Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل حسین‌زهی روزشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: پروژه راه آهن از برنامه های اولویت دار دولت بوده و تاکنون از زاهدان به خاش کارهای بزرگی انجام شده و بخش بزرگی از این پروژه شاخص آماده راه اندازی است و همچنان کارها با قوت ادامه دارد.
نایب رییس کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: برای پروژه راه دو بانده خاش - زاهدان نیز در پی مکاتباتی که با وزیر راه و شهرسازی انجام شد خبرهای خوبی در راه است و تا پایان سال نزدیک به سه کیلومتر از این محور به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسین زهی ادامه داد: برای نخستین بار در استان در حوزه روستایی، عملیات گازرسانی به۹۳ روستا در بخش های مرکزی و پشتکوه شهرستان خاش در دست اقدام بوده و در حال حاضر احداث خط گاز شهر اسماعیل آباد و تعداد ۷روستا تکمیل شده و طی ماههای آینده پیمانکار نصب علمک در این روستاها را آغاز خواهدکرد.
وی اظهار داشت: طبق برنامه زمانبندی طی یک ماه آینده احداث خط گاز روستاهای حوزه جنوبی شهر خاش و بخش پشتکوه آغاز خواهد شد.
این عضو مجمع نمایندگان استان ادامه داد: جهت پایداری خط و رفع عیب از افت ولتاژ در پیک بار، توسعه پست ۲۳۰ کیلوولت برق در دستور کار قرار گرفت و از ابتدای سال ۱۴۰۰ احداث دو  فیدر۲۳۰ کیلو ولت سراوان و دو فیدر ۶۳ کیلوولت اسلام آباد خاش شروع به کار شده و طبق برنامه ارائه شده در اواسط سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
نماینده مردم حوزه انتخابیه خاش در مجلس شورای اسلامی، به همراه صالحی فرماندار و برخی از مسوولان محلی از پروژه های راه آهن، راه ترانزیتی دو بانده خاش- زاهدان، جایگاه سی ان جی شهرداری، گاز و پست برق شهرستان بازدید و در جریان آخرین وضعیت این پروژه ها قرار گرفتند.
نایب رییس کمیسیون عمران و نماینده مردم خاش در مجلس در این بازدید بر ضرورت تکمیل و بهره برداری هرچه سریع تر این طرح ها جهت ارتقای زیرساخت های عمرانی منطقه در حوزه های مختلف تاکید و راهکارهای لازم را برای این منظور ارائه کرد.
نماینده مردم خاش در مجلس همچنین به اتفاق فرماندار، بخشدار پشتکوه و رییس شورای اسلامی شهرستان با حضور در روستای بیلری با مردم این منطقه دیدار و گفت‌وگو کردند.

خاش در ۱۸۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در مسیر ترانزیتی چابهار- میلک قرار دارد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان خاش طرح های عمرانی زاهدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان خاش طرح های عمرانی سیستان و بلوچستان خاش طرح های عمرانی زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۹۳۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی مرکز زنجیره سرمای واکسن با اعتبار ۱۳ میلیارد در زاهدان

 فریبرز راشدی؛ رئیس مرکز بهداشت زاهدان گفت: ساخت و تجهیز این مرکز جزو الزامات اصلی بود که از سال ۱۴۰۲ در مکانی با ۸۷مترمربع زیربنا و با زیرساخت‌هایی شامل کلدروم، انبار خشک، اتاق ژنراتور، اتاق بسته بندی، اتاق کار و لابی و اتاق کندانسور ایجاد شده است.

شایان ذکر است شعار هفته جهانی ایمنی سازی امسال، «نجات زندگی با ایمن سازی» تعیین شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ️ارتفاع بارش در ایستگاه فرودگاهی زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • راه‌اندازی مرکز زنجیره سرمای واکسن با اعتبار ۱۳ میلیارد در زاهدان
  • راه‌اندازی چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا در کرمانشاه
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین
  • راه‌اندازی چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا در دستور کار
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین + فیلم
  • راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری قم ـ مشهد