردستان
  • پیش بینی بارش سنگین باران در برخی استان‌ها تا خرداد
  • طوفان و بارش سنگین در راه ۱۴ استان ؛ از طغیان رودخانه‌ها و تگرگ تا صاعقه و رعد و برق
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • بارش‌های رگباری بهاره در راه کردستان است
  • یخبندان و سرما در راه خراسان جنوبی/ صدور هشدار سطح زرد
  • ضرورت اجرای تفکیک زباله در کردستان